Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Mikrostyk zamka  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-05-10, 10:03   [D3 ALL ] Mikrostyk zamka

Krótka piłka - czy mikrostyk V4NCT7 pasuje do D3 ? Lub/i zamiennik MSW-11B ?

V4NCT7:



MSW-11B:



Druga sprawa - we wszystkich 4 drzwiach są te same ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-05-11, 22:28   

Koledze chodzi o mikroprzełącznik który można by było użyć do wymiany tego nie działającego w klamce zewnętrznej drzwi ? Niestety awaria ta dosięgnęła i mnie i też jestem na etapie znalezienia części którą można by było zaadoptować. Nowa klamka kosztuje ok 550zł i jest fabrycznie tylko zagruntowana podkładem więc trzeba doliczyć jeszcze koszty farby i lakierowania - porażka <boisie> . Ja już częściowo rozebrałem swoją klamkę kierowcy i dostałem się do owego mikro-ustrojstwa. Ja bardziej obstawiałbym coś takiego SMD6MS2.0C lub SMD6MS4.3S . Moim zdaniem najlepszym jednak byłby SMD9TM3CS . Ten ostatni byłby najlepszy bo - jest wodoodporny i jego żywotność to ok 10.000.000 połączeń. Sprubuję zamówić kilka takich mikropierdółek i jak tylko przyjdą to będę coś tworzył w tym temacie <okok> .
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-05-11, 23:03   

czaruś napisał/a:
Ja już częściowo rozebrałem swoją klamkę kierowcy i dostałem się do owego mikro-ustrojstwa.

Można wiedzieć jak to zrobiłeś?ja próbowałem ale u mnie wszystko było zalane fabrycznie i aby się dostać do tego przełącznika to trzeba by było ciąć plastiki i odpuściłem, kupiłem używane klamki.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-05-12, 00:35   

Nie klamka, a zamek, mikrostyki są w zamku. Zamek można taniej kupić niż podano wyżej, ale.. co z tego jak nie wiemy w jakim stanie są mikrostyki w nim, dlatego lepiej wymienić tylko je. Nowe podobno wytrzymują ok 5 lat typowej eksploatacji.

Pokazane jak się do tego dobrać:

https://www.youtube.com/watch?v=BzEI49D2KoE
_________________
Black Cars Matters
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-12, 15:20   

Jeśli Ci to pomoże to mam gdzieś stary zamek od mojej D3 bo wymieniałem, to Ci mogę wysłać (zapłacisz sobie tyko przesyłkę) i zobaczysz jaki tam siedzie mikrostyk i porównasz
Warunek jest jeden(swoją wiedzę udostępniasz na forum :P )

albo szybciej mogę wyciągnąć mikrostyk i porobić fotki i tu wrzucić, wieczorkiem
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-05-12, 15:43   

Tomek, wyciągnij i porób zdjęcia. Jak dziś nie zdążę to może jutro się za to wezmę. I tak prawdopodobnie będzie go trzeba miernikiem zmierzyć. Te V4NCT7 elektronik ma na miejscu całe pudło.

PS - opis w dziale warsztat będzie na pewno, jak przy okazji wszystkich napraw. Ten dotyczący D2 już z resztą jest, ale zastąpione krańcówkami i spokój na wieki. W D3 jak jest opcja by to naprawić choć na te parę lat, to można spróbować :)

[ Dodano: 2016-05-13, 02:18 ]
Zamek wyjety. Mikrostyk rezebrany - rozpadl sie, a dokladnie, ulamal sie ten zaczep sprezynki i zarowno sprezynka jak i czesc blaszki gonila se w srodku

Zdjecia mam w fonie, wiec uzyczone ze sklepu:



[ Dodano: 2016-05-13, 21:49 ]
Naprawione, tak wyglądał uszkodzony na zamku:



A tu po rozbiórce:





Dzięki nowemu



pozbyłem się wyładowywania akumulatora przez wiecznie świecące nogi pasażera oraz drzwi, wyświetlania na FISie wiecznie otwartych drzwi, nie działania lampki nad głową, nie aktywowania alarmu oraz błędu syreny.

W wolnym czasie opis w dziale warsztat.
_________________
Black Cars Matters
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-05-22, 08:16   

Fabrycznie zamontowany mikrostyk - to V4NCT7 i jest on rozbieralny - kosztuje niestety 17,90 - http://ovh.nowyelektronik...d_product=81319 - ale JEST TAKI SAM jak zamontowany w od nowości w zamku . Oczywiście ja też miałem problem z tym mikrostykiem w przednich drzwiach pasażera . U mnie rozsypał się bo pękł ten bolczyk biały naciskający sprężynkę w środku . Ja kupiłem ten oryginalny mikrostyk rozbieralny - więc naprawa polegała na przełożeniu właśnie tego bolczyka , złożeniu rozsypanego środka do kupy . Przełożyłem też górną część obudowy z nowego do starego - wszystko pasuje idealnie. Mocowanie dolne zostało oryginalne więc nic nie trzeba przerabiać i rozwiercać. Wkładamy na miejsce i spinamy klamrą . I już. Kupując podobny tego typu lecz inny - tańszy zamiennik tego mikroprzełącznika musimy pamiętać o tym że trzeba będzie lutować kabelki ale też kupić dodatkowo śrubki ( 2,5 x 20 ) i wirtełko aby przerobić delikatnie mocowanie mikroprzełącznika.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2018-11-13, 12:26   

Ze względu na mój problem z zamkami drzwi pasażera i kierowcy..... a związany z tym mikrostykiem V4NCT7..... proszę o informację bo dostępne są mikrostyki o tym numerze z dźwignią i bez który jest właściwy?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-13, 14:59   

Tu masz działające zdjęcia: https://www.a8team.pl/d3-...mka-vt19970.htm
Poza ew oby dwa
_________________
Black Cars Matters
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2018-11-13, 18:54   

Dzięki.... przydatny materiał <amasz>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
ciupek
[Usunięty]

Wysłany: 2020-08-11, 22:59   

Odkopię trochę i podłączę się pod temat.
Czy ten mikrostyk V4NCT7 odpowiedzialny za info o zamkniętych drzwiach to jedyny mikrostyk w zamku w A8 D3 przed lift?
Bo jest kilka różnych tematów o tym. W większości zdjęcia powygasały. Jednak wnioskuję że jest tam tych mikrostyków więcej. Jednak pytanie czy wszystkie to ten V4NCT7? Mi akurat działa info o zamknięciu/otwarciu drzwi ale w jednych tylnych lewych drzwiach nie działa mi dociąganie. I chciałem to naprawić jednak było by pięknie kupić komplet mikrostyków jakie są odpowiednie, rozebrać, wymienić i złożyć. A chciałbym skoro będę wymieniał mikrostyk od dociągu to wymienić komplet tych mikrostyków żeby nie wracać do tematu. Czy możecie potwierdzi ile jest mikrostyków w jednym zamku z dociągiem oraz czy każdy z nich to V4NCT7. Jeśli nie to czy macie oznaczenia oryginałów? Chciałbym wymienić to na takie jakie są bez kombinacji jeśli jest taka możliwość. Z góry dziękuję za odpowiedź.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-11, 23:44   

do dociagu jest z dzwignią

ja kupowałem w tme te co poniżej i coś z tego mi podeszło, obie strony naprawione
niestety naprawa jest bardziej skomplikowana niż pozostałych

D2HW-BL233M Mikroprzełącznik SNAP
ACTION;z dźwignią symulującą rolkę
ROHS
Producent: OMRON Symbol producenta:
D2HW-BL233M

2 SZT 2 SZT 23 1.296,42 PLN
/100 SZT

25,93 PLN Dostępny w
magazynie

2 Koszty wysyłki 1 SZT 1 SZT 23 12,18 PLN /1
SZT
12,18 PLN

3 D2HW-BR271D Mikroprzełącznik SNAP
ACTION;z dźwignią symulującą rolkę
ROHS
Producent: OMRON Symbol producenta:
D2HW-BR271D

2 SZT 2 SZT 23 664,20 PLN
/100 SZT

13,28 PLN Dostępny w
magazynie

4 D2HW-BL201H Mikroprzełącznik SNAP
ACTION;bez dźwigni;SPDT;0,1A/125VAC
ROHS
Producent: OMRON Symbol producenta:
D2HW-BL201H

2 SZT 2 SZT 23 591,63 PLN
/100 SZT

11,83 PLN Dostępny w
magazynie

5 D2HW-A231D Mikroprzełącznik SNAP
ACTION;z dźwignią symulującą rolkę
ROHS
Producent: OMRON Symbol producenta:
D2HW-A231D
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ciupek
[Usunięty]

Wysłany: 2020-08-12, 06:42   

maciu, to tam są aż 4 szt. w każdym zamku? <boisie>
Czy kupiłeś więcej i dobrałeś ale nie pamiętasz jakie finalnie użyłeś?
Z tego co wyczytałem to oryginalnie szedł V4NCT7 więc wolę go użyć żeby nic nie przerabiać. Ciekawi mnie tylko ile jest ich w jednym zamku oraz czy to co podałeś to jest ori czy musiałeś rzeźbić. Chcę to usystematyzować. Żeby była lista na drzwi. Nienmogę czegoś takiego znaleźć a byłoby to bardzo pomocne. Tył z przodem jest taki sam jeśli chodzi o mikrostyki? Różni się tylko strona prawa od lewej? Skoro to robiłeś to jesteś jedną z najlepszych osób jakie można w tej materii podpytać.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-12, 07:30   

ta druga opcja ;) nie pamietam

przód tył to samo rózni się lewa strona od prawej i pamietam że z tego co kupiłem
(cały ten zestaw nie był drogi) z jednej strony podpasowało prawie idealnie
z drugiej jest odbicie lustrzane i juz tak przyjemnie nie było

zobacze czy mam swoje zdjecia z naprawy
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ciupek
[Usunięty]

Wysłany: 2020-08-12, 08:10   

Jak możesz to sprawdź Kolego. To cenna informacja od Ciebie. Mam do zrobienia domykanie drzwi lewy tył. Mechanizm działa bo czasem się odzywa ale mikrostyk pewnie nie wysyła info że drzwi zamknęły się na pierwszy ząbek... Jak zrobię lewy tył to postaram się potwierdzić czy lista jest OK :-)
Z czasem pewnie profilaktycznie zrobię każde drzwi bo to jest tylko kwestia czasu że się coś stanie z tymi które nie są naprawione. To czekam na info Kolego jeśli dasz radę. Z góry dziękuję.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.