Ogłoszenie 
blacharstwo lakiernictwo forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Sztuka
lakierowania
werden.pl
moto market
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Głuche stuki quattro  
Autor Wiadomość
piterekke 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Przysucha
Wysłany: 2016-11-09, 09:07   [D3 ALL ] Głuche stuki quattro

Witam serdecznie. To moj pierwszy post i z gory dziekuje za podpowiedzi. Fora przeglądałem i nic nie znalazlem.
Wyglada to tak, ze przy zimnym silniku i normalnej jeździe nic sie nie dzieje. Gdy zaczyna sie jazda w korkach po zatrzymaniu podczas ruszania w tylnej czesci auta czuc punktowe szarpniecia i po kilku metrach ustaje . Zatrzymanie i ruszanie i to samo. Po dłuższej jeździe w korkach coraz intensywniej. Podpora wału cala. Na pewno to pochodzi z tylu.
Pomocy <prosze>
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4217
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-09, 09:48   

wiele rzeczy z tyłu może dawać objawy stukania od tulei wahaczy, poprzez podporę dyferencjału, na przegubach wału oraz tylnego dyfra kończąc...

Najlepiej w takim przypadki jechać na stacje diagnostyczna i niech przetrzepią tył na podnośniku czy kanale...chyba że masz sam taką możliwość to pod auto z latareczką i wszystko po kolei oglądać, macać, szarpać... ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
piterekke 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Przysucha
Wysłany: 2016-11-09, 10:30   

Byl na kanale i podnośniku i wszystko sztywne. Kolega mowi zeby jezdzic dalej i samo wyjdzie <muzyka>
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4217
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-09, 11:25   

to że Ci coś w bagażniku lata, wiesz gdzieś w schowku lub pod matą ;) i takie przypadki się widziało <faktycznie> :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
piterekke 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Przysucha
Wysłany: 2016-11-09, 11:44   

Bylaby najlepsza przyczyna <okok>
Ja mam takie odczucie jakby jedno kolo nie zgrywalo sie z prędkością i sobie tak szarpnie, pyknie. Po kilkunastu metrach wszystko ok.
 
 
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4217
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-09, 11:45   

a śruby dokręcone ??? <boisie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Sadzk 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tip Top :D
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 Prelift
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-11-09, 12:03   

To ja sie podzielę swoim problemem. U mnie akurat inna sytuacja. Występuje tylko i wyłącznie po dłuższym postoju, ale do rzeczy. Wrzucam D ruszam do przodu na max skręconych kołach w lewo i jest taki objaw jakby były koła zblokowane i następuje przeskakiwanie kół i stukanie i po chwili (powiedzmy przejechanie 3 metrów) stłuchac stuk i samochód jedzie już normalnie. miał ktos podobny problem? Obstawiam torsena, ale nie chcę na darmo rozbierać.
 
 
piterekke 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Przysucha
Wysłany: 2016-11-09, 19:53   

Koła dokrecone oczywiście . Ktos mial podobnie? Mozliwa awaria dyfra? Ktos mial podobnie?
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 387
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-11-10, 00:15   

Spotkałem się już z kilkoma przypadkami jak w D3 dyfer komuś wył, np. przy puszczaniu gazu przy danej prędkości, ale o stukach z dyfra nie slyszałem.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
ernesto 



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3627
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-11-10, 06:11   

piterekke napisał/a:
Gdy zaczyna sie jazda w korkach po zatrzymaniu podczas ruszania w tylnej czesci auta czuc punktowe szarpniecia i po kilku metrach ustaje . Zatrzymanie i ruszanie i to samo. Po dłuższej jeździe w korkach coraz intensywniej.


Sprawdzałeś układ hamulcowy z tyłu. Nie zauważyłeś, że może to być zależne od tego ?
Stojąc w korku trzymasz nogę na hamulcu. Może coś z zaciskiem nie tak jest skoro w zawieszeniu wygląda wszystko ok.
_________________
"Bad Boys For Live" A8Team Old Squad
...:Jedyny S-LINE:...

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem.
mail: ernestoa8team@gmail.com
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1063
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-10, 18:44   

stawiam na dyfer.... u VanDama coś takiego (chyba) zaczynało się pojawiać i diagnoza była dyfer
wymiana na ori nowy to spory koszt, opcja druga to regeneracja (podobną są ludzie w PL co temat ogarniają)
 
 
Joey 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3,D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2019
Posty: 36
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-03-13, 18:51   

Ktoś wie co powodowało przeskakiwanie tylnych kol? Mam to samo i nikt nie wie
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania


regeneracja turbosprężarki
Testy opon hamulce
OC/AC


| Serwis mechaniczny | Blacharstwo lakiernictwo | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |