Autor |
Wiadomość |
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-08, 12:51
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | pawelwoj napisał/a: | Miałem z Wasilewskim styczność w czasach kiedy był młodym człowiekiem, było to jakieś 15 lat temu |
ok, dzięki za info myślę, że pewnie się sporo zmieniło od tego czasu (choć też może i nie ) .. zobaczymy
|
Jedno jest pewne, postarzał się a może przy okazji nauczył się jak naprawiać skrzynie, ja jednak od niego z daleka, uraz pozostał . |
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-08, 12:52
|
|
|
Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia |
|
|
|
|
|
|
|
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-08, 13:13
|
|
|
magicshow napisał/a: | Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia |
250 zł w Sserwis |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-08, 15:07
|
|
|
Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km. |
|
|
|
|
|
|
|
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-09, 02:03
|
|
|
uzlik napisał/a: | Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km. |
Remont robiłeś z powodu tego kopania czy były jesszcze inne objawy?
Rozumiem że płytę wymieniłeś wcześniej zanim pojechałeś do Teo ?
Ile wyniósł koszt remontu ?
Co do cen to telefonicznie poinformowałem tego Pana że nie interesują mnie ceny netto, tylko te które mam zapłacić, odpowiedział mi że mają sporo klientów prowadzących firmy i stąd tego typu podawanie cen. |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-09, 19:39
|
|
|
Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia. |
|
|
|
|
|
|
|
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-10, 00:32
|
|
|
uzlik napisał/a: | Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia. |
To jeszcze jedno pytanko i dam Ci spokój
Gdzie robiłeś płytę, jak zdiagnozowali i czym uszkodzone elektrozawory, a może profilaktycznie wymieniłeś cały komplet ? |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-10, 13:18
|
|
|
Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO. |
|
|
|
|
|
|
|
pawelwoj
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-10, 14:36
|
|
|
uzlik napisał/a: | Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO. |
Wyrzucało Ci na kompie błąd elektrozaworu czy jak ? |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-10, 16:54
|
|
|
Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie. |
|
|
|
|
|
|
|
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2017-04-19, 22:31
|
|
|
Można jakieś namiary na "Pana Teodora"? |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-20, 12:09
|
|
|
Teo Motors wpisz w Google |
|
|
|
|
|
|
|
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2017-04-20, 19:56
|
|
|
Opinie to mają nie najlepsza na stronie |
|
|
|
|
fotele1986
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 15 Kwi 2013 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2019-03-04, 15:46
|
|
|
uzlik napisał/a: | Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie. |
Po wymianie tych elektrozaworów musiałeś je jakoś kodować ? Czy wystarczy tylko przełożyć ? |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-06, 12:28
|
|
|
Nie trzeba kodować solenoidów.
[ Dodano: 2019-03-06, 12:29 ]
Będziesz rozbierać całą mechatronikę? |
|
|
|
|
|