Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-11-27, 09:42 [D3 ALL
] przewody wspomagania
|
|
|
To już będzie dopełnienie konserwacji wspomagania w mojej kuleczce. Trafiłem na firmę profesjonalnie zajmującą się hydrauliką siłową. Bez problemy wymienią mi przewody wysokiego ciśnienia od wspomagania. Warunek końcówki muszą być sprawne. I stąd moje pytanie.
Czy może ktoś z was wymieniał te przewody na nieoryginalne ale z tymi samymi parametrami? Czy przewód w środku jest gładki czy może z zastawkami? Jakie ciśnienie robocze jest w układzie wspomagania?
Chodzi o D3 W12. Nie ukrywam, że koszta są niebotycznie niższe, a jakość ta sama.
8-) |
|
|
|
|
|
|
|
witaut
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Witek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-27, 11:14
|
|
|
Witam.
Kiedys mialem Citroena XM 3.0 .
Kolega"bawil sie" zawieszeniem i wystrelil przewod na hydraulike od zawieszenia. Pojehalem wlasnie na firme ktora zajmuje sie hydraulika silowa. Zrobili mi wszystko, jezdilo jeszcze lepej niz w oryginalie.
Powodzenia! |
_________________ Bialorusin.
Walcze o Demokracje.
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-11-27, 11:36
|
|
|
Serrgiusz kolego nie wiem jak jest w D3 ale pewnie tak samo jak w D2 czyli w przewodzie ssącym jest taka plastikowa rurka z otworkami która reguluję ciśnienie czy jakoś tak.Z tego co mi tłumaczył mechanik to można dorobić przewody tylko trzeba tą rurkę z tymi właśnie otworkami wstawić do nowego przewodu i ma grać. |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-11-27, 12:29
|
|
|
No właśnie. Też mi zwrócili uwagę na wnętrze przewodu. Już nie pamiętam określenia. Na pewno powiedzą czy dobiorą przewód jak go zobaczą na miejscu. Tylko zanim zdemontuję chciał bym wiedzieć czy jest to do dopasowania. I czy ktoś już to w D3 to robił. Ma już doświadczenie. W firmie taka usługa kosztuje do 100 zł. W ASO ok 1200-1300 zł!!! Jest o co cierpliwie popytać. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-11-27, 12:45
|
|
|
Z tymi cenami za te przewody to faktycznie lekko przedobrzyli,ja jak pytałem na początku roku to mi aso powiedziało 1270zł.to kupiłem używkę za 100zł i święty spokój. |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-11-27, 12:59
|
|
|
A czy wiecie jakie jest ciśnienie robocze w układzie wspomagania? Albo jakie jest na wyjściu z pompy do magla? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2011-12-01, 22:25
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | A czy wiecie jakie jest ciśnienie robocze w układzie wspomagania? Albo jakie jest na wyjściu z pompy do magla? |
Raczej nie wyższe niż w ciągniku rolniczym który podnosi do 7 ton na podnośniku. Taka firma może mieć solidne wysokociśnieniowe przewody, jeśli dobierze odpowiednią końcówkę, to będzie na pewno dłuugo śmigać. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-12-03, 08:09
|
|
|
Końcówki przełożą do nowego przewodu. Tylko muszę znać jego max wytrzymałość roboczą. Jakie jest ciśnienie robocze w układzie. Bo przewody mają do ponad 300 atmosfer! Od zwykłych w osobówkach do ciężkich maszyn budowlanych i przemysłowych.
8-) |
|
|
|
|
|
|
|
|