Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2017-01-11, 14:53
|
|
|
Być może tak było, ale inni mi mówili że rany boskie ile to yebania z tą kamerką. Że jak już nie działa to koszty ogromne i dużo dłubania. |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-01-11, 15:19
|
|
|
Podstawą do wszelkich osądów jest próba zbadania problemu więc w naszych D3 czy nowszych najpierw trzeba podłączyć kompa, ewentualnie zajrzeć do danej rzecz. W wypadku kamery cofania do schowka w bagażniku
Tak jak wyłączałem znajomej w A4 czujniki ciśnienia. Jakiś tam koleś w warsztacie się męczył i nie zrobił a ASO za drogie. Nie wiem czy nie było mniej jak minuta Korzystając z chwili czasu wykasowałem wyskakujące serwisy. A ona już była przygotowana z ciężką artylerią i mi buteleczkę Jack'a kupiła bo myślała, że to naprawdę takie trudne |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2017-01-11, 22:29
|
|
|
Jakby mi ktoś zrobił zamykanie klapy z pilota to też bym mu kupił flaszkę:) |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|
|
|
Massa
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Igor
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 36 Skąd: Zmigrod
|
Wysłany: 2017-09-21, 20:31
|
|
|
Witam po wymianie licznika nie mogę włączyć podgrzewanej kierownicy. Wciskam guziczek i nic. Wcześniej po naciśnięciu pokazywało się info na liczniku teraz naciskam i nic. Który bezpiecznik był by odpowiedzialny za podgrzewanie kierownicy ? Czy może nie została on zakodowany? |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-09-21, 21:39
|
|
|
Igor6631 napisał/a: | Czy może nie została on zakodowany? |
Może nie być zakodowana... ale skąd mamy to wiedzieć na podstawie tak szczątkowych informacji |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Massa
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Igor
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 36 Skąd: Zmigrod
|
Wysłany: 2017-09-22, 20:57
|
|
|
A jakich informacji mam udzielić więcej ? Może kolega foss który wszystko wie 😎 pokieruje trochę kolegę który nie wie ? |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-09-22, 21:13
|
|
|
Igor6631 napisał/a: | A jakich informacji mam udzielić więcej ? Może kolega foss który wszystko wie 😎 pokieruje trochę kolegę który nie wie ? |
Nie widzę przeszkód - wystarczy podjechać z samochodem żebym mógł podłączyć komputer i bezpośrednio na nim sprawdzić zarówno kompletację jak i kodowania i błędy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Massa
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Igor
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 36 Skąd: Zmigrod
|
Wysłany: 2017-09-22, 21:19
|
|
|
A czy pokierujesz może jak samemu to zrobić? Mam vcds dopiero co zakupilem |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-14, 22:00
|
|
|
FOSS napisał/a: | Pragnę zauważyć, że w D3 ogrzewanie kiery działa razem z ogrzewaniem fotela kierowcy i z siłą ustawioną dla tegoż fotela.
Kto chce mieć kierę gorącą ten grzanie fotela kierowcy musi ustawić na max
W modelach preFL nie ma możliwości wyłaczenia grzania kiery - guzik on/off pojawił się dopiero na kierownicy po-lifta. |
Małe sprostowanie przeczytane w instrukcji obsługi (dotyczy pre-Fl)
"Uwaga Jeśli temperatura we wnętrzu pojazdu jest mniejsza niż około 20 ° C, ogrzewanie na kierownicy "włącza się automatycznie po włączeniu ogrzewania siedzenia, ale temperatura ogrzewania kierownicy jest stała i nie można jej regulować"
Ale do rzeczy jestem po wymianie kiery na grzaną (fabrycznie miałem tylko F1) i poległem,wymieniłem taśmę, moduł,kierownicę i niestety nie działa sterownik kodowanie przyjmuje, ale w blokach pomiarowych po włączeniu fotela cały czas jest OFF, ma ktoś jakieś pomysły może Gateway trzeba zmienić tylko z drugiej strony w zeszytach szkoleniowych przeczytałem że gateway dzielą się na dwa rodzaje z ACC i bez ACC.
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-12-14, 22:39
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: |
Ale do rzeczy jestem po wymianie kiery na grzaną (fabrycznie miałem tylko F1) i poległem,wymieniłem taśmę, moduł,kierownicę i niestety nie działa sterownik kodowanie przyjmuje, ale w blokach pomiarowych po włączeniu fotela cały czas jest OFF, ma ktoś jakieś pomysły może Gateway trzeba zmienić tylko z drugiej strony w zeszytach szkoleniowych przeczytałem że gateway dzielą się na dwa rodzaje z ACC i bez ACC.
[url=https://images82.fotosik.pl/939/8c974f19dae7b877.jpg]Obrazek[/URL] |
Albo mata podgrzewania kiery..... albo taśma ,nie widzę innej możliwości....
Gatewey niema nic do rzeczy....... |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-12-15, 01:11
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Małe sprostowanie przeczytane w instrukcji obsługi (dotyczy pre-Fl)
"Uwaga Jeśli temperatura we wnętrzu pojazdu jest mniejsza niż około 20 ° C, ogrzewanie na kierownicy "włącza się automatycznie po włączeniu ogrzewania siedzenia, ale temperatura ogrzewania kierownicy jest stała i nie można jej regulować" |
Nie wiem co autor miał na myśli bo z jednej strony regulacji dla kierownicy jako takiej nie ma ale mam grzaną kierę fabrycznie i jakby nie było jeżdżę z nią od kilku lat i moim zdaniem intensywność grzania kierownicy jest zmienna, zależnie od ustawienia grzania siedzenia
Ciekawe czy w po-lifcie ktoś dokonał w tym zakresie jakichś obserwacji |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:09
|
|
|
FOSS napisał/a: | Nie wiem co autor miał na myśli bo z jednej strony regulacji dla kierownicy jako takiej nie ma ale mam grzaną kierę fabrycznie i jakby nie było jeżdżę z nią od kilku lat i moim zdaniem intensywność grzania kierownicy jest zmienna, zależnie od ustawienia grzania siedzenia |
No właśnie sam jestem ciekaw, to co napisałem przeczytałem w instrukcji obsługi niestety nie mogę przetestować bo moja kiera nie grzeje
jordan233 napisał/a: | Albo mata podgrzewania kiery..... albo taśma ,nie widzę innej możliwości....
Gatewey niema nic do rzeczy....... |
Zatrzymałem się w martwym punkcie, kiere sprawdzałem na stole podając napięcie i grzeje moduł sprawny przyjmuje kodowanie, taśmę sprawdzałem miernikiem przejście dwóch pinów przód - tył jest ok. tak więc nie wiem dla czego w blokach pomiarowych pierwsze okienko jest cały czas na OFF tak jak by coś z komunikacją . Ciekawe czy jest ktoś na forum co montował grzaną kiere do pre-Fl ? |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:59
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: |
Zatrzymałem się w martwym punkcie, kiere sprawdzałem na stole podając napięcie i grzeje moduł sprawny przyjmuje kodowanie, taśmę sprawdzałem miernikiem przejście dwóch pinów przód - tył jest ok. tak więc nie wiem dla czego w blokach pomiarowych pierwsze okienko jest cały czas na OFF tak jak by coś z komunikacją . Ciekawe czy jest ktoś na forum co montował grzaną kiere do pre-Fl ? |
No dziwna sytuacja........
Ja montowałem grzaną kierę do pre-fl ,oraz grzaną kierę z lifta do PreFl i nie miałem takich niespodzianek... |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-15, 23:07
|
|
|
Cytat: | Ja montowałem grzaną kierę do pre-fl |
czyli wymieniłeś kierę,moduł,taśmę i było ok. ?
jordan233 napisał/a: | oraz grzaną kierę z lifta do PreFl |
A w takiej sytuacji załączanie było z przycisku e kierownicy czy z fotela ? |
|
|
|
|
|