Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-31, 08:34 [D3 ALL
] Klapa bagaznika S8 w A8
|
|
|
Po wymianie tylnej klapy na eSkową, klapa od strony pasażera (strona akumulatora i silnika klapy) odstaje do góry na około 5mm (strzałka na foto). Jak można to wyregulować? Czy możliwe, że eSka ma inny zawias?
Dodam, że nie ma problemu z dociąganiem klapy a strona lewa leży idealnie. Problem dotyczy 2 samochodów w którym została przeprowadzona wymiana więc nie ma mozliwości aby klapa była krzywa.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-03-31, 11:10
|
|
|
VanDyke, próbowałeś regulować tymi odbojnikami co są ? bo ja jak zmieniłem na te niby co miały pomóc w otwieraniu klapy to też mi odstawała klapa a drugie wyjście spróbować regulować zawiasem bo też sporo da się ugrać, ja wyjmowałem swoje do czyszczenia to chwilę to zajęło zanim klapa była równiutko |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-31, 11:18
|
|
|
No własnie nie wiem które odbojniki wrzuciłem... Niby wleciały nowe ale nie wiem które kupiłem bo było to ponad rok temu. Są wkręcone na max z obydwu stron i ten prawy bok odstaje. Jak można rozpoznać które odbojniki posiadam?
Co do regulacji na zawiasie... Mówisz o zawiasie przy samej klapie? Bo jeżeli tak to tam mogę regulować jedynie w płaszczyźnie równoległej do ziemi i tu akurat jest wszystko ok. Z tego co widzę to są jeszcze jakieś śruby na burcie do których przymocowany jest zawias od silnika klapy - czy tutaj jest mozliwość regulacji góra-dół? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-02, 18:58
|
|
|
Temat ogarnięty. Luzujemy śruby od zawiasu w burcie kluczem 13, najlepiej oczkowym kątowym. W ten sposób uzyskujemy możliwość regulacji +/- 5mm. Klapa idealnie spasowana. Dupa z klapą od eSy wygląda mega |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-04-02, 19:59
|
|
|
VanDyke napisał/a: | klapą od eSy |
po ile takie rozdoją? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:11
|
|
|
~2 - 2.5k w PL |
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:57
|
|
|
Ja pierdziu sporo... no ale w sumie ja za same lampy do auta dalem prawie 8200zl, to co mi tam, za klape mogę dolozyc |
|
|
|
|
|
|
|
|