Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] przewody w oplocie  
Autor Wiadomość
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2011-09-07, 20:20   [D3 ALL ] przewody w oplocie

Panowie, ponieważ nie mam przygotowania technicznego zadam trochę naiwnę pytanie.

Właściwie to co dają przewody hamulcowe w stalowej oplocie? Tylko tak rzeczowo, za i przeciw.

Na fali kupna auta i pakietu startowego będe wymieniał płyn hamulcowy. Poniweważ heble są jeszcze długo OK. Pomyślałem o zmianie zwykłych na w oplocie. No i kogo się pytam każdy mówi co innego.

A jak wy myślicie? I jakiej firmy?

8-)

[ Dodano: 2011-09-07, 20:24 ]
dodam tylko, że chciał bm zwiększyć skuteczność hamowania, mam wrażenie, że hamuje jak bryczka marszałka, nie wiem czy to normalne przy dwutonowym samochodzie z taką mocą, albo jestem przeczulony
_________________
Forum Audi A6
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-07, 20:34   

raczej te przewody w oplocie nic nie dadzą , raczej zmień całe hamulce , to znaczy zaciski i klocki , to zwiększy skuteczność hamowania .

hmm , te przewody to raczej o estetykę chodzi , to tak jak byś powiedział że zmiana lusterek ze zwykłych na chrom że będzie szybciej jeździć ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
Ostatnio zmieniony przez mdamian 2011-09-09, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-09-08, 06:39   

http://www.a8team.pl/topics58/4751.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-09-08, 08:07   

Nie wiem jaki masz układ hamulcowy w D3 W12, ale z tego co wyczytałem na temat podnoszenia skuteczności układów hamulcowych doszedłem do skromnego wniosku, że najlepszym rozwiązaniem jest po prostu wymiana zacisków na większe/mocniejsze. Sam teraz jestem na etapie dobierania gratów do mojej S8 (zaciski porsche 6-cio tłoczkowe, tarcze 350 lub 360 mm, klocki ponad 20 cm). Na początku chciałem założyć dobrej marki tarcze oraz klocki (np EBC), jednak ceny są jak z kosmosu. Za podobne pieniądze złożę zestaw jak wyżej, a późniejsza eksploatacja tego zestawu (koszt tarcz i klocków) jest raptem droższa o jakieś 200zł (przy wymianie tarcz i klocków).

Z tego co ustaliłem,
- koszt zacisków 6-cio tłoczkowe 1000-1400zł , 8-mio tłoczkowe 2200 - 2500 zł
- tarcze 360mm zimmerman gładkie 480zł para, nawiercane 680 zł para
- klocki brembo 250zł, PAGID 290zł, Ferodo DS2500 370 zł

Oczywiście, tarcze i klocki możesz sobie do tego zestawu założyć każdej innej marki wedle gustu, ja na pierwszy raz założę gładkie zimmermany i klocki ferodo (zestaw polecany na racing forum jako skuteczny i zarazem niedrogi kompromis)

W ciągu dwóch/trzech tygodni powinienem wszystko złożyć, tak więc wrażenia już niedługo. Na forum opiszę co i jak, dam namiary co gdzie kupić i kto może to złożyć w całość (osoba z doświadczeniem w takich przeróbkach)
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2011-09-08, 09:26   

myślałem o takim zestawie:

http://www.brakes.pl/prod...122_44132_44135

klocki EBC Yellow (komplet przód 560 zł), przewody w oplocie no i płyn.

Tarcze w/w w cenie gładkich oryginałów. Mój rozmiar ma jeszcze ATE ale ich nie założę. Za słabe.

Znalazłem tylko trzech dostawców. Wielkiego wyboru nie mam.

Znacie może tą firmę SP? Macie z nią jakieś doświadczenia?

[ Dodano: 2011-09-08, 09:27 ]
twój zestaw z zaciskami Porsche, mmm kuszący, może w tym kierunku uderzyć? daj znać jak zamontujesz,
_________________
Forum Audi A6
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-09-08, 09:48   

Coś tanie te klocki EBC, ja do swojej esy dostałem taką wycenę:

Witam,

Oto oferta:

Klocki przód tuningowe (ceramiczne) RED STUFF DP31373 - 1000zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Klocki przód tuningowe YELLOW STUFF DP41373 - 1300zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)

Tarcze przód standard (gładkie) D1250 - 480zł detal brutto za sztukę (na zamówienie)
Tarcze przód tuningowe TURBO GROOVE (nacinane, nawiercane, ocynkowane) GD1250 - 650zł detal brutto za sztukę (mam na miejscu)

Pozdrawiam serdecznie
Michał Kostrzyński


Zapewne dostałbym jeszcze jakiś rabat, ale i tak cena/jakość hamowania wygląda na mało opłacalne.

Pamiętaj, że przy nacinanych tarczach szybciej zużywają się klocki, ale jeżeli chcesz mieć heble jak żylety to nacinane tarcze na pewno pomogą. Moje oczekiwania powinien spełnić zestaw jak wcześniej opisałem.
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-09-08, 09:59   

ja nie polecam red/yellow staff - przerabiałem klocki w Subaru. Więcej pylą niż hamują.
Bardzo dobry klocek to Ferodo.
Dodatkowo pamiętajcie, że nacinane tarcze są głośniejsze niz gładkie, oraz zjadają klocki 3 razy szybciej.
Ja mam EBC klocki+tarcze i hamuję całkiem przyzwoicie.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2011-09-08, 11:04   

EBC Yellowł 560 zł komplet na przednią oś, potwierdził dostawca,

ale tarcze SP Performance Slotted spadły już na 735 zł/szt,

pozostali mi zestaw jw albo

zaciski porsche tarcze sp lub oryginał, klocki EBC Yellow
_________________
Forum Audi A6
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-09-08, 11:20   

I ktoś mówił że koszt utrzymania D3 jest większy :-P
_________________

 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-09-08, 22:04   

Miałem komplet tarcze ATE i klocki ATE w B4, z tego tarcze nacinane w elipsę. Nie zauważyłem, aby szybciej ścierały się klocki ani też aby bardziej pyliły. Raczej trzeba zawsze dobierać odpowednie klocki do tarczy tzn. komplet tarcza-klocki. Z tego co zauważyłem, to dobre klocki z jednym rodzajem tarcz pracują świetnie (nie pylą i hamują), a z innymi tarczami albo pylą, albo piszczą, albo toczą tarczę i jest kicha. Najlepiej pytać ludzi z doświadczeniem, co kto miał u siebie i jak to się sprawowało.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2011-09-08, 22:55   

No ja takiego komfortu dobrania tarcz z klockami nie mam. Chyba, że oryginały. W ASO oryginały tarcze 2600, klocki 1100.

Poza tym w samochodzie powyżej 250 KM nie sprawdzają się popularne marki jak ATE czy Textar. Są po prostu za słabe.
_________________
Forum Audi A6
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-09-10, 22:47   

No to jest niestety ból posiadania oryginalnego nowego auta. Mało zamienników, niewiele informacji i doświadczeń, a jeździć trzeba.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-12-27, 11:04   

A czy ktoś z was ma zamontowane przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Czy polecacie, jakiej firmy?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.