Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-19, 20:37 [D3 ALL
] Kasowanie luzów na maglownicy
|
|
|
Witam
Czy jest cos takiego jak jak kasowanie luzuow maglownicy ?
Jakie sa oznaki zuzycia magla ? Jak sprawdzic ze z maglem jest cos nie tak ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-19, 20:52
|
|
|
Najczesciej to se puka czyli ma luz na listwie. Jak jest taka duża śruba w maglownicy to ona czesciowo może pomóc zreanimować trupa na jakis czas. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-19, 23:15
|
|
|
Na drążkach kierowniczych może jeszcze pukać.
Ostatnio jak wymieniałem magiel w jednej D3 to jeden drążek latał jak żyd po pustym sklepie - oba poszły do wymiany. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-20, 00:08
|
|
|
powiem wam że po zrobieniu pełnej geometrii odczuwam właśnie jak by lekki luz w układzie
dostęp do tej śruby jest jakiś szalenie trudny ?
jak wygląda wymiana magla w d3 idzie bokiem wyjąć czy trzeba zwalać skrzynie albo silnik ?bo i takie opinie słyszałem
Foss cenna uwaga musze sprawdzic drazki bo koncowki mam oki zawsze zapominam ze jest tam cos takiego |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-03-20, 17:59
|
|
|
Właśnie przymierzam się do zmiany magla ale nie wiem jak się za to zabrać , ma ktoś wiedzę czy potrzebny kanał będzie i jakie są haczyki z wymianą ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-21, 03:05
|
|
|
pioter napisał/a: | Właśnie przymierzam się do zmiany magla ale nie wiem jak się za to zabrać , ma ktoś wiedzę czy potrzebny kanał będzie i jakie są haczyki z wymianą ? |
Ktoś ma czyli ja - robiłem to niedawno w jednej klubowej D3
Najłatwiej oczywiście na podnośniku, podejście od dołu jest bardzo przydatne ale czy da się bez tego ogarnąć temat to nie wiem bo na podnośniku to oczywiście robiłem.
Magiel wychodzi na bok w lewo. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-21, 10:54
|
|
|
a jaki był powód wymiany magla ?
ja zauważyłem że jak płynnie kręcę kier to jest ok
jak krece pomału to koło zauważalnie tak jak by przeskakiwało jak skrece na maxsa koła w lewo i rusze z lekką ilościa gazu to czuć takie trytanie na prawym kole
dodam że nie miałem tego przed wymiana opon i robieniem geometri czy mogli spieprzyć geometrie ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-21, 11:34
|
|
|
Odczuwasz to zawsze? Ja mam tak czasami na szerokim kapciu ale to zalezy od podłoża.. |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-03-21, 15:04
|
|
|
Raftor, moim zdaniem to normalne, mam to u siebie w dwóch autach. Pamiętaj, ze opona jest z gumy, która ma być przyczepna do podłoża, a nie ślizgać się po nim. Kręcąc kierownicą wolno guma się ugina i co chwila traci przyczepność przeskakując, podobnie jest jak ruszasz powoli przy maksymalnie skręconych kołach. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-21, 19:54
|
|
|
dzięki chłopaki za info faktycznie macie racje dzis na piasku nie było tego efektu wczesnij miałem 235 wiec moze faktycznie na nich to nie bylo tak odczuwalne teraz mam 255 i tez nie zawsze to czuje |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-21, 20:25
|
|
|
raftor napisał/a: | a jaki był powód wymiany magla ? |
Powód był istotny, siknęło płynem ze wspomagania bezpośrednio z magla.
Wyciek był tak znaczny, że pod warsztat przyjechał na lawecie.
Magiel kupiony regenerowany, działa dobrze ale ze strony firmy regenerującej były drobne niedociągnięcia. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-11-12, 12:23
|
|
|
u mnie w D2 tą śrubą się bawiłem, a mianowicie waliło mi dosyć znacząco... w końcu dobrałem się do śruby i lekko ją dokręciłem. Poprawa od razu!! dużo mniej stuków a kierownica lekko chodzi dalej!! pare dni później stukało już gorzej jak przed dokręceniem śruby... więc postanowiłem ją jeszcze dokręcić, ale zamiast się dokręcać śruba kręciła się jednocześnie mocno strzelając i kręcenie już nic nie dawało... skończyło się na wymianie magla... |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2019-01-27, 11:13
|
|
|
Powie mi ktoś czy ciężko dostać się do śruby korekty luzów ( a8 d3 4.2 moi) |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
KuBa926
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8
Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 25 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 2019-01-28, 17:27
|
|
|
A ja mam takie pytanie czy wam tez na odpalonym aucie jak stoicie w miejscu kręcąc kierownicą szybko prawo lewo (tak 10cm w jedną stronę później w drugą) słychać taki lekki stuk z podszybia ??? |
|
|
|
|
|