Autor |
Wiadomość |
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-06-12, 11:56 [D3 09 4.2TDI
] 04120 - Intake Manifold Runner
|
|
|
wyskoczyłmi taki bląd
04120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
chodzi o kolektor ssacy , co zrobic jak to naprawic bo smigam w nas tyg za granice i pasuje miec fure sprawną, dodam ze cyklicnie zpala sie i gasnie kontrolka silnika |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2014-06-12, 13:14
|
|
|
trzeba zdemontować kolektor i sprawdzić co tam się dzieje... |
|
|
|
|
|
|
|
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-06-13, 13:19
|
|
|
moze ktos podpowiedziec o ktory kolektor chodzi gdzy patzre na auto przy otwartej masce?? czytalem troche i widze ze ten problem dotyczy raczej silnikow 2,7 i 3,0 moze kolektor poptzrebuje jakiejsc adaptacji?? |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-13, 16:41
|
|
|
Chodzi o kolektor ssący w którym w twoim przypadku zwieszają się / nie działają klapy . Lepiej to sprawdzić bo może skończyć się uszkodzeniem silnika. |
|
|
|
|
|
|
|
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-06-14, 07:01
|
|
|
może ktoś podrzucić jak to wygląda w etce
edit
dostałem sie w końcu do tych kolektorów, problemem okazal sie przegub kulowy , po prostu spadał z dźwigni. Na internecie widziałem zestawy naprawcze do 2,7 i 3,0 lecz nie moge znalezc nic do 4.2 tdi, może ma ktos namiar na taki zestawik?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-19, 18:44
|
|
|
ceemack napisał/a: | ... dostałem sie w końcu do tych kolektorów, problemem okazal sie przegub kulowy , po prostu spadał z dźwigni. Na internecie widziałem zestawy naprawcze do 2,7 i 3,0 lecz nie moge znalezc nic do 4.2 tdi, może ma ktos namiar na taki zestawik?? |
A w ASO ile to kosztuje?...
Do 3.0TDI można kupić same cięgna więc może do 4.2TDI też jest |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:01
|
|
|
FOSS napisał/a: | ceemack napisał/a: | ... dostałem sie w końcu do tych kolektorów, problemem okazal sie przegub kulowy , po prostu spadał z dźwigni. Na internecie widziałem zestawy naprawcze do 2,7 i 3,0 lecz nie moge znalezc nic do 4.2 tdi, może ma ktos namiar na taki zestawik?? |
A w ASO ile to kosztuje?...
Do 3.0TDI można kupić same cięgna więc może do 4.2TDI też jest |
No niestety nie ma są tylko do 2,7 i 3,0 i to nie tylko ciegna ale tez ten element który jest połączony z klapkami za około 90 zera za strone |
|
|
|
|
|