Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-23, 19:30
|
|
|
xDonicx napisał/a: | Zobaczymy ja osobiście lubie wyzwania i wydaje mi się ze dołożenie takich rzeczy to nie jest aż taki problem jedynie jakiś czujniki skrętu pewnie są potrzebne. |
życzę powodzenia....
a tak poza tym to skręt nie jest jakąś rewelacją za to doświetlanie "statyczne"
to wspaniała opcja... to polecam |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-11-24, 07:13
|
|
|
Mam w domu passata ze skrętnymi i audi a8 (rok 2008) z samym doświetlaniem i się z Tobą zgodzę dużo to daje dlatego jest to cenna opcja do dołożenia.
Dostałem zdjęcia
gniazda
trochę dziwnie gość robi te zdjęcia no ale co tam to chyba poliftowe lampy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-24, 10:41
|
|
|
xDonicx napisał/a: | Mam w domu passata ze skrętnymi i audi a8 (rok 2008) z samym doświetlaniem i się z Tobą zgodzę dużo to daje dlatego jest to cenna opcja do dołożenia. |
Nie wiem jak w Pasku ale w A8 te fabryczne statyczne doświetlanie jak dla mnie szału nie robi... fabryczne tzn. na fabrycznej żarówce.
Ja u siebie mam mocniejszą żarówkę i teraz to rzeczywiście widać że świeci
xDonicx napisał/a: | Dostałem zdjęcia ...
trochę dziwnie gość robi te zdjęcia no ale co tam to chyba poliftowe lampy |
Tak jak pisałem wcześniej - lampy po-liftowe.
Kostka główna 14pin - będzie rzeźba |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-11-24, 12:08
|
|
|
Dzięki leci dla Ciebie punkt za pomoc
[ Dodano: 2016-12-08, 13:08 ]
Lampy zakupione mam jeszcze jedno pytanie oprócz zmiany wtyczki i dołożeniu modułu skrętu do lampy (bo takiego nie ma zostało gniazdo) potrzebuje jeszcze jakiś czujników skrętu koła by wszystko działało dodam ze nie posiadam doświetlania zakrętów. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-12-09, 22:40
|
|
|
FOSS napisał/a: | xDonicx napisał/a: | Mam w domu passata ze skrętnymi i audi a8 (rok 2008) z samym doświetlaniem i się z Tobą zgodzę dużo to daje dlatego jest to cenna opcja do dołożenia. |
Nie wiem jak w Pasku ale w A8 te fabryczne statyczne doświetlanie jak dla mnie szału nie robi... fabryczne tzn. na fabrycznej żarówce.
Ja u siebie mam mocniejszą żarówkę i teraz to rzeczywiście widać że świeci |
Damianie, jaką masz wstawioną żarówkę? Wstawiałeś P&P czy przerabiałeś gniazdo żarówki? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-12-10, 21:37
|
|
|
drago_o napisał/a: | H11. Opisywal to troche inna szerokosc tych nozek w obsadzie zaroski |
Kojarzę że już coś kiedyś w innym poście opisywał, ale chciałem bardziej szczegółowo. Czyli jeśli dobrze rozumiem, to fabryczną H8-12V-35W zmienił na H11? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2016-12-11, 20:26
|
|
|
Trzeba pod szlifować nóżkę spójrz na rys to Ci wyjaśni
|
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-12-11, 20:57
|
|
|
Jasna sprawa, da się ogarnąć, bo już myślałem że to jakiś poważniejszy swap. Dzięki Krzysztofie. A jaką H11 wrzucić? 55W? Nie będzie komputer wyrzucał błędu świateł? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2016-12-11, 21:19
|
|
|
Tak 55W ale nie pamiętam jakiej firmy błędu nie ma |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2016-12-26, 18:16
|
|
|
Odpowiadając na pytanie w poście - oczywiście są to lampy po-liftowe. Najprościej można poznać to po tym że lampy po-liftowe mają na szkle paski a przed-liftowe mają gładkie szkło. Szkło oczywiście to to nie jest - tylko plastik. Tył - czarna obudowa -pozostała taka sama lecz plastiki w środku, kostki podłączeniowe i żarówki są inne. Zwrócić należy uwagę również na żaróweczki kierunkowskazów ( 2 szt w lampie ) - przed-liftowe różnią się od po-liftowych mocowaniem oprawek w lampie - ale wystarczy delikatnie wyciągnąć daną żaróweczkę z oprawki i przełożyć ją do oprawki którą mamy w lampie. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-26, 20:48
|
|
|
Cytat: | Najprościej można poznać to po tym że lampy po-liftowe mają na szkle paski a przed-liftowe mają gładkie szkło |
Nie. Mam przedliftowe i mam pionowe paski, o ktore kiedys zreszta pytalem tu, bo jeden facet od polerki kloszy pytal czy nie sa jakos ogrzewane. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|