Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL] Kompresor zawieszenia - problem.....rozwiazanie?  
Autor Wiadomość
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-04-27, 11:29   

Ja się podłącze pod temat.
Witam.
Problem jest jakiś dziwny. Samochód nie kuca (przynajmniej tego nie widać) a w błędach wyskakuje nieszczelność układu. Dodatkowo po nocy auto chce coś pompować i po przejechaniu ok. 1-2 km włączają się kontrolki zawieszenia - pomarańczowa i zielona. Jak samochód zatrzymam i na 2-3 minuty wyłączę zapłon to wszystko wraca do normy i jest OK.
Poniżej kody błędów:
01583 - Leak in System Detected
000 - -
01400 - Shareware Version. To Decode all DTCs
002 - Please Register/Activate
01772 - Shareware Version. To Decode all DTCs
008 - Please Register/Activate - Intermittent
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Może ktoś podpowiedzieć o co kamon?
Aha, zdaża się, że czasami zielona kontrolka dziwnie mryga, jakby coś nie łączyło.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-27, 22:17   

Moje objawy były takie same i podobne błędy.........dopiero naprawa kompresora pomogła.
Włączasz i wyłączasz silnik...............i wszystko gra bo pompka się przegrzewa i wyłącza działanie i po raz drugi dopompowuje :-? według mnie jej dni już policzone.
Na forum masz napisane co oznacza żółta kontrolka :cry: a co zielona.
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-04-27, 22:21   

Na AKP mam również ten temat i na razie podejżenie pada na niedowład prądu.
Kompresor pracuje bardzo cicho, a z tego co czytałem u wszystkich którym się zepsuł chodził jak traktor.
http://www.audiklub.org/p...1369350#1369350
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-27, 22:29   

no to daj znać .......jak znajdziesz ten prąd........w VAG-u widać napięcia na poszczególnych amorach , może u ciebie jest problem z jednym i gdzieś nie łączy a samochód chce włączyć zielona kontrolkę ,że jest w najniższym położeniu ale odczyty są niejednolite :-/
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-04-27, 22:36   

Za bardzo sie na tym VAGu nie znam ale jutro coś poszukam.
A może wiesz jak i podpowiesz gdzie tego szukać? Controller 34 - Level Control i co dalej? Coding, adaptation czy measures?
 
 
domin1212 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 34
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 91
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2010-06-29, 22:36   

Witam u mnie zrobiło sie nagle twarde zawieszenie auto sie podnosi i wszystko jest ok tylko jest twarde na vagu wyszedł mi teraz jeden bład a wczesniej dwa ale wykasowałem i jest teraz jeden :
01487 - System function test
A ten drugi co był wczesniej to był od któregoś czujnika ale teraz mi nie wyskoczył !
Co to jest za błąd i czy to jest spowodowane tym błędem i co zrobic żeby było nadal moje autko komfortowe oczywiście zawieszenie mam ustawione na komfort a i zaświeca mi się nie kiedy żółta kontrolka w kształcie auta ze strzałkami w góre i dół ale teraz nie świeci od dwóch dni a może coś się jeszcze przestawia żeby było miękkie mam od nie dawna ten samochód!!! Z góry dziekuje za pomoc
_________________
$$$Domin$$$
.
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2010-11-09, 09:42   

zanjac napisał/a:
domin1212 napisał/a:
Ja mysle nadal że to jest spowodowane którymś zużytym wahaczem tylko jak to sprawdzić żeby nie wymienić dobrego?? A może ktoś już wie co to jest za problem lub ma może jakieś inne pomysły??? Z góry dziekuje za pomoc!!!!!!!!!!!

jest to Przyjacielu spowodowane gumami na belce stabilizatora..........ja swoje gumy zdemontowałem , wykleiłem od środka materiałem z włókna szklanego na klej gumowy do szyb samochodowych z aktywatorem a całość potem złożyłem na pastę miedzianą.................i nastała cisza...........już drugi miesiąc 8-)
(ważne aby oczyścić stabilizator z resztek i brudu w miejscu styku z gumą.........a wyklejać gumę /cztery połówki /dobrze umytą i odtłuszczoną)

*dzisiaj mija ponad trzeci miesiąc i CISZA :lol:


możesz mi wysłać fote albo jakiś schemat jak dobrać się do tych gum i gdzie one są? zaczyna wkurzać mnie to skrzypienie
 
 
simon11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8, S2
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2010-11-09, 17:43   

Domin, sprawdź odczyt wszystkich czujników zawieszenia - jeżeli jeden z nich pokazuje odmiennie od swojej pary to go wymień na nowy i pozbedziesz się problemu
 
 
ArkadiuszC 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Newall Green
Wysłany: 2014-04-22, 18:51   

a czy ktos moze mi podac co oznacza ten kod 01487 ? bo mam ten sam problem w samochodzie .
_________________
OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r...................
 
 
ArkadiuszC 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Newall Green
Wysłany: 2014-04-22, 19:12   

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01487
_________________
OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r...................
 
 
domin1212 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 34
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 91
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2014-04-22, 20:01   

Jest błąd uszkodzonego sterownika zawieszenia po wymianie sterownika wszystko wróciło do normy:D
_________________
$$$Domin$$$
.
 
 
ArkadiuszC 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Newall Green
Wysłany: 2014-04-23, 23:14   

no I jest konkretna odp , zamowilem sterownik , taka odp znalazlem tez na tej stronie powyzej do ktorej wkleilem link

dzieki
_________________
OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r...................
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2014-04-24, 20:31   

panowie czy możliwe jest to ze kompresor chodzi głośniej niż zazwyczaj jak długo postał w garazu? dzisiaj obniżałem zawieszenia i kjakoś głośniej zaczął chodzić - w aso mówią ze przyczyna jest - albo zaczyna się kończyć albo ze więcej stoi niz jeździ i jak nagla latał gora/doł to tak może byc.....
bo pewno koszt y nowego kompresora to jakis koszmar w ASO...?
_________________
A8>eSka
 
 
And 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: And
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 21
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-10-17, 14:44   

Witam , głośniejsza praca kompresora (nie licząc złego montażu ,przeróbek i niewłaściwych kompresorów które miały pasować) oznacza przeważnie kończenie się jego żywota .Po dłuższym postoju ,może to być spowodowane wodą /wilgocią znajdującą się w kompresorze.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2015-10-17, 14:50   

problem,minal po prostu malo jezdzilem i chodzi juz normalnie
_________________
A8>eSka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.