Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] LED w zderzaku w d3...  
Autor Wiadomość
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2011-10-26, 17:50   

co więcej, z tego co doczytałem żarówki będą miały większą żywotność :!:

Rozumie, że masz to podłączone w soczewkę.
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-26, 19:19   

tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-27, 09:09   

audik napisał/a:
Popraw mnie jak się mylę.

Dzienne świecą 30% , czyli po włączeniu halogenów mamy normalne światło. W takim wypadku problem z misiakami załatwiony. Ale czy 30% na halogenie wystarcza ?? ( w instrukcji podają na drogowe)
Przy bixenonie (D2) można wykorzystać też soczewki jak u Fossa 8-)

Pozostaje tylko dalej pytanie co na to żarówki?? :mrgreen: Mamy na forum jakiegoś Edisona ?? 8-)

1. uruchamiasz samochód...........i bez włączanie czegokolwiek samoistnie uruchamiają się światła dzienne i tylko one w postaci halogenów na pół gwizdka.
2.Gdy włączysz cokolwiek z oświetlenia np.postojowe , mijania........dzienne gasną.
3.Gdy włączysz halogeny , dzienne gasna a halogen świeci na 100%
4.Problem z żarówkami halogenowymi by był jak byś podał np 220V :mrgreen: ale tutaj po prostu drucik żarnika się mniej rozpala i żarówka będzie żyć dłużej :-P

[ Dodano: 2011-10-27, 09:15 ]
eloallxp napisał/a:
tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala

w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2011-10-29, 21:16   

zanjac napisał/a:

[ Dodano: 2011-10-27, 09:15 ]
eloallxp napisał/a:
tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala

w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?


To by znaczyło, że przy każdym mignięciu długimi (jak światła są wyłączone) też cały czas działa przysłona, mimo, że żarówka xenonowa nie świeci ? oj nie wydaj mi się ;-)
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-10-30, 11:13   

audik napisał/a:
zanjac napisał/a:
w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?

To by znaczyło, że przy każdym mignięciu długimi (jak światła są wyłączone) też cały czas działa przysłona, mimo, że żarówka xenonowa nie świeci ?...

Nie wiem jak jest w D3 bo jeszcze tego nie rozbierałem ale w D2 w lampie XenonPlus (bo tylko to jest w D2 bi-xenonem) jest właśnie tak jak piszesz (i tak jak napisał wcześniej zanjac) - przesłona działa cały czas, jak żarnik xenonowy jest wyłączony a Ty błyskasz długimi (żarówką halogenową) to przesłona w xenonie zawsze się unosi bo tak właśnie jest to sterowane (temat ten poznałem dogłębnie kiedy w swojej S8 w lampy XenonPlus przerabiałem dokładając tam światła dzienne) ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-10-31, 10:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2011-10-31, 09:48   

Mnie interesuje D2 wobec powyższego idę w halogeny ;-)
Będzie trochę jak skodiczka :mrgreen:
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-10-31, 16:05   

Kolego zanjac mozesz wrzucic jakies zdjecia jak to u ciebie dziala ???
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-01, 09:53   

Saberek napisał/a:
Kolego zanjac mozesz wrzucic jakies zdjecia jak to u ciebie dziala ???

jak tylko zrobię zdjęcie to wrzucę :-P
no i zrobiłem.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-11-05, 22:06   

Artur677 napisał/a:
Ledy są na TOP 1 !!! na dzień dzisieszy jak wiadomo,.co do głosów niby się nie dyskutuje...Ja głosuje na TAK :-D


Hehe, też tak do niedawna myślałem, a tu zgaska, teraz TOP/trendy/jazzy to są laserowe lampy. Nie wiem jak to działa, bo prawdziwy laser to rdzeń rubinowy i lampa błyskowa. chyba będą krzem pobudzać laserem , więc może to tylko taka drobna rewelka.

http://www.bmwblog.com/20...ht-for-the-car/

Jak dotąd jeszcze niewiele aut ma H7, nie mówiąc o xenonach, że o LEDach nie wspomnę, a tu już kolejna nowość. No, ale coś trzeba sprzewadać. Podają, że skuteczność trochę wyższa od LED bo 170lm/W, a obecnie używane mają około setki (chociaż Philips, Bridgelux robi już 300lm/W). Co do ceny nie wypowiadam się, skoro na przeróbkę za 1,8 kpln mi szkoda kasy. Ja xenony chwalę sobie, chociaż diodami bawię się od początku jak weszły na rynek polski (lampki, podświetlenia w wieży i inne duperele). A do jazdy w dzień dobra sprawa, bo zużywają mniej prądu. Tylko nie jestem pewien krajowych przepisów, czy jeśli mam włączone światła do jazdy dziennej, to pozostałe mogą być wyłączone (tylne?), bo słyszałem różne zdania, a przepisu nie czytałem. No i kwestia ceny, ale to pewnie wyjdzie już przy A8 D8.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-11-05, 22:19   

pebo napisał/a:
Ja xenony chwalę sobie, chociaż diodami bawię się od początku jak weszły na rynek polski...

hehehe, to prawie tak jak ja... we wszystkich swoich autach zmieniałem oświetlenie na LED'owe (przede wszystkim to zewnętrzne)... moje D3 jest pierwsze które jak na razie oszczędziłem (chociaż przymiarki były) :lol:

pebo napisał/a:
Tylko nie jestem pewien krajowych przepisów, czy jeśli mam włączone światła do jazdy dziennej, to pozostałe mogą być wyłączone (tylne?), bo słyszałem różne zdania, a przepisu nie czytałem.

Na dzień dzisiejszy przepisy stanowią że przy włączonych światlach dziennych inne (przednie i tylne pozycyjne) nie powinny się świecić.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-11-05, 23:00   

FOSS napisał/a:
pebo napisał/a:
Ja xenony chwalę sobie, chociaż diodami bawię się od początku jak weszły na rynek polski...

hehehe, to prawie tak jak ja... we wszystkich swoich autach zmieniałem oświetlenie na LED'owe (przede wszystkim to zewnętrzne)... moje D3 jest pierwsze które jak na razie oszczędziłem (chociaż przymiarki były) :lol:

pebo napisał/a:
Tylko nie jestem pewien krajowych przepisów, czy jeśli mam włączone światła do jazdy dziennej, to pozostałe mogą być wyłączone (tylne?), bo słyszałem różne zdania, a przepisu nie czytałem.

Na dzień dzisiejszy przepisy stanowią że przy włączonych światlach dziennych inne (przednie i tylne pozycyjne) nie powinny się świecić.


Czyli wszystko jasne ponieważ zostało wyjaśnione. Teraz trzeba podumać jak i co przerobić. Podoba mi się pomysł z diodami w halogenach - osobiście z nich nie korzystam, bo xenony we mgle też dobrze się sprawują. Może zarzucić diody do świateł przeciwmgielnych? Tylko jak podłączyć to do komputera, aby nie wyrzucał błędów. No i chyba trzeba zrobić jakieś oddzielne załączanie, skoro pozostałe lampy mogą być wyłączone.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pako25 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-06-03, 11:48   

Panowie i panie prosze mi pomóc,chce zamontować diody w lampe lub w kratke są jakieś zestawy dydykowane pod nasze auta audi D3 2003r.
Albo czy są firmy które się tym zajmują? BARDZO PROSZE O INFO
P.s macie jakieś zdj jak to wygląda
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2012-06-03, 19:54   

zanjac napisał/a:
audik napisał/a:
Popraw mnie jak się mylę.

Dzienne świecą 30% , czyli po włączeniu halogenów mamy normalne światło. W takim wypadku problem z misiakami załatwiony. Ale czy 30% na halogenie wystarcza ?? ( w instrukcji podają na drogowe)
Przy bixenonie (D2) można wykorzystać też soczewki jak u Fossa 8-)

Pozostaje tylko dalej pytanie co na to żarówki?? :mrgreen: Mamy na forum jakiegoś Edisona ?? 8-)

1. uruchamiasz samochód...........i bez włączanie czegokolwiek samoistnie uruchamiają się światła dzienne i tylko one w postaci halogenów na pół gwizdka.
2.Gdy włączysz cokolwiek z oświetlenia np.postojowe , mijania........dzienne gasną.
3.Gdy włączysz halogeny , dzienne gasna a halogen świeci na 100%
4.Problem z żarówkami halogenowymi by był jak byś podał np 220V :mrgreen: ale tutaj po prostu drucik żarnika się mniej rozpala i żarówka będzie żyć dłużej :-P

[ Dodano: 2011-10-27, 09:15 ]
eloallxp napisał/a:
tak w tą na H7 i spisuje się dobrze ni nic nie przepala

w przypadku biksenonu z przesłona z czasem ulega zniszczeniu przesłona ponieważ przy zmniejszonym napięciu dochodzi do jej drgania i ciągłej pracy.Podpinając pod tą drogową H7 , jednocześnie podłączasz mały prąd pod przesłonę xenonu , chyba żeby zabezpieczyć przepływ prądu diodą?............ale chyba blokowała by też przy poprawnym działaniu?

Robisz auto na ori.wsadziłeś mase pracy i nerwów+kasa,a robisz nie ori światła dzienne,po co Ci to,z daleka bedzie ala Skoda Octavia,ten rocznik ,w twoim przypadku ten przód ma światła dzienne w długich,tak jak ja mam,jak Ci się nie podoba kolor światła to wsadź ledy,ala W12.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2012-06-03, 20:51   

jak się nie mylę i pamiętam:) na zlocie ktoś miał diodowe w zderzaku...:) a FORZA ma w przeciwmgielnych włożone i zajebiście świecą:)
_________________
A8>eSka
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-06-04, 00:48   

martinezzg napisał/a:
jak się nie mylę i pamiętam:) na zlocie ktoś miał diodowe w zderzaku...:)

Paski LED'owe w zderzaku to miał Harald... oglądałeś w Neckersulm jak się spotkaliśmy w fabryce Audi ;-)

martinezzg napisał/a:
a FORZA ma w przeciwmgielnych włożone i zajebiście świecą:)

FORZA to ma dzienne w miejscu fabrycznych dziennych... czyli w reflektorach głównych tam gdzie ja mam halogenową wspomagającą światła drogowe na bi-xenonie... tylko On zamiast zwykłej żarówki ma włożoną LED'ową.

A w przeciwmgielnych FORZA na wrzucone xenony... tak samo jak ja :-D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.