Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-27, 17:27 [D3 preFL ALL
] Dziwne błedy silnika
|
|
|
Panowie mam dziwny zestaw błedów silnika
17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground
Wszystko jest SHORT TO GROUND ??
Z wyjatkiem 16486 gdzie sygnał jest too low
Jakis bezpiecdznik szlag trafił czy jak? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-27, 22:11
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Jakis bezpiecdznik szlag trafił czy jak? | Przekaźnik |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-28, 06:44
|
|
|
który i gdzie i jaki numer
jezeli przekaznik padł to samochód normalnie by palił?
Czy może przepływka się skonczyła i wywala te błędy? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-28, 12:05
|
|
|
Nadpalone styki przycinają się powodując zwarcie do masy. Który to dokładnie w D3, nie wiem. Szukaj tego odpowiedzialnego za pompę powietrza. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-28, 17:19
|
|
|
A co z błędem
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low
Przepływka padła ? czy to przez ten przekaznik Sai tak wychodzi ten bład ? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-28, 19:51
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | P0102 - 002 - Signal too Low | To oznacza że dostaje za mało powietrza i nie oznacza, że przepływka jest uszkodzona. Szukaj przyczyny mechanicznej np. nieszczelność w dolocie, pęknięty wężyk podciśnienia jak i też niewydolność pompy powietrza. A jeżeli ów pompa nie działa przez wspomniany wcześniej przekaźnik to błąd przepływomierza masz z głowy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-28, 20:46
|
|
|
czyli przez pompe wywala przepływke jezeli dobrze rozumiem??
pompa chodzi na zimnym silniku czyli na rozgrzanym nie powinno byc błędów jezeli je usune?
najdziwniejszy myk ze jezeli skasuje te błedy silnika
3kąt w kółku czyli esp znika na właczonym zapłonie i zaraz po odpaleniu powraca tylko nie sprawdzałem czy na rozgrzanym tak tez się dzieje
kurcze nie wiem gdzie ten przekaznik jest |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-28, 21:11
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | czyli przez pompe wywala przepływke jezeli dobrze rozumiem?? | Niekoniecznie ale może, trzeba obserwować parametry w chwili wystąpienia błędu. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-28, 21:19
|
|
|
kurde parametry sa nie do ogarniecia bo w chwili kiedy odpale auto błedy odrazu wywala |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-28, 21:33
|
|
|
No to już jest trop, mi to ewidentnie wygląda na skopany któryś przekaźnik. Zapewne nie załącza/rozłącza któregoś lub kilka z podzespołów silnika podczas rozruchu ...może problem masy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-28, 22:01
|
|
|
jeszcze raz podsumowując wszystko wywala nastepujące błędy
17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
Wszystkie maja zwarcie do masy
ostatni to przepływka i ma za niski sygnał
wygląda to tak :
pali sie kontrolka esp
włacza sie kontrolka z piorunkami po przekroczeniu 30 km
na postoju bez właczania silnika
kasuje błędy silnika
ikonka esp znika
ledwo odpale i powraca
1 Podejrzenia mam na przepływke która mogę chyba jakos VAG sprawdzic tylko gdzie?
2 Podejrzenie nieszczesnego przekaznika pompy powietrza wtórnego sai ...
3 Tylko gdzie on jest i jak do niego sie dostać?
Pytanie ostatnie :
4 Czy to przekaznik robi bład przepływki i reszty błędów??
5 Czy to uwalona przepływka robi powyżej opisane błędy?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-28, 22:36
|
|
|
Zapewne wszystkie powyższe podzespoły mają tą masę czy tam zasilanie podawane z jednego przekaźnika i stąd błędy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-28, 22:40
|
|
|
przekaznika albo tez i jakiegos tam obok bezpiecznika tylko gdzie to dziadostwo sie kryje ?
wkurza mnie to piszczenie i ten esp
nie wiem gdzie to moze byc kontrolka parking bake tez wyskakuje bo bład sygnału z ecu numer błędu 18026 czy jakos tak albo 18025 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-28, 22:53
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | tylko gdzie to dziadostwo sie kryje ? | Trza szukać, wujek google i jedziesz z tematem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-29, 11:52
|
|
|
Temat rusza :
Dzięki Łukaszowi ogarnąłem sprawe z przekaznikiem i było zwarcie tak jak mówiłeś styki były sklejone
wyczysciłem i zalozyłem i jest poprawa mianowiecie:
znikły 3 błędy
i zostało jeszcze 5 błedów
BYŁO 8 błędów:
8 Faults Found:
17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground
Readiness: 0010 1101
ZOSTAŁO 5 :
Saturday,29,August,2015,12:14:37:62939
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.LBL
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 07981 995 83717
VCID: 23450907E2202306A91-8076
5 Faults Found:
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low
Readiness: 0110 1101
Podejrzewam przepływke bo na postoju w vag
silnik
grupy pomiarowe 8
grupa 002 i przepływka stoi 00 i czy gaz daje czy nie to 00 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|