Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Sprawdzanie oporności czujników prędkośc kół.  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-06-01, 12:56   [D3 ALL ] Sprawdzanie oporności czujników prędkośc kół.

Witam,

podpowie ktoś jak miernikiem sprawdzić oporność kół ?

Wiem że kable na wtyczce przy abs maja kolor czarny i brązowy jest ich 8 po 2 na każde koło,

Jak mam sie wpiąć we wtyczke obojętnie czy ma to znaczenie? I jakie powinny być wartości na mierniku na postoju, a jakie jak koło jest w ruchu?

Elektryk ma czas dopiero za 2 tyg, jeśli sprawdzę wartości na wtyczce to wykluczę uszkodzenie wiązki i zostanie mi tylko sterownik ABS, więc będe dalej go rozsyłał po regeneracjach, bądź szukał drugiego. Po wstepnym sprawdzeniu sterownik nie ma szukodzeń.
 
 
szik 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 /A6 C6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 62
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-12, 15:22   

Czujniki do sprawdzenia oscyloskopem ,wiązkę możesz sprawdzić miernikiem ,tarczę magnetyczną w łożysku specjalnym tester z proszkiem metalowym
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-07-12, 18:33   

Zamiast walczyć z czujnikiem to odkręć z dobrego koła czujnik i podłącz go w miejsce
tego niby uszkodzonego.

Jak błąd zniknie to czujnik, jak nie to wiązka lub sterownik.

Ostatnio jest plaga padających serowników ABS w D3-kach.
Miesięcznie dwa- trzy auta się zgłaszają.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-07-12, 21:12   

marekp750, naturalnie czujniki przekładane więc są sprawne, w kompie jakby widzi wszystkie czujniki ale jeden stoi na 1km/h <bezradny>

Wiązka częściowo była wymieniana, z uwagi na zmurszałe oploty. Nadal był brakpopraw. Sterownik był w naprawie i niby jest oki.

Mam 2 gi sterownik ABS na testy ale vcds zakoduje go na chwile niby jest ok i znowu sie rozkodowuje, co ciekawe nawet pneuamtyka przestaje działać na tym 2 gim sterowniku .

Powiedz Marku jaką praktykę stosujesz przy uszkodzonym sterowniku ABS ? Naprawa czy szukanie drugiego ? I czy jesteś w stanie zakodować sterownik ?
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-07-13, 06:53   

W takim przypadku masz na 90% rozwalony pasek impulsacyjny na łożysku.
Musisz porównać sygnały dobrego koła ze złym za pomocą oscyloskopu.
Wszystko się prawdopodobnie wyjaśni.

Sterowniki wysyłam do naprawy do Rumi ELEKTRO BIP.
Czasami da się naprawić, czasami nie... tak 50/50%.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-13, 22:40   

marekp750 napisał/a:
Sterowniki wysyłam do naprawy do Rumi ELEKTRO BIP.
Tak zapytam z czystej ciekawości ...ile biorą za naprawę od zwykłego śmiertelnika? Z góry dzięki ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-07-14, 06:28   

Zależy co jest zepsute (to co się da naprawić to zazwyczaj zimne luty w środku).

Najczęściej od 300 zł się zaczyna.
Zazwyczaj jest to 400 zł.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-14, 20:48   

A to jeszcze całkiem znośnie o ile po tym zabiegu sterownik trochę pożyje <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.