Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-04, 11:00
|
|
|
Na nagraniu widze ładna grubą kierke a w rzeczywistości się czesto spotykam z jakimis patyczakami które mi sie bardzo nie podobają. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-04, 11:21
|
|
|
Pierwsze co mnie zraziło w prelifcie D3 to jakas duża cienka kiera-ohydna nie pasująca wcale do wnętrza jak i te wołgi ktore w D2 sa ok ale w D3 to porazka. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-05, 14:12
|
|
|
Niedawno nabyłem kierę od S8 D3 i stwierdzam, że jest ona o wiele grubsza niż ta od A8 z prelifta |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-05, 15:39
|
|
|
Dokładnie jest bardzo przyjemna. S8 D3 to pierwsze D3 jakim miałem okazje podróżować pod koniec 2007roku. Podobało mi sie i podoba dalej ale jak potem zobaczyłem jakiegos zwykłego przedlifta...WTF?? |
|
|
|
|
|
|
|
Rysiek 78
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rysiek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 37 Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 11 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-18, 18:46
|
|
|
Fajna sprawa ale koszta też spore ,ciekaw jestem czy by podeszło do d2 |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-03-18, 18:58
|
|
|
Apophis napisał/a: | Kierka w tej mtm to mi sie podoba a nie jak to te patyczaki z D3 :)Ale za te cene to wolał bym S8 zeswapowac na v10Bit...powaliło ich zdrowo. |
Jest grubsza na bank z MTM ,ale mi się wydaję ze moja też jest lekko grubsza od zwykłej,bo mam podgrzewanie |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-18, 19:04
|
|
|
Rysiek 78 napisał/a: | Fajna sprawa ale koszta też spore ,ciekaw jestem czy by podeszło do d2 |
Do D2 były również zestawy kompresora |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
chrzanos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 99 Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 44 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2016-07-08, 10:49
|
|
|
Ciekawe jak to jeździ i jak z awaryjnością w taki BFM |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-07-08, 16:30
|
|
|
chrzanos - jak już bawisz się wa archeologa to aspoń z sensem.
Od paru dni ładujesz posty na granicy regulaminu, chyba tylko żeby nabić w celu mi na razie nieznanym. Poleci kartka jak tak dalej pójdzie.
dice111 - Moderator |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-07-28, 22:30
|
|
|
FOSS napisał/a: | Rysiek 78 napisał/a: | Fajna sprawa ale koszta też spore ,ciekaw jestem czy by podeszło do d2 |
Do D2 były również zestawy kompresora |
Jesteś w stanie dać jakieś propozycje ? I ile to kosztuje od początku do końca, bo jestem tym zainteresowany. Druga sprawa czy skrzynia wytrzyma i układ napędowy ? btw. Nie interesuje mnie cena robocizny tylko koszt osprzętu.
Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-29, 18:17
|
|
|
Zestaw z MTM z montażem i strojeniem silnika oraz skrzyni kosztuje 29000 euro |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-07-29, 22:51
|
|
|
Z całym szacunkiem ale chyba Ci się waluta pomyliła ? |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-30, 11:16
|
|
|
Najtańszy zestaw za 6500$ więc cena bardzo przystępna moim zdaniem. W tej konfiguracji w skrzyni nie trzeba nic grzebać a graty są P&P. |
|
|
|
|
|