Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Jazda bez czynnika w klimatyzacji  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-12-17, 17:57   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Jazda bez czynnika w klimatyzacji

Panowie jazda bez czynnika może uszkodzić spręzarkę ?

Pytam ponieważ będe mial zmienioną chłodnicę klimatyzacji na nową i wiadomo czynnik trzeba na nowo uzupełnić tylko będę dopiero w pl 24 grudnia pod wieczór i czy będę mógł samochodem jechać bez obaw że coś uszkodzę ???
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-17, 17:59   

Spręzarka ma sprzegło które w takim wypadku by i tak ja odłaczyło. A skoro nie pracuje to nie powinna wg mnie ulec jakiejs awarii.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-12-17, 18:44   

dzięki bo już się martwiłem że coś się może popsuć <tjaa>

pytanie jeszcze jedno związane z klimatyzacją a dokładniej ze spręzarką...

w A4B6 niemożna było wyłaczać klimy w czasie jazdy oraz jej właczać bo spręzarka mogła sie uszkodzić a jak jest w A8?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-17, 18:51   

dracus6662 napisał/a:
w A4B6 niemożna było wyłaczać klimy w czasie jazdy oraz jej właczać bo spręzarka mogła sie uszkodzić a jak jest w A8?


W A8 masz climatronic i on sam potrafi sterować też spręzarka i załączac ją lub wyłączać w zależności od potrzeb. Nie widze przeciwskazań do tego.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-17, 19:02   

W a4b6 sprężarka denso ciągle działa i jazda bez czynnika powoduje jej zatarcie.
Jest to sprężarka bez sprzegłowa a sterowanie odbywa sie elektrozaworem.
_________________

 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-17, 19:10   

W a4 b6 wystepuje tylko climatronic 2 strefowy i nie wiem dracus6662, dlaczego piszesz , ze nie mozna wlaczac i wylaczac klimatyzacji ? Mialem kilka a4 b6 i w kazdej jednej wlaczalem i wylaczalem klime kiedy chcialem.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-12-17, 19:37   

z tego co pamietam to sprzeglo klimy a4 b=nie bylo synchronizowane co sprawiało ze jej wylaczenie w trakcie jazdy lub tez wlaczenie mogło spowodowac jej uszkodzenie ..


Ale to tylko anegdota...

Sprawa tyczy się A8 D3 /....

czyli nie mam sie czego obawiać


dzięki panowie za zainteresowanie
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2014-12-21, 17:13   

W d3 nie ma sprzegla i kompresor pracuje caly czas.Wiem bo jeden juz zatarlem wlasnie jazda bez czynnika.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-21, 20:37   

No to się dowiedziałem coś nowego. Myślałem ze sprzęgło na kompresorze jest niemal w każdym aucie, a już na pewno w D3
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-21, 21:54   

leon0376 napisał/a:
W d3 nie ma sprzegla i kompresor pracuje caly czas.Wiem bo jeden juz zatarlem wlasnie jazda bez czynnika.


Te informacje znasz z budowy kompresora czy mechanik Ci powiedzial ?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-21, 22:09   

To co specjalnie to robią? Przecież praca kompresora ciągła czy trza czy nie jest kompletnie bez sensu...
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-12-21, 22:12   

leon0376 napisał/a:
W d3 nie ma sprzegla i kompresor pracuje caly czas.Wiem bo jeden juz zatarlem wlasnie jazda bez czynnika.

dokladnie tak jest w D3 jaki i w b6, cisnieniem steruje elektrozawor, a kompresor bez czynnika ulega zatarciu
Ostatnio zmieniony przez Arthur 2014-12-21, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-12-21, 22:15   

Jakoś jeździłem ponad pół roku bez czynnika i nic się nie stało. W moim 4.0 tez mi mechanik powiedział ze sprzęgła nie ma Klima.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-12-21, 22:17   

eno panowie zdecydujcie się <jezu> to jest czy nie??????

a ciul juz pogoniłem mechanika aby mi napełnił chciałem sam ale pal licho powiedziałm zeby jechał na stacje i nabił ...

ale jak to jest z tym w końcu??

można bez czynnika latać czy nie? nie chodzi o stałą jazde no ale naprzyklad taki przypadek jak ja mam zmieniona chłodnica i czy mozna pojechać na nabicie?czy nie :/
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-21, 23:46   

Model D2 ma sprzęgło elektromagnetyczne na kompresorze klimatyzacji a D3 NIE ma go.

Kolejny powód na (-) dla młodszego braciszka..
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.