Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Kasowanie luzów na maglownicy  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-03-19, 20:37   [D3 ALL ] Kasowanie luzów na maglownicy

Witam

Czy jest cos takiego jak jak kasowanie luzuow maglownicy ?

Jakie sa oznaki zuzycia magla ? Jak sprawdzic ze z maglem jest cos nie tak ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-19, 20:52   

Najczesciej to se puka czyli ma luz na listwie. Jak jest taka duża śruba w maglownicy to ona czesciowo może pomóc zreanimować trupa na jakis czas.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-03-19, 23:15   

Na drążkach kierowniczych może jeszcze pukać.
Ostatnio jak wymieniałem magiel w jednej D3 to jeden drążek latał jak żyd po pustym sklepie - oba poszły do wymiany.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-03-20, 00:08   

powiem wam że po zrobieniu pełnej geometrii odczuwam właśnie jak by lekki luz w układzie

dostęp do tej śruby jest jakiś szalenie trudny ?

jak wygląda wymiana magla w d3 idzie bokiem wyjąć czy trzeba zwalać skrzynie albo silnik ?bo i takie opinie słyszałem

Foss cenna uwaga musze sprawdzic drazki bo koncowki mam oki zawsze zapominam ze jest tam cos takiego
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-03-20, 17:59   

Właśnie przymierzam się do zmiany magla ale nie wiem jak się za to zabrać , ma ktoś wiedzę czy potrzebny kanał będzie i jakie są haczyki z wymianą ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-03-21, 03:05   

pioter napisał/a:
Właśnie przymierzam się do zmiany magla ale nie wiem jak się za to zabrać , ma ktoś wiedzę czy potrzebny kanał będzie i jakie są haczyki z wymianą ?

Ktoś ma czyli ja - robiłem to niedawno w jednej klubowej D3 :)

Najłatwiej oczywiście na podnośniku, podejście od dołu jest bardzo przydatne ale czy da się bez tego ogarnąć temat to nie wiem bo na podnośniku to oczywiście robiłem.
Magiel wychodzi na bok w lewo.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-03-21, 10:54   

a jaki był powód wymiany magla ?

ja zauważyłem że jak płynnie kręcę kier to jest ok

jak krece pomału to koło zauważalnie tak jak by przeskakiwało jak skrece na maxsa koła w lewo i rusze z lekką ilościa gazu to czuć takie trytanie na prawym kole

dodam że nie miałem tego przed wymiana opon i robieniem geometri czy mogli spieprzyć geometrie ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-21, 11:34   

Odczuwasz to zawsze? Ja mam tak czasami na szerokim kapciu ale to zalezy od podłoża..
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-03-21, 15:04   

Raftor, moim zdaniem to normalne, mam to u siebie w dwóch autach. Pamiętaj, ze opona jest z gumy, która ma być przyczepna do podłoża, a nie ślizgać się po nim. Kręcąc kierownicą wolno guma się ugina i co chwila traci przyczepność przeskakując, podobnie jest jak ruszasz powoli przy maksymalnie skręconych kołach.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-03-21, 19:54   

dzięki chłopaki za info faktycznie macie racje dzis na piasku nie było tego efektu wczesnij miałem 235 wiec moze faktycznie na nich to nie bylo tak odczuwalne teraz mam 255 i tez nie zawsze to czuje
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-03-21, 20:25   

raftor napisał/a:
a jaki był powód wymiany magla ?

Powód był istotny, siknęło płynem ze wspomagania bezpośrednio z magla.
Wyciek był tak znaczny, że pod warsztat przyjechał na lawecie.

Magiel kupiony regenerowany, działa dobrze ale ze strony firmy regenerującej były drobne niedociągnięcia.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-11-12, 10:44   

Panowie czy może ktoś potwierdzić czy to tą śrubą można próbować luz zmniejszyć luz na przekładni?? śruba zaznaczona na zdjęciu http://www.fotosik.pl/zdjecie/d939e00c7a3aa75d
_________________
łukasz88
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-11-12, 12:23   

u mnie w D2 tą śrubą się bawiłem, a mianowicie waliło mi dosyć znacząco... w końcu dobrałem się do śruby i lekko ją dokręciłem. Poprawa od razu!! dużo mniej stuków a kierownica lekko chodzi dalej!! pare dni później stukało już gorzej jak przed dokręceniem śruby... więc postanowiłem ją jeszcze dokręcić, ale zamiast się dokręcać śruba kręciła się jednocześnie mocno strzelając i kręcenie już nic nie dawało... skończyło się na wymianie magla...
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2019-01-27, 11:13   

Powie mi ktoś czy ciężko dostać się do śruby korekty luzów ( a8 d3 4.2 moi)
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
KuBa926 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2019-01-28, 17:27   

A ja mam takie pytanie czy wam tez na odpalonym aucie jak stoicie w miejscu kręcąc kierownicą szybko prawo lewo (tak 10cm w jedną stronę później w drugą) słychać taki lekki stuk z podszybia ???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.