|
Autor |
Wiadomość |
Tektronik
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: Seat Cordoba
Dołączył: 30 Sty 2017 Posty: 15 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-02-01, 18:10
|
|
|
Czyli na sam zapłon wystarczy kliknąć a stacyjka wraca do pierwotnej pozycji a zapłon cały czas pozostaje włączony ?
Napisałem do faceta od którego kupiłem kolumnę , ale nie posiada on modułu kessy i chyba pozostanie mi każdy element kupić z innej D3. Jest jeszcze jedna osoba która sprawdzi mi na szrocie czy by mieli przynajmniej zestaw kessy + stacyjka z kluczykiem
Co do kluczyka to myślę że mógłbym zmodyfikować blokadę wewnątrz stacyjki bo z tego co widzę jest rozbieralna |
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-02-01, 19:01
|
|
|
Mysle zebys sobie odpuscil ta swoja blokade i szukal kompletu. Wyjdzie taniej. Naprawde. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6717 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-01, 19:23
|
|
|
Ściągnij z mojego chomika "SSP287_Audi_A8-Podzespoły_elektryczne" i myślę, że sporo tam znajdziesz
Cytat: | Informacja Transpondera jest wysyłana jako
zakodowana przez 3-przewodową magistralę
danych do komputerasterującego układem
zezwolenia na wejście i uruchomienie i przez
niego oceniana. |
Jeśli dobrze rozumiem to informacja ze stacyjki jest przekazywana magistralą danych więc może być ciężko odpalić auto za jej pomocą. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Tektronik
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: Seat Cordoba
Dołączył: 30 Sty 2017 Posty: 15 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-02-01, 19:44
|
|
|
Własnie studiuje twoją lekturę
I cały czas myślę jak to wszystko pogodzić , jest nadzieja że kupię moduł komfrotu, instalacji, stacyjkę, kessy z jednego auta - czekam na odpowiedź
Jeśli dobrze widzę to sygnały z włączników świateł idą analogowo .. i dobrze bo bym zgłupiał całkowicie |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-02, 13:25
|
|
|
Tektronik napisał/a: | Jest jeszcze jedna osoba która sprawdzi mi na szrocie czy by mieli przynajmniej zestaw kessy + stacyjka z kluczykiem |
Tak właściwie to samą stacyjkę to możesz olać ale kessy i kluczyk do pary na pewno ułatwi |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6717 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Tektronik
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: Seat Cordoba
Dołączył: 30 Sty 2017 Posty: 15 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-02-11, 19:01
|
|
|
W jaki sposób moduły J519 oraz J393 są uruchamiane ?
Czy działają w oparciu o kessy i taki moduł z podpiętym zasilaniem i resztą po prostu się bez kessy nie uruchomi ?
Chciałbym się dowiedzieć czy taki układ:
Moduł kolumny kierownicy + Moduł instalacji J519 + np podpięty oryg moduł lampy, lub silnik wycieraczek wystartuje w takim układzie bez ingerencji kessy , jeśli wszystkie wymaganie złącza będą odpowiednio obsadzone i oprzewodowane wg schamatu ?
Jeśli kessy nie zarządza pracą modułów (włączając , usypiając je) to blokada byłaby najmniejszym problemem i zrobiłbym własne jej sterowanie.
Zależy mi by przed włożeniem do auta odpalić wszystko na stole, głównie światła i kierunkowskazy i sterowanie kolumny kierowniczej z jej automatyka pod odpaleniu silnika. Po jakiej informacji moduł wie, że trzeba wysunąć kolumnę ? , sprawdza napięcie i gdy ono wzrośnie po odpaleniu , wysuwa kolumnę ?
Moduł J519 jak i jego skrzynka już u mnie
A tu małe przymiarki ramki wyświetlacza dla kam cofania
[ Dodano: 2017-02-21, 18:09 ]
Up
Jakieś sugestie ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |
|
|