Autor |
Wiadomość |
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2017-06-18, 20:27 [D3 ALL
] Uszkodzony amortyzator przód, miech cały
|
|
|
Witam.
Ostatnio walczyłem z pukanie w przednim lewym kole.
Zawieszenie sprawdzone, jedynie na sprawdzeniu wyszło, że lewy przedni amortyzator ma sprawnośc na poziomie 30%. Samochód nie opada nawet po tygodniu postoju, poziomuje się dobrze. Występuje pukanie na dziurach, jak pracuje amortyzator. Problem w tym, że firmy regenerujące zmieniają miechy, a u mnie są sprawne.
Nasuwa mi się pytanie, czy jest sens kupić używkę i wymienić, czy może kupić amor z uszkodzonym miechem i zmienić sam środek, a miech pozostawić mój.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Anepu
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 10 Paź 2013 Posty: 51 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2017-06-19, 16:19
|
|
|
Mam prawy przedni, ale czy będzie pasować środek to nie wiem. |
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2017-06-19, 18:04
|
|
|
Jaki masz numer? bo moje są z końcówką AF.
Obecnie mam od znajomego z końcówką AA i to jest SPORT, moje z AF to normalne. Kwestia czym różnią się sport i normal, czy sam amortyzator w środku jest o takim samym skoku? |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-06-19, 19:12
|
|
|
Na zwyczajnej stacji kontroli pojazdów w ogóle sprawdza się sprawność amorów jak mamy pneumata ? Bo ja jak robiłem przegląd to diagnosta powiedział, że tych amorów się w ogóle nie sprawdza |
|
|
|
|
|
|
|
Anepu
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 10 Paź 2013 Posty: 51 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2017-06-19, 20:32
|
|
|
4E0616040AA to jest z poprzedniego a on był na sportowym zawieszeniu
Ja jak w ASO robiłem badania to facet powiedział że one za każdym razem mogą pokazać inne wartości a jak ustawisz na dynamice to już całkowicie co innego wychodzi. |
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-20, 08:59
|
|
|
konrado001 napisał/a: | tutaj znalazłem strone, gdzie wymiary są takie same: ... |
Wymiary takie same, wszystko takie same... a sportowy lżejszy o 1kg... a procentowo to 10% lżejszy?
Ciekawe skąd ta różnica |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2017-06-21, 15:31
|
|
|
no właśnie mi chodzi czy różnica jest w miechu czy samym amortyzatorze. |
|
|
|
|
|
|
|
|