Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Filtr do ASB nie pasuje  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-10-12, 21:10   [D3 preFL ALL ] Filtr do ASB nie pasuje

Dzisiaj zabrałem się za wymianę płynu w ASB, wszystko elegancko przygotowane, wtykam filtr idę po miskę a tu zonk, coś nie halo, okazało się, ze filtr ma za długą rurkę (o jakieś 3 cm) reszta identyczna.
Filtr kupiony zamiennik w IC
http://sklep.intercars.co...wsk=O&typ=16994



no pierwszy raz taki myk widzę
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-12, 21:29   

A jak typowałeś zamiennik?... po modelu i roczniku auta czy po numerze części wg. oryginału??


Ja zawsze typuję po numerze oryginału i chyba nie zdarzyło mi się kupić czegoś co później by nie pasowało.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-12, 21:32   

No to nie żle pokrzyżowali ci plany ,tak właśnie jest z tymi zamiennikami ,niestety .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-10-12, 22:06   

nr oryginału nie miałem wpadłem do IC i mówię jakie auto wyskoczyły 3 różne - były obrazki jak w kolorowance :mrgreen: patrzę jeden zupełnie inny drugi też trzeci jest jak trzeba - wygląd identyko no ale że rurka będzie dłuższa - to do czego to pasuje ? ?

[ Dodano: 2013-10-13, 15:27 ]
Ten filtr (link wyżej chyba nie pokazuje dokładnie) to zamienia się na
09L 325 429

jaki powinien być poprawny nr oryginału do D3 3.7 - 4.2 (2002-2006r)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2013-10-13, 17:14   

W D2 ktorys z zamiennikow mial to samo, wystarczylo ja uciac do odpowiedniej dlugosci.
_________________
Black Cars Matters
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-14, 16:12   

:mrgreen: Nie śmiałem tego rozwiązania proponować ale jeśli nie jest jakoś specyficznie zakończona to czemu nie .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-10-14, 20:21   

W sumie ten zamiennik w IC kosztował 92zł (można było oddać bo to nie elektroniczna część) a oryginał 190 więc można by było sobie przerobić filterek ale z drugiej strony +100zł i głowa spokojna tym bardziej że w D3 ten filtr nie jest w żaden sposób przykręcany tylko wtykniety i w razie co ma się oprzeć dołem na misce
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2013-10-15, 12:54   

Jakbys to ucial moim zdaniem tez bylo by ok.

PS - przypomnialo mi sie - SAMKO to ten zamiennik
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-10-15, 20:00   

Jezeli dalej chcesz to wyslij numer nadwozia to sprawdze Ci dokladny numer filtra pasujący na 100% do Twojego auta
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-10-16, 08:23   

dice111 napisał/a:
Jakbys to ucial moim zdaniem tez bylo by ok.


W sumie tak, bo rurka ma cały czas tę samą średnicę bo jak by się rozszerzała ku dołowi to mogłoby być gorzej, tak wystarczy obrobić potem 1 cm na okrągło by uszczelka weszła i po sprawie :-)
Nie chciało mi się kombinować wcale a wcale więc 10 minut miałem do ASO i kupiłem mieli od ręki na stanie
Skrzynię mam GNT
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.