Autor |
Wiadomość |
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-07-09, 20:59
|
|
|
To rano zadzwonię . Już miałem złe myśli żeby zepchnąć to gdzieś do morza ale już mi przeszło . W Midparts robię trzecie moje auto ale tam się tyle tego przewija że pewnie Mirek nie pamięta . To jeden z niewielu warsztatów gdzie się nie boję zostawić auto . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-07-10, 00:12
|
|
|
Kurcze ale pech. Współczuję. Mnie też to dopadło. Miał być konwerter.
Skończyło się remontem u P. Mirka. Koszty 6,7k. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-07-10, 16:52
|
|
|
Panowie dziekuję za odpowiedzi, widzę z tego co tu mówicie że automat w d3 rzeczywiście jest chyba awaryjny i to bardzo ,czy tylko tak mi się wydaje <niewiem> koszta sa porażające 6,700 za remont chyba zaryzykowałbym drugą kupić a powiedzcie ilu biegowa -stopniowa jest skrzynia w 4.2 pb d3 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-07-10, 16:57
|
|
|
Skrzynia jest 6stopniowa. Co do awaryjności to niestety tak to wygląda jak ktoś się stosuje do zaleceń aso i nic przy nich nie robi. Wtedy przy dużym przebiegu ma prawo się odezwać.
Też myślałem żeby kupić drugą używke, ale wolałem zrobić swoja. Jak będziesz miał pewną to można zaryzykować. Chociaż z tym też bywa różnie. Kolega Foss, którego pozdrawiam, chciał sobie wymienić na zdrowsza z niskim przebiegiem i okazalo sie że jego serwisowana po przelocie 300k chodzi lepiej. Także widzisz jak ktoś dba tak ma. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-10, 17:39
|
|
|
macisz12 napisał/a: | Kolega Foss, którego pozdrawiam, chciał sobie wymienić na zdrowsza z niskim przebiegiem i okazalo sie że jego serwisowana po przelocie 300k chodzi lepiej. Także widzisz jak ktoś dba tak ma. |
No z używką to jest loteria..... ja przy okazji zmiany zrzucania silnika chciałem mieć lepiej i kupiłem skrzynię po przebiegu ca. 150kkm.... po założeniu okazało się, że pracuje gorzej niż moja która ma obecnie ponad 312kkm
Skrzynię zwróciłem bez problemu, na szczęście, ale koszty całej operacji poniosłem oczywiście ja
Jeżeli używkę to najlepiej taką jeżdżącą, która jest jeszcze na samochodzie i można się tym przejechać i sprawdzić jak pracuje...... i najlepiej samemu ją sobie wyciągnąć aby być pewnym że to co bierzemy to na pewno jest to czym jeździliśmy..... niestety, taka nasz rzeczywistość |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-10, 18:55
|
|
|
Ja zapłaciłem za remont swojej 7600 więc nie ma co płakac tylko robic. Jak firma dobra to zrobia i po problemie. A8 jest tego warta. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-07-10, 19:33
|
|
|
No Panowie oczywiście że gra warta świeczki tylko nie chciałbym kupić a8 i odrazu skrzynkę zmieniac albo remontować , czy na wagu pokaże jakiś blad skrzyni który może odrazu wskkazywać na wieelki wydatek, czy wag nie pokaze tego <niewiem> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-10, 19:47
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | No Panowie oczywiście że gra warta świeczki tylko nie chciałbym kupić a8 i odrazu skrzynkę zmieniac albo remontować , czy na wagu pokaże jakiś blad skrzyni który może odrazu wskkazywać na wieelki wydatek, czy wag nie pokaze tego <niewiem> |
To co Ci pokaże na VAGu to większości przypadków wydatek na naprawę itp. Gorzej jest z usterkami, które nie są diagnozowane elektronicznie - tu już tak jak koledzy piszą, jazda próbna i dokładna obserwacja pracy skrzyni. A jeśli nie czujesz tematu, to lepiej poradzić się kogoś, kto się na tym zna (np. kogoś z forum). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-07-10, 20:30
|
|
|
Nie wiele słychać żeby w D3 skrzynie były jakoś mocno awaryjne , u mnie biegi chodziły normalnie i bez szarpania - prawdopodobnie konwerter o coś obcierał ( może coś się odkręciło - jutro będę chyba wiedział co i jak ) . Olej i filtr w skrzyni zmieniałem co 80tys i staram się wymieniać wszystko na czas ponieważ potrzebuje zawsze sprawnego auta z powodu sporych przebiegów jakie robię ( 10-15tys na miesiąc ) Przeżyłem chyba wszystkie bolączki jakie ma D2 i D3 i złego słowa na łosiem nie powiem ale ważne kupić dobre auto żeby się nie pogrążyć czyli warto zapłacić za pomoc przy ocenie auta niż później wydać baaaardzo dużo na naprawy . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-07-13, 10:52
|
|
|
No to w sumie trochę mnie uspokoiłeś, ale obawy wciąż są jednak , tym bardziej ze nawet nie wiem jak obslużyć sie automatem , może jakieś krótkie poinstruowanie dla mnie co jak z czym się je , wsiadam do auta i co dalej ? jak odpalac? jak gasić jak na skrzyzowaniu się zachować na swiatłach wiem ze to prozaiczne pytania dla Was ale dla mnie czarna magia |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-13, 12:12
|
|
|
palisz na P
Śmigasz na D
Pewnie parę razy się zagubisz i wypakujesz lewą nogą w hamulec
i
ale potem jak przywykniesz to już nie będziesz chciał manuala |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-07-13, 15:10
|
|
|
hahahaha napewno będzie się chrzanić mi , poszukam jeszcze na forum co i jak bo nie chcę wsiąść do auta i zrobic cos nie tak albo zgasic auto na złym polożeniu bo chyba wtedy moge cos popsuć i jeszcze z recznym chyba też tu inaczej nie dosć że elektryczny to jeszcze w automacie to jakoś tak pokolei to trzeba bo mi ktoś nagadał ze jak zrobie coś na odwrót to biegu nie włącze
dzieki Panowie za info wszystko dla mnie wazne ,każda rada na wagę złota , miałem już po a8 2003 4,2 mpi leciec była w gazie prins ale gosć mi sprzatnął z przed nosa fajna była kurcze takie ciemne brązowe skóry webasto , komfortowe fotele i... takie dziwne nagłośnienie miało tzn takie siwe krążki po 2 na drzwi gosć mówił że bardzo super gra i ktoś mnie uprzedził
a co do komfortowych foteli to dzielimy na te z wentylacją i masażem oraz na te bez masażu? czy jeszcze jakieś inne zestawienie było |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-07-13, 15:40
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | takie dziwne nagłośnienie miało tzn takie siwe krążki po 2 na drzwi gosć mówił że bardzo super gra i ktoś mnie uprzedził
|
Ominal cie rodzynek, najlepsze dostepne naglosnienie w A8 D3, Bang & Olufsen - doplata to tego audio byla cos ok 30tys zl |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-13, 16:05
|
|
|
Korton napisał/a: | dracus6662 napisał/a: | ... miałem już po a8 2003 4,2 mpi leciec była w gazie prins ale gosć mi sprzatnął z przed nosa fajna była kurcze takie ciemne brązowe skóry webasto , komfortowe fotele i... takie dziwne nagłośnienie miało tzn takie siwe krążki po 2 na drzwi gosć mówił że bardzo super gra i ktoś mnie uprzedził |
Ominal cie rodzynek, najlepsze dostepne naglosnienie w A8 D3, Bang & Olufsen - doplata to tego audio byla cos ok 30tys zl |
Przecież w 2003 nie było chyba B&O.... wydaje mi się, że dopiero w po-liftach było to nagłośnienie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|