|
Autor |
Wiadomość |
kamil4993
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 31 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2017-10-03, 13:57 [D3 ALL
] Chiński pierścień i głowica kompresora.
|
|
|
Panowie wymieniał ktoś u siebie głowice i pierścień na te chińskie? Ja u siebie wymieniłem i kompresor dmuchal 20bar po złożeniu. Wszystko pięknie działało ale bardzo niedługo.... Po około 3 tygodniach kompresor zaczął coraz częściej się włączać aż w końcu już teraz samochód nie może się dźwignąć z trybu Dynamic. Rozebralem to i okazuje się że wszystko jest zatarte, pierścień prawie stopiony. Zmierzyłem ciśnienie i daje 5bar. Ktoś u siebie to wcześniej robił i działało? Czy tylko ja trafiłem na takie dziadostwo? |
|
|
|
|
|
|
|
Chmielu
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44 Dołączył: 26 Lip 2017 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-03, 14:07
|
|
|
A to nie za dużo dmuchał ?
Seryjnie to chyba 12 bar było z tego co kojarzę... |
|
|
|
|
|
|
|
kamil4993
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 31 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2017-10-03, 14:23
|
|
|
Nie wiem ile powinno być ale jak złożyłem to bezpośrednio podłączyłem manometr i na krótko do akumulatora i tyle bar wydmuchal. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-04, 05:08
|
|
|
16-17 jest graniczne dla układu więc kompresor moze dawac wiecej
ile zaoszczedziles na pierscieniu? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-10-04, 05:34
|
|
|
Instrukcje podają, że ciśnienie w normie jest od 12-17. Ale mam wrażenie, że trochę na własne zawołanie sobie go tak wykończyłeś. Skoro auto opada to znaczy, że ma chyba jakieś nieszczelności(tak rozumiem stwierdzenie, że do dynamic nie chce się podnieść) i kompresor chodzi zdecydowanie za dużo. Dopóki był nowy to dawał radę utrzymać auto ale zaczął się przegrzewać i rozłączać. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-04, 09:22
|
|
|
Pisałem i mówiłem to już wielokrotnie - nie znam przypadku kompresora który po wymianie owego pierścienia chodziłby później długo i szczęśliwie trzymając fabryczne parametry.
Tak to bywa jak za przysłowiową złotówkę chcemy naprawić auto klasy premium. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kamil4993
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 31 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2017-10-04, 14:22
|
|
|
maciu napisał/a: | 16-17 jest graniczne dla układu więc kompresor moze dawac wiecej
ile zaoszczedziles na pierscieniu? |
Kupiłem głowice i pierścień. Kosztowało to bez paru groszy 300zł
[ Dodano: 2017-10-04, 15:25 ]
drago_o napisał/a: | Instrukcje podają, że ciśnienie w normie jest od 12-17. Ale mam wrażenie, że trochę na własne zawołanie sobie go tak wykończyłeś. Skoro auto opada to znaczy, że ma chyba jakieś nieszczelności(tak rozumiem stwierdzenie, że do dynamic nie chce się podnieść) i kompresor chodzi zdecydowanie za dużo. Dopóki był nowy to dawał radę utrzymać auto ale zaczął się przegrzewać i rozłączać. |
Źle mnie zrozumiałeś, w układzie nie ma absolutnie żadnych nieszczelności, nawet po tygodniu samochód nic nie opada. Jeździłem na komforcie a później przestawiłem na dynamic a teraz po prostu nie może sie podnieść bo kompresor wytwarza za niskie ciśnienie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |