Autor |
Wiadomość |
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-04-27, 10:29
|
|
|
Ja się podłącze pod temat.
Witam.
Problem jest jakiś dziwny. Samochód nie kuca (przynajmniej tego nie widać) a w błędach wyskakuje nieszczelność układu. Dodatkowo po nocy auto chce coś pompować i po przejechaniu ok. 1-2 km włączają się kontrolki zawieszenia - pomarańczowa i zielona. Jak samochód zatrzymam i na 2-3 minuty wyłączę zapłon to wszystko wraca do normy i jest OK.
Poniżej kody błędów:
01583 - Leak in System Detected
000 - -
01400 - Shareware Version. To Decode all DTCs
002 - Please Register/Activate
01772 - Shareware Version. To Decode all DTCs
008 - Please Register/Activate - Intermittent
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Może ktoś podpowiedzieć o co kamon?
Aha, zdaża się, że czasami zielona kontrolka dziwnie mryga, jakby coś nie łączyło. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-27, 21:17
|
|
|
Moje objawy były takie same i podobne błędy.........dopiero naprawa kompresora pomogła.
Włączasz i wyłączasz silnik...............i wszystko gra bo pompka się przegrzewa i wyłącza działanie i po raz drugi dopompowuje :-? według mnie jej dni już policzone.
Na forum masz napisane co oznacza żółta kontrolka :cry: a co zielona. |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-04-27, 21:21
|
|
|
Na AKP mam również ten temat i na razie podejżenie pada na niedowład prądu.
Kompresor pracuje bardzo cicho, a z tego co czytałem u wszystkich którym się zepsuł chodził jak traktor.
http://www.audiklub.org/p...1369350#1369350 |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-27, 21:29
|
|
|
no to daj znać .......jak znajdziesz ten prąd........w VAG-u widać napięcia na poszczególnych amorach , może u ciebie jest problem z jednym i gdzieś nie łączy a samochód chce włączyć zielona kontrolkę ,że jest w najniższym położeniu ale odczyty są niejednolite :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-04-27, 21:36
|
|
|
Za bardzo sie na tym VAGu nie znam ale jutro coś poszukam.
A może wiesz jak i podpowiesz gdzie tego szukać? Controller 34 - Level Control i co dalej? Coding, adaptation czy measures? |
|
|
|
|
domin1212
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 91 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2010-06-29, 21:36
|
|
|
Witam u mnie zrobiło sie nagle twarde zawieszenie auto sie podnosi i wszystko jest ok tylko jest twarde na vagu wyszedł mi teraz jeden bład a wczesniej dwa ale wykasowałem i jest teraz jeden :
01487 - System function test
A ten drugi co był wczesniej to był od któregoś czujnika ale teraz mi nie wyskoczył !
Co to jest za błąd i czy to jest spowodowane tym błędem i co zrobic żeby było nadal moje autko komfortowe oczywiście zawieszenie mam ustawione na komfort a i zaświeca mi się nie kiedy żółta kontrolka w kształcie auta ze strzałkami w góre i dół ale teraz nie świeci od dwóch dni a może coś się jeszcze przestawia żeby było miękkie mam od nie dawna ten samochód!!! Z góry dziekuje za pomoc |
_________________ $$$Domin$$$
.
|
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2010-11-09, 09:42
|
|
|
zanjac napisał/a: | domin1212 napisał/a: | Ja mysle nadal że to jest spowodowane którymś zużytym wahaczem tylko jak to sprawdzić żeby nie wymienić dobrego?? A może ktoś już wie co to jest za problem lub ma może jakieś inne pomysły??? Z góry dziekuje za pomoc!!!!!!!!!!! |
jest to Przyjacielu spowodowane gumami na belce stabilizatora..........ja swoje gumy zdemontowałem , wykleiłem od środka materiałem z włókna szklanego na klej gumowy do szyb samochodowych z aktywatorem a całość potem złożyłem na pastę miedzianą.................i nastała cisza...........już drugi miesiąc 8-)
(ważne aby oczyścić stabilizator z resztek i brudu w miejscu styku z gumą.........a wyklejać gumę /cztery połówki /dobrze umytą i odtłuszczoną)
*dzisiaj mija ponad trzeci miesiąc i CISZA :lol: |
możesz mi wysłać fote albo jakiś schemat jak dobrać się do tych gum i gdzie one są? zaczyna wkurzać mnie to skrzypienie |
|
|
|
|
simon11
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8, S2
Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 2010-11-09, 17:43
|
|
|
Domin, sprawdź odczyt wszystkich czujników zawieszenia - jeżeli jeden z nich pokazuje odmiennie od swojej pary to go wymień na nowy i pozbedziesz się problemu |
|
|
|
|
|
|
|
ArkadiuszC
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50 Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Newall Green
|
Wysłany: 2014-04-22, 17:51
|
|
|
a czy ktos moze mi podac co oznacza ten kod 01487 ? bo mam ten sam problem w samochodzie . |
_________________ OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r................... |
|
|
|
|
ArkadiuszC
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50 Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Newall Green
|
Wysłany: 2014-04-22, 18:12
|
|
|
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01487 |
_________________ OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r................... |
|
|
|
|
|
|
|
domin1212
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 91 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2014-04-22, 19:01
|
|
|
Jest błąd uszkodzonego sterownika zawieszenia po wymianie sterownika wszystko wróciło do normy:D |
_________________ $$$Domin$$$
.
|
|
|
|
|
ArkadiuszC
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50 Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Newall Green
|
Wysłany: 2014-04-23, 22:14
|
|
|
no I jest konkretna odp , zamowilem sterownik , taka odp znalazlem tez na tej stronie powyzej do ktorej wkleilem link
dzieki |
_________________ OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r................... |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2014-04-24, 19:31
|
|
|
panowie czy możliwe jest to ze kompresor chodzi głośniej niż zazwyczaj jak długo postał w garazu? dzisiaj obniżałem zawieszenia i kjakoś głośniej zaczął chodzić - w aso mówią ze przyczyna jest - albo zaczyna się kończyć albo ze więcej stoi niz jeździ i jak nagla latał gora/doł to tak może byc.....
bo pewno koszt y nowego kompresora to jakis koszmar w ASO...? |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
And
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: And
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 21 Skąd: leszno
|
Wysłany: 2015-10-17, 13:44
|
|
|
Witam , głośniejsza praca kompresora (nie licząc złego montażu ,przeróbek i niewłaściwych kompresorów które miały pasować) oznacza przeważnie kończenie się jego żywota .Po dłuższym postoju ,może to być spowodowane wodą /wilgocią znajdującą się w kompresorze. |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2015-10-17, 13:50
|
|
|
problem,minal po prostu malo jezdzilem i chodzi juz normalnie |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|