Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-11-11, 12:01
|
|
|
Temat załatwiony, podniesienie zamka nic nie dało natomiast konserwacja i mycie zamka w klapie rozwiązało problem braku dociągania. Udało mi się także naprawić otwieranie klapy, po oglądnięciu na YouTube filmiku jakiegoś amerykańca zastosowałem sprężyny docięte na wymiar od sprzęgła yamaha dt.... I bingo działa, a to mój filmik.
https://youtu.be/jxGtmX3x4E0 |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-11, 20:40
|
|
|
qrde mi klapa coraz częściej nie chce się otworzyć, tak jak u Ciebie podskoczy zacznie się unosić ale tak jakby silnik nie mógł jej dźwignąć (był za sałaby)
Trochę w dziwnym miejscu te sprężynki ale skoro dają radę to zastanowię się czy też nie założyć bo nie może tak być że raz działa raz nie. (odbojniki z D4 już mam od kiedy mam auto)
No by chyba nic inneggo nie pozostaje jak wymiana silnika podnoszenia klapy bo co by się tam mogło zepsuć ? |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-16, 20:23
|
|
|
4E0 827 852 H obudową (jest aluminiowa), silnikiem - siłą / momentem (202Nm - jest większy i to rozwiązuje problem otwierania klapy) - starsza wersja 4E0 827 852 G (plastikowa obudowa) miała mniejszy moment 162Nm
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-11-16, 21:02
|
|
|
Czyli jak kupię z aluminiową obudową to będzie lepsze rozwiązanie, ale czy będzie pasować bo wg. Etki do mojego przychodzi z literką G?
No i gdybym zakładam kupił w ASO to brać 4E0827852H? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-16, 21:20
|
|
|
ciekawe ile kosztuje taki 4E0 827 852 H nowy w aso bo jak patrzę na allegro to same plastikowe używki w okolicy 4stówek |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-16, 22:58
|
|
|
łooo qr....a promocja... chyba wezme 2
a nie dało by się jakoś tych naszych sillniczków zmodyfikować bo klapa mnie zaczyna wq...ć coraz bardziej. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-16, 23:59
|
|
|
4E0 827 852 G został zastąpiony przez 4E0 827 852 H który obecnie jest ostatnią więc w ASO nie dostaniesz już silnika z końcówką G tylko H (nawet do D3 z pierwszych lat produkcji)
H były montowane w D3 po 2 lifcie dlatego znalezienie używki jest bardzo trudne (mało tego jest na części do sprzedania)
w ASO koszt silnika to 2.5k zł
najlepiej skontaktować się z naszym guru od części Michałem który będzie miał dobrą cenę i sprawnie załatwi temat
oczywiście można robić rzeźbę ale już po obudowie silnika z wersji H widać, że zmiany nie były kosmetyczne tylko siedzi tam inny silnik
dodatkowo potrafią być problemy ze sprzęgłem magnetycznym, które po jakimś czasie traci swoją sprawność czego konsekwencją są problemy z unoszeniem |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-17, 09:21
|
|
|
riki76, nie ma sensu - efekt będzie identyczny jaki masz obecnie |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-17, 09:32
|
|
|
Z własnego doświadczenia.
Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.
Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania). |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-11-17, 10:35
|
|
|
st@rost napisał/a: | Zamek (w klapie bagażnika) kosztuje w ASO ok 260zł bodaj.
Silnik do dociągania (to co w burcie) kosztuje 800zł.
Ale chyba tutaj mowa o innym silniku (do zamykania zapewne inny niż do dociągania). |
riki76 napisał/a: | Zgadza się inny, znajduje się nad akumulatorem i służy do otwarcia i zamknięcia klapy bagażnika |
Oj koledzy, zgadzacie się ze sobą jednocześnie sobie zaprzeczając
Ktoś inny może to jeszcze czytać więc uporządkujmy....
1. Zamek (w klapie bagażnika) służy, jak sama nazwa wskazuje, do zamknięcia klapy na zamek. Po opuszczeniu klapy zamyka się na uchu umieszczonym w progu bagażnika.
2. Silnik do dociągania klapy (za akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do dociągania klapy. Dociąga klapę kiedy zamek zamknie się na uchu w progu bagażnika. Silnik jest mechanicznie połączony z ruchomym uchem w progu bagażnika.
3. Silnik do podnoszenia klapy (nad akumulatorem), jak sama nazwa wskazuje, służy do automatycznego podnoszenia i opuszczania klapy. Silnik jest mechanicznie połączony z prawym zawiasem klapy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|