Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Remont skrzyni  
Autor Wiadomość
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-08, 12:51   

martin_rs4 napisał/a:
pawelwoj napisał/a:
Miałem z Wasilewskim styczność w czasach kiedy był młodym człowiekiem, było to jakieś 15 lat temu


ok, dzięki za info <okok> myślę, że pewnie się sporo zmieniło od tego czasu (choć też może i nie <bezradny> ) .. zobaczymy ;)

<hihi>


Jedno jest pewne, postarzał się a może przy okazji nauczył się jak naprawiać skrzynie, ja jednak od niego z daleka, uraz pozostał .
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-12-08, 12:52   

Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia <brawo> :)
 
 
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-08, 13:13   

magicshow napisał/a:
Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia <brawo> :)


250 zł w Sserwis
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-08, 15:07   

Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km.
 
 
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-09, 02:03   

uzlik napisał/a:
Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km.

Remont robiłeś z powodu tego kopania czy były jesszcze inne objawy?
Rozumiem że płytę wymieniłeś wcześniej zanim pojechałeś do Teo ?
Ile wyniósł koszt remontu ?
Co do cen to telefonicznie poinformowałem tego Pana że nie interesują mnie ceny netto, tylko te które mam zapłacić, odpowiedział mi że mają sporo klientów prowadzących firmy i stąd tego typu podawanie cen.
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-09, 19:39   

Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia.
 
 
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-10, 00:32   

uzlik napisał/a:
Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia.


To jeszcze jedno pytanko i dam Ci spokój <amasz>
Gdzie robiłeś płytę, jak zdiagnozowali i czym uszkodzone elektrozawory, a może profilaktycznie wymieniłeś cały komplet ?
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-10, 13:18   

Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO.
 
 
pawelwoj 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-10, 14:36   

uzlik napisał/a:
Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO.

Wyrzucało Ci na kompie błąd elektrozaworu czy jak ?
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-10, 16:54   

Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie.
 
 
brzozek91 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33
Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 27
Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2017-04-19, 22:31   

Można jakieś namiary na "Pana Teodora"?
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-20, 12:09   

Teo Motors wpisz w Google
 
 
brzozek91 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33
Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 27
Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2017-04-20, 19:56   

Opinie to mają nie najlepsza na stronie
 
 
fotele1986 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 4
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-03-04, 15:46   

uzlik napisał/a:
Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie.


Po wymianie tych elektrozaworów musiałeś je jakoś kodować ? Czy wystarczy tylko przełożyć ?
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-06, 12:28   

Nie trzeba kodować solenoidów.

[ Dodano: 2019-03-06, 12:29 ]
Będziesz rozbierać całą mechatronikę?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.