Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Elektryczna kolumna kierownicy , sterowanie, blo  
Autor Wiadomość
Tektronik 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: Seat Cordoba
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 15
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-02-01, 18:10   

Czyli na sam zapłon wystarczy kliknąć a stacyjka wraca do pierwotnej pozycji a zapłon cały czas pozostaje włączony ?

Napisałem do faceta od którego kupiłem kolumnę , ale nie posiada on modułu kessy i chyba pozostanie mi każdy element kupić z innej D3. Jest jeszcze jedna osoba która sprawdzi mi na szrocie czy by mieli przynajmniej zestaw kessy + stacyjka z kluczykiem

Co do kluczyka to myślę że mógłbym zmodyfikować blokadę wewnątrz stacyjki bo z tego co widzę jest rozbieralna <amasz>
 
 
iCAtronic 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-01, 19:01   

Mysle zebys sobie odpuscil ta swoja blokade i szukal kompletu. Wyjdzie taniej. Naprawde.
_________________
Elektronika samochodowa Wrocław

Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-01, 19:23   

Ściągnij z mojego chomika "SSP287_Audi_A8-Podzespoły_elektryczne" i myślę, że sporo tam znajdziesz ;)

Cytat:
Informacja Transpondera jest wysyłana jako
zakodowana przez 3-przewodową magistralę
danych do komputerasterującego układem
zezwolenia na wejście i uruchomienie i przez
niego oceniana.


Jeśli dobrze rozumiem to informacja ze stacyjki jest przekazywana magistralą danych więc może być ciężko odpalić auto za jej pomocą.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tektronik 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: Seat Cordoba
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 15
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-02-01, 19:44   

Własnie studiuje twoją lekturę :P

I cały czas myślę jak to wszystko pogodzić , jest nadzieja że kupię moduł komfrotu, instalacji, stacyjkę, kessy z jednego auta - czekam na odpowiedź

Jeśli dobrze widzę to sygnały z włączników świateł idą analogowo .. i dobrze bo bym zgłupiał całkowicie
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-02-02, 13:25   

Tektronik napisał/a:
Jest jeszcze jedna osoba która sprawdzi mi na szrocie czy by mieli przynajmniej zestaw kessy + stacyjka z kluczykiem

Tak właściwie to samą stacyjkę to możesz olać ale kessy i kluczyk do pary na pewno ułatwi :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-02, 13:40   

A tak z ciekawości zauważyłem, że kolumna kierownicza jest również do CAN napędu podłączona. Nie będzie to stanowić problemów z jej odpaleniem? ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tektronik 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: Seat Cordoba
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 15
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-02-11, 19:01   

W jaki sposób moduły J519 oraz J393 są uruchamiane ?

Czy działają w oparciu o kessy i taki moduł z podpiętym zasilaniem i resztą po prostu się bez kessy nie uruchomi ?

Chciałbym się dowiedzieć czy taki układ:

Moduł kolumny kierownicy + Moduł instalacji J519 + np podpięty oryg moduł lampy, lub silnik wycieraczek wystartuje w takim układzie bez ingerencji kessy , jeśli wszystkie wymaganie złącza będą odpowiednio obsadzone i oprzewodowane wg schamatu ?

Jeśli kessy nie zarządza pracą modułów (włączając , usypiając je) to blokada byłaby najmniejszym problemem i zrobiłbym własne jej sterowanie.

Zależy mi by przed włożeniem do auta odpalić wszystko na stole, głównie światła i kierunkowskazy i sterowanie kolumny kierowniczej z jej automatyka pod odpaleniu silnika. Po jakiej informacji moduł wie, że trzeba wysunąć kolumnę ? , sprawdza napięcie i gdy ono wzrośnie po odpaleniu , wysuwa kolumnę ?

Moduł J519 jak i jego skrzynka już u mnie




A tu małe przymiarki ramki wyświetlacza dla kam cofania


[ Dodano: 2017-02-21, 18:09 ]
Up

Jakieś sugestie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.