Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] nie dziala auto po podlaczeniu aku  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-18, 18:08   [D3 04 3.0MPI/LPG ] nie dziala auto po podlaczeniu aku

Witam mialem problem z stacyjka bo mi padla zmienilem stacyjke i na szczescie kluczyk stary pasuje do niej . ladowalem akumulator w domu po czym podlaczam go do auta i dupa ze tak napisze nie moge odpalic auta nie pokazuje mi sie na zegarach nic auto nie chce odpalic nawet zakrecic swieci mi sie tylko oswietlenie kabiny i dziala radio ( mmi ) po za tym nic wiecej prosze o sugestie i podpowiedzi
ps: centralny nie raguje z kluczyka
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-18, 18:34   

Do stacyjki pasuje stary kluczyk? ...what??? Może tu jest problem?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
chlebi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 2016-01-18, 21:27   

jak masz kesse to musisz włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić go NAJPIERW W LEWO dopiero później w prawo
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-18, 21:45   

drago_o - no naprawde foss mi podpowiedział i zeczywiscie pasuje kluczyk stary do stacyjki :)

chlebi no niestety nie posiadam kesse :(

moze dalej jakies sugestje ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-01-18, 22:09   

Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-18, 22:17   

pioter napisał/a:
Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .


to znaczy mam wielokrotnie odłaczać i podlaczac aku ??
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-01-18, 23:38   

PITER82 napisał/a:
pioter napisał/a:
Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .


to znaczy mam wielokrotnie odłaczać i podlaczac aku ??

Koledze chodziło o włączanie zapłonu kluczykiem.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-19, 06:20   

PITER82 napisał/a:
drago_o - no naprawde foss mi podpowiedział i zeczywiscie pasuje kluczyk stary do stacyjki

Czyli grot to tylko w zamki drzwi i bagażnika tak? Masakra :)

chlebi napisał/a:
jak masz kesse to musisz włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić go NAJPIERW W LEWO dopiero później w prawo


yyy... nie :) Mam i odpalam tradycyjnie jak każdy inny użytkownik. Poza tym naszych stacyjek nie da się przecież przekręcić w lewo.

pioter napisał/a:
Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .


Ja miałem tak, że po odłączeniu włożyłem kluczyk do stacyjki i nic się nie działo. Na początku panikowałem, kręciłem ale po jakichś 30sek w stacyjce wyjąłem i włożyłem ponownie a auto ożyło.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-19, 11:17   

No to drago_o probowalem to mi po podlaczenu auto wariowalo i co smieszne samo zapalilo i zgaslo a kluczyk mialem na kolanach <hmm> dziwne . Zreszta moj aku to juz dziadek wiec czas sie zbliza na wymiane go
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-19, 11:19   

A moze trzeba vcds podlaczyc sie pierw i pokasowac co nieco moze to pomoze bo wiadomo ze po odlaczeniu aku bedzie masa wszedzie bledow itd. Do kasowania
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-19, 12:23   

drago_o, koledze chodziło z tym przekręceniem w lewo, że jak odłączysz akumulator i podłączysz go znowu, wsadzasz kluczyk i nie możesz przekręcić w prawo bo zero reakcji, trzeba przekręcić delikatnie w lewo, żeby zapięła się blokada kierownicy i dopiero w prawo na zapłon. U mnie tak jest z każdym razem jak wyjmuje aku.
PITER82, a nie da się tak jak piszę, przekręcić delikatnie w lewo, żeby blokada kierownicy się załączyła?? i dopiero w prawo? wszystko dobrze tam poskładaliście? pierścień od immo przełożony? w sumie nie wiem jak jest w D3, ale w każdym aucie co rozbierałem na stacyjce jest pierścień od immobilizera :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-19, 13:28   

PITER82 napisał/a:
No to drago_o probowalem to mi po podlaczenu auto wariowalo i co smieszne samo zapalilo i zgaslo a kluczyk mialem na kolanach dziwne . Zreszta moj aku to juz dziadek wiec czas sie zbliza na wymiane go


No samodzielne odpalanie się auta to nie jest dobra objawa... W jakimś temacie rozmawialiśmy o tym (w formie offtopa niestety i będzie ciężko znaleźć) i FOSS pisał co powinno się zrobić po odłączeniu aku i jak powinno się auto zachować. Może napisz mu PW albo poproś aby looknoł w temat? Ja zrobiłem dokładnie tak jak powiedziałem i wszystko zadziałało...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-19, 14:36   

Lukkas134 zabiles mnie teraz jesli chodzi o pierscien wykrecilem ja i stare pierscienie tzn ta z tylu juz jest tam gdzie powinna byc i stara zaslepka hehe
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-19, 19:43   

PITER82, nie do konca czaje czyli jest tam pierścień od immo czy nie? Bo nie wiem bo D3 nie rozbierałem 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2016-01-19, 22:18   

Lukas134 napisał/a:
PITER82, nie do konca czaje czyli jest tam pierścień od immo czy nie? Bo nie wiem bo D3 nie rozbierałem 😉


w stacyjce jest pierscien z numerami i duze prawdo podobienstwo ze jest tak jak pisales
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.