Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 14:04
|
|
|
aro51, Mialem hidy od lat,sprawdzane na SKP i wsio cacy. Ja nie lubie niebieskiego światłą więc mam najbielsze jak sie da. Miałem 4300,5000 teraz 5500. Nie wazne chinol czy nie w soczewce A8 świeci tak jak trzeba nie oslepia ani nic. Sprawdzałem sam jadac innym autem z naprzeciwka. Niebieskie maja tez dzis nowoczesne fury i jakos tez nie oślepia szczegolnie tu gdzie mieszkam gdzie duzo gorek i serpentyn.
Mylisz pojęcia typu hid w golfie 3,polonezie czy jakims focusie-tam to wali na wszystkie strony. Ale skoro A8 nie oslepiało 20lat temu gdy wychodziło z fabryki to nie bedzie oslepiac i teraz. Warunek to poprawnie ustawione. Barwa nie ma nic do rzeczy.
Xenon w soczewce ma pewną własciwość bo wyraźną linia światłocienia. Po prostu jak ustawiam światła na 20-30m to metr dalej juz jest ciemność,halogenowa żarowka daje taką rozmyta poświatę. Dlatego więcej na drodze oslepiaja mnie walące po oczach żarowki niz palniki.
Jesli fakty cie nie przekonują to zobacz u kogoś na żywo,nie wazne czy ori czy nie D2 pre FL z palnikiem świeci tak jak trzeba. Jak dalej cie to nie przekona to juz nie moj problem kolego
Erni miał xenony i ma je dalej i nic nikt mu nie zrobi,nie ma obowiązku płacic 500zł za cos co kosztuje 50 i świeci tak samo. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-20, 14:59
|
|
|
Oslepianie sprawdzone w dzień i w nocy na dwóch autach. Jest ok.
Co do samych lap to oslepiania nie powinno być no chyba że ktoś ma np H4 a wkłada HIDy do lamp ktore nie sa przystosowane do żarników.
U mnie poziomowania nie ma tylko regulacja w kabinie. Co do sprysków to były tylko trzeba zadać pytanie temu kto robił przedni zderzak. Dlaczego nie założył spryskiwaczy tylko zaszpachlował |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-11-27, 23:51
|
|
|
Witajcie
Nie w przyszłym tygodniu musze kupić zarniki ale w sumie nie wiem jakie. Macie jakies godne polecenia, które by swieciły barwa 5000K i byly oryginalne ?
Jakies linki, lub miejsca gdzie kupić w dobrej cenie i oryginały?
Jezdzilem poprzednio A6 z bixenonami i mialem tam założone Psram 4800K ale swiecily nieziemsko. Tylko, ze teraz jest tyle podróbek, ze nie wiem gdzie kupować.
I jeszcze jedno pytanie jakie zarniki siedza w naszych D3 Poliftowych? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-11-29, 12:34
|
|
|
Dzięki kolego !
Jakiś konkretny model polecasz ? Ja bym chciał takie lekko wpadające w niebieski |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2017-01-24, 22:20
|
|
|
Odświeżę temat, chciałbym wymienić u siebie żarniki, myślałem o Philips eXtreme Vision +50% lub +150% co doradzicie? |
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-01-24, 22:42
|
|
|
Im wiecej procent mocniejsze tym bardziej zmęczone... Ja mam Osram Xenrac CBI 6000k swieca cudnie Ale kolega ci regeneruje lampy mowil, ze za rok je wyrzuce |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2017-01-24, 23:12
|
|
|
To kupię te +50% jak pisał Drago_o |
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-02-19, 15:36
|
|
|
Panowie, co sądzicie o palnikach D2S Osram Cool Blue Intense?
Warta? Nie warto? Ktoś używa? Jakieś opinie? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-19, 16:11
|
|
|
OSRAM podniósł im trochę barwę, ale nie wpadają aż tak w niebieski jak 6000k. Poprzednie modele miały 5000k i były idealnie białe. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2017-02-19, 16:39
|
|
|
Mam trochę inne pytanie . Czy mozna założyć zarniki d2s w d3 zalozyc do gory nogami czy raczej nie bo nie da sie jej tymi drucikami zablokować ? Pytam bo zakładałem żarówkę na czuja i niby wskoczyła na miejsce i druciki tez lekko sie zapiely ale jak jade wydaje mi sie jak bym od dołu miał jakiś ciemny cień ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-19, 21:17
|
|
|
Prawidłowo założyć można tylko w jednej pozycji jeśli Ci zaskoczyło zabezpieczenie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-19, 21:21
|
|
|
pogi1986 napisał/a: | Mam trochę inne pytanie . Czy mozna założyć zarniki d2s w d3 zalozyc do gory nogami czy raczej nie bo nie da sie jej tymi drucikami zablokować ? Pytam bo zakładałem żarówkę na czuja i niby wskoczyła na miejsce i druciki tez lekko sie zapiely ale jak jade wydaje mi sie jak bym od dołu miał jakiś ciemny cień ? |
Ja miałem tak, że poprzedni żarnik rozsypał się w soczewce i też pojawił się ślad po założeniu nowego. U mnie taki wzorek był. Wyjołem i odkurzaczem go potraktowałem go soczewki i pomogło |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-02-19, 21:49
|
|
|
O ile dobrze kojarzę, to jeśli palnik źle założysz w oprawę (czyli w nacięcia) to ułoży się nieprawidłowo i nie zapniesz na palniku końcówki od przetwornicy - nie będzie się obracała albo będzie się przekrzywiać. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|