Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-16, 10:07
|
|
|
kute lepsze
trzeba wiedzieć które albo zaufać opisowi - forged |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-16, 11:07
|
|
|
ryspih napisał/a: | ...mój znajomek twierdzi,że kute są lepsze,ale ori audi ich nie ma,a jak są to po czym rozpoznać? |
no jak nie ma, jak np. Multispoke sa kute |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-03-16, 11:28
|
|
|
To 20" z jakią szerokością i ET szukać? Pchać się w 10,5J czy lepiej szukać czegoś węższego np 9J? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-03-16, 11:49
|
|
|
Martin_rs4, przeczytałem już tyle tematów że mam metlik w głowie. Każdy pisze co innego.
Na dużych naciągach mi nie zależy, ale od klasycznego wyglądu chciałbym trochę odbiec.
Jakieś negatywnie skutki włożenia 10 lub 10,5J na przód? W przypadku wyboru takiej szerokość jakie ET będzie dobrr aby lekko zrównać koło z rantem? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-16, 12:08
|
|
|
Cytat: | Jakieś negatywnie skutki włożenia 10 lub 10,5J na przód? |
nie słyszałem a wiem że chłopaki na 11J jeździli bez problemu.
Freeq napisał/a: | W przypadku wyboru takiej szerokość jakie ET będzie dobrr aby lekko zrównać koło z rantem? |
myśle że nie więcej niż ET32 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-03-16, 12:34
|
|
|
I opona do tego w jakim rozmiarze będzie optymalna? Lekki naciąg, bez balona, zachowując komfort jazdy :-D |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-16, 13:35
|
|
|
myślę że 275/35 wewntualnie 265/35 ale tu cena zabija bo to nietypek
255/35 będzie już dość naciągnięta. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-03-16, 21:13
|
|
|
Mowa o 10,5J ET30, opona 275/35 tak
I wystawać poza obrys nie będzie. A czy wewnątrz nie będzie obcierać nic? Podczas skrętu? |
|
|
|
|
|