Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Dziwne błedy silnika  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-27, 18:27   [D3 preFL ALL ] Dziwne błedy silnika

Panowie mam dziwny zestaw błedów silnika

17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground

Wszystko jest SHORT TO GROUND ??

Z wyjatkiem 16486 gdzie sygnał jest too low

Jakis bezpiecdznik szlag trafił czy jak?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-27, 23:11   

dracus6662 napisał/a:
Jakis bezpiecdznik szlag trafił czy jak?
Przekaźnik ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-28, 07:44   

który i gdzie i jaki numer

jezeli przekaznik padł to samochód normalnie by palił?

Czy może przepływka się skonczyła i wywala te błędy?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-28, 13:05   

Nadpalone styki przycinają się powodując zwarcie do masy. Który to dokładnie w D3, nie wiem. Szukaj tego odpowiedzialnego za pompę powietrza.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-28, 18:19   

A co z błędem

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low


Przepływka padła ? czy to przez ten przekaznik Sai tak wychodzi ten bład ?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-28, 20:51   

dracus6662 napisał/a:
P0102 - 002 - Signal too Low
To oznacza że dostaje za mało powietrza i nie oznacza, że przepływka jest uszkodzona. Szukaj przyczyny mechanicznej np. nieszczelność w dolocie, pęknięty wężyk podciśnienia jak i też niewydolność pompy powietrza. A jeżeli ów pompa nie działa przez wspomniany wcześniej przekaźnik to błąd przepływomierza masz z głowy ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-28, 21:46   

czyli przez pompe wywala przepływke jezeli dobrze rozumiem??

pompa chodzi na zimnym silniku czyli na rozgrzanym nie powinno byc błędów jezeli je usune?

najdziwniejszy myk ze jezeli skasuje te błedy silnika
3kąt w kółku czyli esp znika na właczonym zapłonie i zaraz po odpaleniu powraca tylko nie sprawdzałem czy na rozgrzanym tak tez się dzieje

kurcze nie wiem gdzie ten przekaznik jest
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-28, 22:11   

dracus6662 napisał/a:
czyli przez pompe wywala przepływke jezeli dobrze rozumiem??
Niekoniecznie ale może, trzeba obserwować parametry w chwili wystąpienia błędu.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-28, 22:19   

kurde parametry sa nie do ogarniecia bo w chwili kiedy odpale auto błedy odrazu wywala
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-28, 22:33   

No to już jest trop, mi to ewidentnie wygląda na skopany któryś przekaźnik. Zapewne nie załącza/rozłącza któregoś lub kilka z podzespołów silnika podczas rozruchu ...może problem masy.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-28, 23:01   

jeszcze raz podsumowując wszystko wywala nastepujące błędy


17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground

17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON

17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON

17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground

17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON


Wszystkie maja zwarcie do masy

ostatni to przepływka i ma za niski sygnał


wygląda to tak :

pali sie kontrolka esp

włacza sie kontrolka z piorunkami po przekroczeniu 30 km


na postoju bez właczania silnika

kasuje błędy silnika

ikonka esp znika

ledwo odpale i powraca

1 Podejrzenia mam na przepływke która mogę chyba jakos VAG sprawdzic tylko gdzie?

2 Podejrzenie nieszczesnego przekaznika pompy powietrza wtórnego sai ...

3 Tylko gdzie on jest i jak do niego sie dostać?

Pytanie ostatnie :

4 Czy to przekaznik robi bład przepływki i reszty błędów??

5 Czy to uwalona przepływka robi powyżej opisane błędy??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-28, 23:36   

Zapewne wszystkie powyższe podzespoły mają tą masę czy tam zasilanie podawane z jednego przekaźnika i stąd błędy.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-28, 23:40   

przekaznika albo tez i jakiegos tam obok bezpiecznika tylko gdzie to dziadostwo sie kryje ?

wkurza mnie to piszczenie i ten esp

nie wiem gdzie to moze byc kontrolka parking bake tez wyskakuje bo bład sygnału z ecu numer błędu 18026 czy jakos tak albo 18025
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-28, 23:53   

dracus6662 napisał/a:
tylko gdzie to dziadostwo sie kryje ?
Trza szukać, wujek google i jedziesz z tematem ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-29, 12:52   

Temat rusza :

Dzięki Łukaszowi ogarnąłem sprawe z przekaznikiem i było zwarcie tak jak mówiłeś styki były sklejone

wyczysciłem i zalozyłem i jest poprawa mianowiecie:

znikły 3 błędy

i zostało jeszcze 5 błedów

BYŁO 8 błędów:


8 Faults Found:

17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground

Readiness: 0010 1101



ZOSTAŁO 5 :

Saturday,29,August,2015,12:14:37:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.LBL
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 07981 995 83717
VCID: 23450907E2202306A91-8076
5 Faults Found:

17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low

Readiness: 0110 1101


Podejrzewam przepływke bo na postoju w vag

silnik

grupy pomiarowe 8

grupa 002 i przepływka stoi 00 i czy gaz daje czy nie to 00
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.