Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-18, 10:02
|
|
|
Dzięki, to cenna informacja. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-01-18, 12:29
|
|
|
lukasz88 napisał/a: | Z tego co widziałem, a fotele wytargałem kilka razy to żadnego gniazda tam nie widziałem, więc pewnie wpinał się w sterownik. |
Potwierdzam |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-26, 22:53
|
|
|
VanDyke napisał/a: | Tutaj jest cała wiedza na temat CP:
http://www.audienthusiast...ent_EEPROM.html
Jeżeli kolego będziesz miał na wierzchu ten sterownik to tak z ciekawości poszukaj tego EEPROMu na niej.
W najgorszym przypadku możliwe są 2 wyjścia: przelutowanie EEPROMu lub podmiana jego zawartości.
Czy modułu Gateway nie ma przypadkiem pod fotelem? W niektórych sterownikach CP zdejmiesz bezpośrednio manipulując EEPROMem sterownika, w niektórych musisz grzebać w EEPROMie Gateway'a.
Do EEPROMu można dostać się również przez szynę CAN-BUS ale tą wewnetrzną. Dostęp pod fotelem jest tam chyba najłatwiejszy.
Taka mała ściąga:
Control head (MMI) - Audi A6 2004-2009 - requires to read the EEPROM of the module with a programmer (24c64). You can use ZN030 - ABPROG
Central electric (ILM Fahrer) - Audi A6 2004-2009 - requires to read the EEPROM of the module with a programmer (95080). You can use ZN030 - ABPROG
Media Player 1 (MP3 CD Changer) - Audi A6 2004-2009 - requires to read the flash of the module with a programmer (39VF1601)
ILM Front passenger (ILM Beifahrer) - Audi A6 2004-2009 - requires to read the EEPROM of the module with a programmer (95080). You can use ZN030 - ABPROG
Instrument cluster - Audi A8 2003-2010 - No need to read eeprom
Seat Memory Passenger - Audi A8 2003-2010 - requires to read the EEPROM of the module with a programmer (95C160). You can use ZN030 - ABPROG
Memory module (Driver's seat) - Audi A8 2003-2010 - requires to read the EEPROM of the module with a programmer (95C160). You can use ZN030 - ABPROG |
Co oznacza Instrument cluster - Audi A8 2003-2010 - No need to read eeprom
W jaki sposób mogę ściągnąć CP z licznika |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-29, 14:53
|
|
|
Ja to robię przy użyciu abritesa. |
|
|
|
|
|
|
|
simon68
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: 2016-03-30, 15:08
|
|
|
shaqal napisał/a: | Ja to robię przy użyciu abritesa. |
masz oryginalnego czy chinola ? |
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-04-03, 04:49
|
|
|
kolego jak to robisz abritusem?próbowałem na chińczyku i nie wiedziałem gdzie, teraz mam dostęp do oryginalnego |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-04-08, 12:20
|
|
|
Dziękuję |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-03-25, 19:30
|
|
|
Dzisiaj byłem świadkiem że sciaganie CP nie było konieczne z modułu MMI,po zmianie modułu bez problemu odpaliło MMI,wszystko działa bez zarzutu.
Najlepsze jest to że ASO powiedziało że moduł MMI został uszkodzony przez napinacz paska rozrządu |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-25, 20:07
|
|
|
CP nie aktywuje się gdy nie przejdzie przez bramkę CAN (bardzo upraszczając, rzecz jasna - póki gateway nie widzi modułu - CP nie zostaje aktywowane). Niektóre ze sterowników można tak puszczać, inne nie, ale ciekawym zjawiskiem jest tez to, że sam układ zabezpieczający potrafi głupieć (jak miałem np w przypadku licznika w drodze na zdjęcia CP co lepsze ), gdzie potrafił normalnie odpalić kilka razy.
Działa to tez w drugą stronę, że czasem aktywuje się samo, teoretycznie zdjęte. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2017-03-30, 18:36
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Dzisiaj byłem świadkiem że sciaganie CP nie było konieczne z modułu MMI,po zmianie modułu bez problemu odpaliło MMI,wszystko działa bez zarzutu.
Najlepsze jest to że ASO powiedziało że moduł MMI został uszkodzony przez napinacz paska rozrządu |
Sam sprzedaje moduły mmi, które nie mają CP |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-04-04, 09:32
|
|
|
mmmat napisał/a: | kolego jak to robisz abritusem?próbowałem na chińczyku i nie wiedziałem gdzie, teraz mam dostęp do oryginalnego |
ori też wszystkiego nie zdejmiesz |
|
|
|
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-02, 22:12
|
|
|
Zna ktoś w warszawie jakiegoś magika który zdjął by CP ze zmieniarki tak do 300zł? Nie znam przeszłości tej części więc do ASO udam się tylko w ostateczności. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-06-09, 15:01
|
|
|
Ile kosztuje sprzęt do zdjęcia CP ? Kupiłbym z chęcią na własny użytek jeśli nie jest to zawrotna kwota, mam 2 moduły do ogarnięcia i w toku dalszych modyfikacji będą kolejne, więc latanie po ASO czy warsztatach robi sie kosztowne. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-06-09, 15:13
|
|
|
Za ABRITES dasz koło 2k PLN (ale nie radzi sobie ze wszystkim (te najpopularniejsze moduły zrobisz), ale znów zrobisz nim więcej marek niż tylko VW), napisz PW do PITER82 bo on ma coś innego za dużo mniejsze pieniądze (temat mu usunęli), ale co to jest i co potrafi sam Ci nie powiem. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|