Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 09:03 [D3 ALL
] Regeneracja tylnego dyfra
|
|
|
Jak w temacie... Czy ktoś regenerował swój tylny dyfer? Polecane zakłady? Ceny? |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 09:06
|
|
|
Czy też wyje Ci lub wibruje przy odpuszczaniu gazu ? Przy prędkości około 110-120 km/h. Jak tak to mam to samo |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 09:14
|
|
|
Nie, nie, na szczęście nie. Jest luz, który powoduje czasami stuknięcie przy ruszaniu i jest to denerwujące.
Niby można kupic używkę ale może się okazać, że kupisz ich tyle az wreszcie trafisz na sprawną, że regeneracja będzie bardziej opłacalna |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 09:30
|
|
|
Zgadza się, sam kupiłem drugi używany i nie za wiele to pomogło |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 09:44
|
|
|
Ano właśnie, To trochę loteria z tymi uzywkami. Dlatego może ktoś go regenerował i coś wie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 10:56
|
|
|
Wieksza loteria jest z regeneracją. Rozmawiałem kiedys o tym z Markiem i NIE MA w PL firmy co sie tym zajmie dając ci gwarancje usługi. Jest to prosty zabieg ale wymaga takiej precyzji złożenia żeby nic nie huczało buczało jęczało że tylko jakis znajacy sie na rzeczy "Heniek" może to w ramach wolnego czasu zrobić. Koszt tych niepewnych regeneracji to chyba ponad tysiak nawet więc jak dla mnie wole celowac w uzywki bo czesto się trafiaja zadbane w dobrym stanie. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:22
|
|
|
Z huczeniem może być problem. Winne jest położenie talerzy i ataku względem siebie (bardzo mała tolerancja błędu). Istnieje duże ryzyko, że za pierwszym razem się nie uda i konieczna będzie poprawka. Rozmawiałem już o tym z pewnym fachmenem i uczulił mnie na to. Trzeba więc być na to przygotowanym.
Jeżeli po regeneracji huczy to wracamy i dyfer do ponownego ustawienia (w ramach gwarancji oczywiście).
Jeżeli firma, która regeneruje dyfer informuje o powyższych możliwych niedogodnościach to już ma duży plus.
A co do firm to znalazłem co najmniej dwie, które dają rok lub dwa lata gwarancji.
Tysiak za regenerację to wydaje mi się spoko cena. Po tyle to chodzą używki z DE z przebiegiem w okolicach 200k (co je moim zdaniem od razu dyskwalifikuje). Dla przykładu używka poniżej 200k w Danii zaczyna się od 1000 eurasów. Na Alle widzę same padliny niestety. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:32
|
|
|
Wiesz troche inny jest przelicznik wartości usługi w D2 z 4hp bo do tego chciałem to robic jak do D3. Ja za 100zł kupie dyfer i czesto jeszcze do polatania.
Jakas czy nawet dwie firmy sa w okolicy Marka więc on sam mi odradził bo pomimo gwarancji wykonanie usługi było tam w stylu "jak sie uda".
Jesli jakas firma gaje gwarancje na dzwieki a nie tylko luzy to może bedzie ok. Możesz sprawdzić ale ryzyko motania sie z tym istnieje. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:41
|
|
|
Ryzyko motania się z tym istnieje oczywiście. Mam namiar na pewnego gościa i ogólnie sprawia wrażenie ogarniętego. Dam znać co i jak z nim wyjdzie.
Jest pewna firma w okolicy Marka ale czytałem już temat kolegi w innym dziale, że po regeneracji w tej firmie dyfer wytrzymał 3 miechy i był problem z gwarancją. Nie znam szczegółów. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:45
|
|
|
Doinformuj się skąd maja czesci bo trwałośc dyfrów w D3 jest jakas niska w porównaniu do D2 gdzie to w D2 trwałośc skrzyni jest gorsza od tej z D3. nie wiem czemu tak ale jest.
Mój stary majster robił juz dyfry w omegach i kilku innych i nawet mu sie udawało a problemy dzwiękowe niwelował tez dobierając olej odpowiednio geściejszy ale nie za gesty by sie nie grzał mechanizm za bardzo |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 12:36
|
|
|
OK, chyba kogoś znalazłem
Poniżej proszę wpisywać pytania jakie mam zadać człowiekowi zanim cokolwiek się mu zleci. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 12:48
|
|
|
W zasadzie już wsio wiesz ale doprecyzujmy.
1. Na ile i na co udzielona jest gwarancja(tu chodzi o wszelkie dziwne dzwięki jak i luzy)
2. W przypadku zauważenia nieprawidłowości są zwracane koszta montażu-demontazu dyferencjału?
(czy serwis sam sie tym zajmuje)
3. Na jakich podzespołach jest przeprowadzana regeneracja? Skąd pochodzą cześci?
4. Co dokładnie obejmuje zakres regeneracji? |
|
|
|
|
|
|
|
|