Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-03, 15:21 [D3 ALL
] Polerka lakieru ile to kosztuje jakie sa technik
|
|
|
Witam
Na wiosne koniecznie chce odswiezyc lakier na aucie usunac male ryski plus polerka felg sloneczek
Z felgami juz wiem co i jak prawdopodobnie wykonam to sam
Pytanie teraz co z lakierem .
Bylem w zakladzie w toruniu zapytac o polerke ceny od 400-2000zl 0.0 w zaleznosci ile lakieru zostanie zebrane , techniki samego polerowania bez uzycia papieru sciernego i dobrze bo to odpada .
Ja np motocykl poleruje sam ale jest to raczej woskowanie , robie to tak ze nakladam paste tempo czekam az wyschnie i sciereczka z mikrofazy poleruje , efekt nawet oki ale trzeba go powtarzac po kazdym myciu maszyny albo co 2 gie mycie bo spowrotem powstaja male ryski albo tz zmatowienia cos takiego mnie nie interesuje na audi bo wiadomo nie bede sie tak meczyl co kazde mycie
Pytanie do was czy w warunkach domowych mozna porzadnie wypolerowac auto a efekt bedzie dlugotrwaly ?
Jesli oddawaliscie auta do polerki to gdzie i za ile interesuje mnie warszawa okolice albo toruń i okolice ?
Jak dlugo trwa poprawa lakieru i brak malych rysek po polerce ?
Moje auto jest koloru czarnego w sloncu moze wygladac na grafitowy kod ly9 cos tam ;p
Aha jeszcze jedno pytanie lepsza jest polerka na mokro czy sucho , oraz czy trzeba demontowac listry i chromy do polerki ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
RadMon
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 28 Skąd: Wielun/Lodz
|
Wysłany: 2015-02-03, 17:08
|
|
|
<jezu> <jezu> <jezu>
klekajcie narody... prosze nie pisz wiecej takich rzeczy!! Ty nie polerujesz ani nawet nie woskujesz tego swojego motoru czy cokolwiek tak masz.. pasta tempo to jedno z najgorszych rzeczy, badziewi jakie mozesz uzyc.. wywal to czym predzej!! <tjaa> nie bede sie tu rozpisywal na ten temat bo nie ma sensu.. wejdz na strone, na forum www.kosmetykaaut.pl i tam POCZYTAJ! nie zadawaj pytan tylko najpierw poszukaj, poczytaj a dopiero pozniej pytaj, bo jak wyskoczysz z takim tekstem jak tu ze "polerujesz" albo jeszcze gorzej ze "woskujesz" cokolwiek pasta TEMPO to mało tego ze Cie wyśmieją to jeszcze zlinczują.. chcesz dobre, profesjonalne srodki do dbania o lakier i wnetrze auta wejdz na http://showcarshine.pl/ znajdziesz tam wszystko co jest potrzebne do prawidlowego dbania o lakier czy skore w aucie..
profesjonalne polerowanie calego auta to koszt od 500pln w gore nawet tak jak piszesz 2tysie.. wszystko zalezy czy zaprowadzisz do profi firmy czy do goscia ktory robi to z pasji u siebie w garazu..
i tak na koniec... pasta tempo bardziej szkodzi niz polepsza, poprawia wyglad lakieru..
udanej lektory na kosmetykaaut... |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-03, 18:14
|
|
|
Oho zaczyna się znowu
KolegoRadMon, może ty nie wypowiadałeś sie już w tej sprawie pod innym nickiem??
Tempo jest dobre do starych,zniszczonych zębem czasu i najlepiej jasnych lakierów.
raftor, Dziwię się że po kazdym myciu musisz tempować bo u mnie to się trzymało przynajmniej kilka myć ale ja poprawiałem nabłyszczającą. |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-02-03, 20:02
|
|
|
kolega ma racje tą pastą TEMPO możesz tylko sobie zaszkodzić a nie polepszyć. Ogólnie lakier audi jest dość wredny i twardy w obróbce i jeśli nigdy nie polerowałeś lakieru to lepiej oddać to komuś niż samemu przepalić lakier |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-03, 20:19
|
|
|
RadMon,
po 1 zapomniałem "tempo" wziąć w "" bo mam paste K2 do nabłyszczania
oj już nie przesadzaj niewiele mam wspólnego z polerka choc kila rzeczy juz wypolerowałem z super skutkiem i to własnie pastą tempo dawno to było mi. własnoręcznie polakierowany błotnik zderzak oraz kilka par lamp po polerce były jak nowe
dodatkowo zadałem dużo wiecej pytań niz tylko o stricte polerke mi :
-o zakłady w wawie czy trn (znaleźć mogę sam ale wole cos polecanego wypróbowanego )
-cene aby mieć odniesienie
-jak efektywna jest polerka na ile starcza i co ile trzeba ja ponawiać
raczej nie podejme sie sam polerki auta bo szkoda było by to spierdzielić choć strasznie mnie korci
czy do porządnej polerki powinno sie demontować np lampy emblematy i listwy?
http://www.detailingworld...ad.php?t=149433 chciałbym doprowadzic swoje do takiego stanu
tu jest super projekt zobaczcie jaki efekt po polerce , auto wygląda jak nowe i nawet ten brzydki kolor by mi nie przeszkadzał , taki efekt chciałbym uzyskać bo tez jestem w trakcie odświeżania auta wypolerowałem juz przednie lampy i kpl zregenerowałem od środka , wymieniałem tylne lampy na 2006r jak nóweczki , wymieniam szybe tylna
do pełni szczescia bedzie brakowało mi solidnej polerki i polerki felg |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-02-04, 07:35
|
|
|
G-force auto detailing Warszawa. Za a8 cos kolo 1000 za wnetrze i z zewnatrz. Chyba ze ceny sie pozmienialy.
Nic nie trzeba rozbierac tym bardziej papierem matowac. Koszt kosmetykow do przeprowadzenia takiego zabiego nie wspominajac o maszynie polerskiej zdecydowanie przekracza koszt zabiegu i w zyciu nie uzyskasz takiego efektu. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-02-04, 09:31
|
|
|
Jest klubowy specjalista SJake ale ostatnio mało go widać , możesz do niego napisać na pw . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-04, 22:21
|
|
|
sprawdzałem G force robi robote podjade tam |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
RadMon
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 28 Skąd: Wielun/Lodz
|
Wysłany: 2015-02-04, 23:16
|
|
|
Maximuss napisał/a: | Oho zaczyna się znowu
KolegoRadMon, może ty nie wypowiadałeś sie już w tej sprawie pod innym nickiem??
Tempo jest dobre do starych,zniszczonych zębem czasu i najlepiej jasnych lakierów.
raftor, Dziwię się że po kazdym myciu musisz tempować bo u mnie to się trzymało przynajmniej kilka myć ale ja poprawiałem nabłyszczającą. |
niestety nie, dopiero zawitalem na tym forum...
TEMPO nie jest ani dobre do nowego ani do starego... TEMPO wogole nie jest dobre... to tak jakbys chcial umyc zeby pasta do rak.. rece ze smarow i ciezkiego brudu domyjesz ale rece sa szorstkie, suche itd.. ( :shock: masakra co za porownanie.. ) , nie mniej jednak pasta tempo ani nie poprawia jakosci stanu lakieru, ani tym bardziej nie ochrania podobnie jak wosk...
raftor napisał/a: | RadMon,
po 1 zapomniałem "tempo" wziąć w "" bo mam paste K2 do nabłyszczania
oj już nie przesadzaj niewiele mam wspólnego z polerka choc kila rzeczy juz wypolerowałem z super skutkiem i to własnie pastą tempo dawno to było mi. własnoręcznie polakierowany błotnik zderzak oraz kilka par lamp po polerce były jak nowe
dodatkowo zadałem dużo wiecej pytań niz tylko o stricte polerke mi :
-o zakłady w wawie czy trn (znaleźć mogę sam ale wole cos polecanego wypróbowanego )
-cene aby mieć odniesienie
-jak efektywna jest polerka na ile starcza i co ile trzeba ja ponawiać
raczej nie podejme sie sam polerki auta bo szkoda było by to spierdzielić choć strasznie mnie korci
czy do porządnej polerki powinno sie demontować np lampy emblematy i listwy?
http://www.detailingworld...ad.php?t=149433 chciałbym doprowadzic swoje do takiego stanu
tu jest super projekt zobaczcie jaki efekt po polerce , auto wygląda jak nowe i nawet ten brzydki kolor by mi nie przeszkadzał , taki efekt chciałbym uzyskać bo tez jestem w trakcie odświeżania auta wypolerowałem juz przednie lampy i kpl zregenerowałem od środka , wymieniałem tylne lampy na 2006r jak nóweczki , wymieniam szybe tylna
do pełni szczescia bedzie brakowało mi solidnej polerki i polerki felg |
1. nie wiem co Ty tam polerowałeś jak i czym, ale na pewno nie wyglądało jak nowe po paście tempo..
tak jak napisałeś po każdym myciu trzeba robić na nowo.. dlaczemu?? bo pasta tempo nie odnawia, nie regeneruje powłoki polerowanej tylko przysłania defekt do najbliższego właśnie mycia... ot co...
2. kto w wawie??
proszę:
http://shinefactory.pl/detailing/projekty/
http://www.swissvax-detai...djcia-prac.html
jest jeszcze wiele innych firm ale ja na Twoim miejscu poszukałbym osoby która robi to z zamiłowania i wtedy nie wydasz 1tysia na zrobienie auta a 500pln i będziesz mieć to samo..
poszukaj na tym forum co podałem link gościa o nicku POGODNY.. facet robi właśnie to z zamiłowania wiec zrobi to tak samo profesjonalnie i na równie dobrych i drogich środkach, a nie na paście TEMPO , za dużo mniejsza kasę, ale on nie jest z wawy, a dokładniej to z okolic śląska..
3. wszystko zależy jak dbasz o auto, jak często myjesz, jak/czym myjesz, jakimi środkami, itd.. po dobrze wykonanej polerce i dobrze zabezpieczonym lakierze dobrej jakości woskiem wytrzyma 6m-cy, ale nie trzeba ponownie polerować mechanicznie, wystarczy odpowiednimi środkami "oblecieć" ponownie lakier na aucie, ponownie nawoskować i cieszyć się dalej...
4. do polerki nie musisz nic demontować, zrobi to za Ciebie firma do której oddasz auto, ale nie jest to konieczne.. nie trzeba nic demontować, wystarczy pewne elementy dobrze zabezpieczyć taśma..
jeśli nigdy nie robiłeś tego samemu, nigdy nie polerowałeś mechanicznie auto to lepiej odpuść.. jest przy tym naprawdę w ..uj roboty a efekt będzie mierny..
jeszcze jakieś pytania?? |
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-05, 13:17
|
|
|
Najzabawniejsze jest to że ja tą cholerna pasta tempo i jakimis tanimi woskami niejedno stare auto spolerowałem do stanu bardzo zadowalającego. W istocie twardy lakier na A8 to nie ta droga ale inne jakies ople czy vw które posiadałem z rozkoszą przyjmowały tę "paste do rąk na swoje zęby"
WIęc jak ktoś nie robił tego to niech nie przytacza idiotycznych porównań a jak ktos robił i mu nie wyszło to jego problem.
Nie bede tu wstawiał zdjęć bo w innym temacie admina pojechali nawet ze zdjęciami więc nie ma sensu "mądrzejszych" przekonywać.
Tylko dajcie se odpust("specjaliści") bo bzdury piszecie i kazdy kto wie o czym mowa nie bedzie z tobą dyskutował.
U mnie efekty zawsze były i pozostawały na długo po zaprzestaniu tempowania czy nawet jakiegokolwiek woskowania....
Bez urazy ale ileż można klepać te same texty... |
|
|
|
|
|
|
|
RadMon
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 28 Skąd: Wielun/Lodz
|
Wysłany: 2015-02-05, 23:08
|
|
|
dobra widze ze Cie cos boli wiec dajmy spokoj bo nie ma sensu bo i tak bedziesz uparcie trwal przy swoim tempo.. peace |
|
|
|
|
niki20
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36 Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Harta/Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-06, 07:56
|
|
|
raftor, dobrze Ci koledzy radzą, oddaj do kogoś kto to robi profesjonalnie i będziesz miał autko zrobione jak należy... Robiąc sam będziesz się tylko denerwował na tą pracę bo żeby ją wykonać perfekcyjnie trzeba mega dużo cierpliwości i samozaparcia Nie wspominając o umiejętnościach oczywiście...
Co do zdejmowania elementów... Niektóre rzeczy lepiej jest zdemontować : np. spryskiwacze szyby, kierunki na błotnikach, tablice rejestracyjne itd...
Nie ma czegoś takiego że "polerka" Ci zejdzie czy zniknie... Trzeba tylko co jakiś czas (3-4 razy w roku) dobrze lakier oczyścić i zabezpieczyć dobrym woskiem i (jeżeli odpowiednio dbamy o lakier: prawidłowe mycie i osuszanie samochodu) efekt będziemy mieć na lata Rzecz oczywista że wyjściowo lakier musi być bardzo dobrze wypolerowany |
|
|
|
|
|
|
|
RadMon
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 28 Skąd: Wielun/Lodz
|
Wysłany: 2015-02-06, 10:25
|
|
|
<brawo2> niki20 napisał/a: | raftor, dobrze Ci koledzy radzą, oddaj do kogoś kto to robi profesjonalnie i będziesz miał autko zrobione jak należy... Robiąc sam będziesz się tylko denerwował na tą pracę bo żeby ją wykonać perfekcyjnie trzeba mega dużo cierpliwości i samozaparcia Nie wspominając o umiejętnościach oczywiście...
Co do zdejmowania elementów... Niektóre rzeczy lepiej jest zdemontować : np. spryskiwacze szyby, kierunki na błotnikach, tablice rejestracyjne itd...
Nie ma czegoś takiego że "polerka" Ci zejdzie czy zniknie... Trzeba tylko co jakiś czas (3-4 razy w roku) dobrze lakier oczyścić i zabezpieczyć dobrym woskiem i (jeżeli odpowiednio dbamy o lakier: prawidłowe mycie i osuszanie samochodu) efekt będziemy mieć na lata Rzecz oczywista że wyjściowo lakier musi być bardzo dobrze wypolerowany | <brawo2> <brawo2> <brawo2> <okioki> |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-02-06, 12:27
|
|
|
niki20 napisał/a: | oddaj do kogoś kto to robi profesjonalnie i będziesz miał autko zrobione jak należy... |
Inaczej się to nie opłaca chyba, ze ktos ma 5 samochodow w domu to sens kupna polerki polprofi i odpowiednich kosmetykow jeszcze jest inaczej jest to w ogole nieoplacalne finansowo i czasowo juz nie wspomne o nerwach.
Polerka 500+ pasty woski glinka tasmy pady , piany aktywne itp 1000zl spokojnie przekroczysz, a efekt zaden bo nic jeszcze nie zrobiles. Trzeba miec warunki myjke i czas, dużo czasu
Za 1000 i dwa dni masz piekne auto w srodku i na zewnatrz i nic Cie nie interesuje. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
niki20
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36 Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Harta/Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-06, 22:03
|
|
|
Dokładnie! Później samemu można już dbać o ten lakier i go pielęgnować tak aby cały czas świecił się jak wiadomo co <hehe> |
|
|
|
|
|