Autor |
Wiadomość |
biger
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-01-17, 19:23 [D3 08 4.2TDI
] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw
|
|
|
Witam pieszę ponieważ nie wiem gdzie dalek szukać,kupiłem a8 d3 2008 rok 4.2 tdi bvn, auto od poczatku ma problem z dolna partią obrotów do 1500obr/min przerywa jak by paliwa nie dostawał, oraz po zatrzymaniu po ok 3 sek ,zaczyna bujać silnikiem jak by paliwa nie dostawał, 10 sek i się uspokaja.Myślałem że sa zapieczone wtryski ponieważ korekcje były nie ciekawe, na 7 cyl -3,5 na reszta na plusie ,podczas przerywania 1 i 2 na plus 5 ,wiec wymieniałem 3 wtryski 1 2 oraz 7 i sytułacja identyczna, korekcja wysoka na 7 cały czas ok 2 lub wiecej na minus, dolegliwości wystepuja po nagrzaniu i powiekszają się podczas dalszego nagrzewania. Dodam że odłączenie czujnik ciśnienia paliwa podczas pracy,skutkuje korekcjami ok zera, cicha i miekką praca i brakiem przerywania, ale wtedy nie ma mocy, ciśnienie ja jałowym ok 296 bar.Trudno znaleść mi prawidłowe wartośći z vcds dotyczące silnika bvn. gdzie dalej szukać?
[ Dodano: 2017-03-22, 19:09 ]
nikt nie pomoże?? to forum upadło całkiem. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-22, 20:57
|
|
|
biger napisał/a: | ciśnienie ja jałowym ok 296 bar | Czyli poprawne. Do jakiej wartości dochodzi podczas przyspieszania? Chłodnica AGR sprawdzana? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
biger
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-23, 10:02
|
|
|
Auto dostało 8 nowych wtrysków i nadal jest to samo, korekcje wysokie i przerywa podczas ruszania, jak by jedne lub 2 cylindry odłączało, do tego mam problem chyba z turbina, bo lewy przepływomierz pokazuje połowe tego co pracy, jak by powietrze się cofało. Ale jednak najwiekszym problemem jest to przerywanie, jeden magik podpowiedział ze sterownik może być uwalony i nie steruje poprawnie wtryskami. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-03-23, 23:05
|
|
|
a kiedy był wymieniany filtr paliwa? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
biger
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-25, 10:28
|
|
|
Filtr paliwa wymieniony w styczniu.Dodaje korekcje na wtryskach ,cuda wianki podczas postoju, w czasie jazdy są już ok, czy możliwe aby sterownik silnika był uszkodzony?
IMG_20170324_234304.jpg
|
|
Plik ściągnięto 243 raz(y) 201,35 KB |
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-03-25, 20:46
|
|
|
a korekty długoterminowe? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2017-03-25, 21:03
|
|
|
podaj numery katalogowe wtrysków jakie zostały założone |
|
|
|
|
biger
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-25, 23:27
|
|
|
Długoterminowe jeszcze nie ma ,a wtryski na pewno były ok końcówka AG ,możliwe że sterownik padł i nie potrafi ich wysterowac?
[ Dodano: 2017-09-30, 22:16 ]
Problem rozwiązany, uszkodzona geometria turbny , powodowała cofanie spalin co z konsekwencji powodowało wpychanie spalin przez egr do dolotu ,pisze ponieważ problem wystepuje w 4.2 tdi ale nikt nie napisze na forach rozwiązania, pierwszy objaw to przerywanie po zatrzymaniu oraz dziwne korekcje na wtryskach...no nic popłynełem grubo, bo auto diagnozowali ale nikt nie wpadł na to. |
|
|
|
|
|
|
|
Daros
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP-26
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2016 Posty: 11 Skąd: SWD
|
Wysłany: 2017-10-27, 18:54
|
|
|
W jakich grupach dla 4.2TDI BVN są korekty długoterminowe i jak je interpretować? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-28, 10:49
|
|
|
nowe wtryski? ile płaciłeś za szt? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|