Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Jacking mode i towing mode  
Autor Wiadomość
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-04-01, 20:23   [D3 ALL ] Jacking mode i towing mode

Rozpracowywałem dzisiaj mój nowy nabytek i napotkałem się w zawieszeniu na te dwa ustawienia.Na temat "jacking mode" już co nieco wiem(tryb podnośnikowy),natomiast nie znalazłem informacji o "towing mode". Może ktoś się orientuje o co w tym ustawieniu chodzi?Możecie przybliżyć o co chodzi w obu tych funkcjach i opisać jak je prawidłowo używać i w jakich sytuacjach.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-01, 20:33   

coś takiego znalazłem
towing mode- tryb holowanie
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-04-02, 10:34   

dokładnie towing mode włącza się jak chcesz przyczepę cholować
_________________

 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2012-04-02, 12:15   

towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-04-02, 12:48   

wszystko jasne.pozdrawiam :-)
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-04-02, 12:52   

shakal12 napisał/a:
towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam

wiele razy podnosiłem auto bez tego trybu bo się zapomniało naszczęście nic się nie uszkodziło :mrgreen:
_________________

 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2012-04-02, 16:42   

dlatego napisalem ze istnieje ryzyko - przestrzegam przed tym poniewaz raz zapomnialem w allroadzie i uszkodzilem oba przednie.
pozdrawiam
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-04-03, 19:41   

A czym sie objawia uszkodzony miech? Po czym można poznać?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2012-04-04, 10:15   

Miech w pierwszych etapach padaczki trzyma na ktoryms poziomie - np 3 a na 2 opada. Nastepnie wywala blad na zagarach a po podlaczeniu vaginy widac blad przegrzarzania kompresora - chce napompowac, auto nie wstaje i odcina pompke.
do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA. wiem ze auto do dzisiaj na nich jezdzi a cena razem z clem i przesylka byla o polowe nizsza.
pozdrawiam
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-04-04, 11:23   

shakal12 napisał/a:
do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA.


rozumiem zestaw amortyzatorów?

Na ich stronie www zestaw kotuje ok 2800 USD. Minus depozyt 1200 za zwrot używanych? Tj 1600 USD za komplet nowych amortyzatorów + przesyłka i cło? Dobrze liczę?

Do tej pory nie czytałem na forum, żeby ktoś wymieniał amory w D3 zużyte w wyniku eksploatacji. Chyba, że się mylę.

Jedynie regenerowałem kompresor który się zatarł. Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2012-04-04, 12:17   

Tak komplet poduszek wymienialem.
I tak dobrze liczysz. Clo to jakies 3% transport nie pamietam ale to grosze byly.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-27, 19:47   

Serrgiusz napisał/a:
Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?

nie sądzę przyjacielu...gdyż ten sam kompresor idzie do mercedesa i nowy kosztuje 1300zł :mrgreen: ...no i nie tyle co w audi :lol: producentem jednego i drugiego jest WAPCO...i trzeba tylko zmienić końcówki :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.