Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-03, 09:45
fitman napisał/a:
Podepne się może jst opcja zrobienia tego w D3.
Na pewno jest to wykonalne, a nawet chyba nie tak mega trudno. W D3 musiałbyś jakiś cyferblat mieć (np jak do otwierania dzrwi na kod) i podłączyć go pod przycisk zapłonu (jeśli masz KeyLess). Tylko nie wiem jakie tam sygnały muszą iść. Trzeba zdemontować przycisk i zobaczyć co on podaje po naciśnięciu go. Ewentualnie dołożyć jakiś przekaźnik.
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-03-09, 10:15
Niestety keyless'a brak
Co do klawiaturki to bez problemowo jestem informatykiem w firmie produkującej sejfy więc tych klawiaturek jest od i jeszcze troche
tylko teraz jakis patent jak to podpiąć i według mnie potrzebny był by jakis sterownik który zapamietywałby nadpisany przez nas kod i wtedy po wpisaniu podawałby sygnał do odpalenia
Niestety keyless'a brak
Co do klawiaturki to bez problemowo jestem informatykiem w firmie produkującej sejfy więc tych klawiaturek jest od i jeszcze troche
tylko teraz jakis patent jak to podpiąć i według mnie potrzebny był by jakis sterownik który zapamietywałby nadpisany przez nas kod i wtedy po wpisaniu podawałby sygnał do odpalenia
Podpinam się pod temat:)
Daj jakieś foto klawiatutki jaka by miała być użyta
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-03-09, 10:22