Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-19, 22:06
|
|
|
drago_o napisał/a: | maciu napisał/a: | uż w D2 prefl (~97) tak nie było lusterka są podłączone non stop
a we wkładach są termostaty które zwierają obwód mniej więcej od 5 stopni |
Jestem pewien, że moje nie włączą się nigdy jeśli szyba tylna nie jest włączona. Chyba, że szyba działa a lusterka przy włączonej tylnej szybie włączają się same kiedy trzeba. |
włącz sobie tylna szybę jak będzie +10 i potem dotknij lusterek - będą zimne niestety
jest to spory feler, nawet jak zewrzesz tstaty trzeba przerobić żeby nie grzały non stop
tylko na guzik... ale może sobie to przerobię... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-19, 22:50
|
|
|
dobra podkopałem trochę na allegro i znikły te termostaty z wkładów (przynajmniej po lifcie ale niewykluczone ze od poczatku D3)
co nie przeszkadza sterownikom załączać lusterek tylko w zakresie poniżej
ilus tam... co u siebie obserwuję bo nawet latem chętnie bym pogrzał jak jest deszcz
a niestety są zimne.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-14, 13:26
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=xzkOON48Uzk
ciężko stwierdzić -7 u mnie nie było ale oba testy raczej z ciekawosci bo przeciez
duzo wczesniej machniecie wycieraczkami + ewentualnie nieco płynu i można jechać |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-14, 13:57
|
|
|
maciu, też widziałem ten twój filmik
będzie okazja jeszcze to ponagrywam jak to śmiga u mnie ale i tak jest lepiej jak patrzę z innymi szybami grzanymi, gdzie standadrowo np widać te druciki w nich |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-01-14, 14:14
|
|
|
Tak jak Maciek ma na wideo tak mniej więcej wygląda czas do oczyszczenia szyby. W bardzo grubych sprawach max 2 min. Z paru lat co obserwowałem to do czasu spadnięcia z "ssania" tylko wystarczy machnąć wycieraczkami i jazda. U Ciebie Tomku coś to długo trwa. |
_________________
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-14, 14:22
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | U Ciebie Tomku coś to długo trwa. | za grube przewody pociągnąłem od sterownika do szyby ? może to być powód ?
Bo innej opcji nie ma |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-14, 16:14
|
|
|
U mnie też takie coś to max. 2 minuty, z reguły szybciej. mkbewe napisał/a: | za grube przewody pociągnąłem od sterownika do szyby ? może to być powód ? | Im grubsze przewody tym lepiej, sprawdź połączenia kabli akumulator -> sterownik granej szyby ...znaczy się przeczyść styki. Rozumiem, że podłączyłeś wszystkie 4 taśmy ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-14, 16:19
|
|
|
danishow napisał/a: | sprawdź połączenia kabli akumulator -> sterownik granej szyby | ok )
danishow napisał/a: | Rozumiem, że podłączyłeś wszystkie 4 taśmy ? | 4 taśmy ?
Jak ? Mam tylko 1 taśmę z szyby co wychodzi zaraz koło klaksonu na podszybiu. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-14, 21:08
|
|
|
Nooo tak, w D3 jest inaczej ...ale że tylko jedna, nie dwie? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-14, 21:24
|
|
|
danishow napisał/a: | Nooo tak, w D3 jest inaczej ...ale że tylko jedna, nie dwie? | ja mam tylko 1.
Ale jak piszecie że grubszy przewód to na pewno nie gorzej to nic z tym nie będę kombinować, jedynie te połączenie do zasilania sprawdzę raczej bo i tak jest spoko
Pozostaje jeszcze kwestia naładowania aku bo mi trochę klamki prąd jedzą.
A ten tutaj ma coś nakombinowane ze mu to tak w parę sekund leci ?
https://www.youtube.com/watch?v=0BW9_JJvZJw |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2018-01-14, 21:59
|
|
|
mkbewe napisał/a: | danishow napisał/a: | Nooo tak, w D3 jest inaczej ...ale że tylko jedna, nie dwie? | ja mam tylko 1.
Ale jak piszecie że grubszy przewód to na pewno nie gorzej to nic z tym nie będę kombinować, jedynie te połączenie do zasilania sprawdzę raczej bo i tak jest spoko
Pozostaje jeszcze kwestia naładowania aku bo mi trochę klamki prąd jedzą.
A ten tutaj ma coś nakombinowane ze mu to tak w parę sekund leci ?
https://www.youtube.com/watch?v=0BW9_JJvZJw |
jaki dałeś przewód.......
ma być 4mm...
Zobacz w teście VCDS z jaką mocą działa ci grzanie szyby (ile amper) |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-14, 22:20
|
|
|
Grubszy ale jaki dokładnie to nie wiem.
W teście max między 82-87 mi się waha. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|