Autor |
Wiadomość |
Becks [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-02-22, 12:25
|
|
|
Dopóki nie ruszyłem było OK, wchodził każdy tryb |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-02-22, 12:28
|
|
|
FOSS napisał/a: | panton napisał/a: | VCDSem może tego nie ogarnąć... |
Nie przesadzaj
VCDS spokojnie ogarnia kalibrację w D3.
VCDS'em robiłem również D4 oraz A6C7 i też ogarnia. |
nie przesadzam tylko piszę co wiem na podstawie własnych doświadczeń
dla jasności mam ori VCDSa i klona głowicę VAS z softem ODIS
miałem dwa przypadki (auta D3 lift) gdzie VCDSem nie przechodziła kalibracja a ODIS sobie z tym poradził bez problemu |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-22, 13:00
|
|
|
panton napisał/a: | dla jasności mam ori VCDSa i klona głowicę VAS z softem ODIS |
W moim przypadku zdarzało się, że przy klonie D3 nie przechodziło kalibracji (problem z zapisaniem w kanale 5) ale z ori jeszcze mi się tak nie zdarzyło aby coś nie przeszło. VAS'a używam mało bo prościej jest podejść VCDS'em |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2018-04-05, 21:05
|
|
|
Ile da się zejść niżej w trybie AUTO przez kalibracje? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-04-05, 21:19
|
|
|
KarolW napisał/a: | Ile da się zejść niżej w trybie AUTO przez kalibracje? |
Max puści cię 20mm, we wszystkich trybach będzie - 20mm |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-06, 07:56
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Max puści cię 20mm, we wszystkich trybach będzie - 20mm |
Tylko przy zawieszeniu komfortowym.
Przy sportowym tak kolorowo już nie jest |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2018-04-19, 22:09
|
|
|
Więc jeżeli chcę opuścić o 20 mm muszę wpisać wartość 436 na przedniej osi i podnieść nadwozie podnośnikiem do tej wartości? |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-04-19, 22:19
|
|
|
Nie trzeba podnosić.Tylko wpisz zawyżoną wartość tak jak podałeś. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|