Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 08 4.2TDI ] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw  
Autor Wiadomość
biger 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-01-17, 19:23   [D3 08 4.2TDI ] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw

Witam pieszę ponieważ nie wiem gdzie dalek szukać,kupiłem a8 d3 2008 rok 4.2 tdi bvn, auto od poczatku ma problem z dolna partią obrotów do 1500obr/min przerywa jak by paliwa nie dostawał, oraz po zatrzymaniu po ok 3 sek ,zaczyna bujać silnikiem jak by paliwa nie dostawał, 10 sek i się uspokaja.Myślałem że sa zapieczone wtryski ponieważ korekcje były nie ciekawe, na 7 cyl -3,5 na reszta na plusie ,podczas przerywania 1 i 2 na plus 5 ,wiec wymieniałem 3 wtryski 1 2 oraz 7 i sytułacja identyczna, korekcja wysoka na 7 cały czas ok 2 lub wiecej na minus, dolegliwości wystepuja po nagrzaniu i powiekszają się podczas dalszego nagrzewania. Dodam że odłączenie czujnik ciśnienia paliwa podczas pracy,skutkuje korekcjami ok zera, cicha i miekką praca i brakiem przerywania, ale wtedy nie ma mocy, ciśnienie ja jałowym ok 296 bar.Trudno znaleść mi prawidłowe wartośći z vcds dotyczące silnika bvn. gdzie dalej szukać?

[ Dodano: 2017-03-22, 19:09 ]
nikt nie pomoże?? to forum upadło całkiem.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-22, 20:57   

biger napisał/a:
ciśnienie ja jałowym ok 296 bar
Czyli poprawne. Do jakiej wartości dochodzi podczas przyspieszania? Chłodnica AGR sprawdzana?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
biger 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-03-23, 10:02   

Auto dostało 8 nowych wtrysków i nadal jest to samo, korekcje wysokie i przerywa podczas ruszania, jak by jedne lub 2 cylindry odłączało, do tego mam problem chyba z turbina, bo lewy przepływomierz pokazuje połowe tego co pracy, jak by powietrze się cofało. Ale jednak najwiekszym problemem jest to przerywanie, jeden magik podpowiedział ze sterownik może być uwalony i nie steruje poprawnie wtryskami.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-23, 23:05   

a kiedy był wymieniany filtr paliwa?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
biger 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-03-25, 10:28   

Filtr paliwa wymieniony w styczniu.Dodaje korekcje na wtryskach ,cuda wianki podczas postoju, w czasie jazdy są już ok, czy możliwe aby sterownik silnika był uszkodzony?

IMG_20170324_234304.jpg
Plik ściągnięto 239 raz(y) 201,35 KB

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-25, 20:46   

a korekty długoterminowe?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2017-03-25, 21:03   

podaj numery katalogowe wtrysków jakie zostały założone
 
 
biger 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi a8 D3
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-03-25, 23:27   

Długoterminowe jeszcze nie ma ,a wtryski na pewno były ok końcówka AG ,możliwe że sterownik padł i nie potrafi ich wysterowac?

[ Dodano: 2017-09-30, 22:16 ]
Problem rozwiązany, uszkodzona geometria turbny , powodowała cofanie spalin co z konsekwencji powodowało wpychanie spalin przez egr do dolotu ,pisze ponieważ problem wystepuje w 4.2 tdi ale nikt nie napisze na forach rozwiązania, pierwszy objaw to przerywanie po zatrzymaniu oraz dziwne korekcje na wtryskach...no nic popłynełem grubo, bo auto diagnozowali ale nikt nie wpadł na to.
 
 
Daros 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP-26
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sie 2016
Posty: 11
Skąd: SWD
Wysłany: 2017-10-27, 18:54   

W jakich grupach dla 4.2TDI BVN są korekty długoterminowe i jak je interpretować?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-28, 10:49   

nowe wtryski? ile płaciłeś za szt?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.