Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-03-15, 13:34   [D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?

Witam
Czy była produkowana wersja D3 z silnikiem V6 (benzyna) 3.0 z napędem 4x4 ??
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 13:51   

3.0 benzyny to chyba nie byo ale 3,2 było na pewno lecz czy z Q to może w opcji.
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-03-15, 13:56   

Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 14:05   

Faktycznie jest to pomiedzy 2.8 FSI a 3.2 FSI. Rzadka opcja,nigdy o takiej nie słyszałem. Z danych wynika że to jedyna V6 nie FSi a Q było w opcji.
 
 
0x4B25A
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 14:34   

labas napisał/a:
Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM


Jeśli wolno się wtrącić właścicielowi innego modelu, to ten silnik 3.0 ASN (PB) to jest taki jak w A6 C5... w C6 (od 2004 roku) już nie ma tego silnika... jest albo 2.4, albo 3.2 FSI, albo 4.2 FSI/MPI... 2.8 FSI to dopiero od rocznika 2009, 'polift' :)


P.S. Ta 3.0 to oczywiście nie jest FSI...
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-03-15, 22:56   

Apophis napisał/a:
Q było w opcji.


no to zaczyna mnie to interesować

PS. Jak by ktoś coś wiedział gdzie jest taka srebrna lub biała 3.0L 4x4 to będę zobowiązany za info na pw :-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2013-03-15, 23:06   

Były 3.0 220 KM ale bez quattro :( . Mało ich bardzo jest
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-15, 23:26   

Znaleźć taką 3.0 to juz sztuka a jeszcze z Q to już jak biały kruk.
 
 
saab 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Q7
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-16, 07:02   

Jest taka sztuka ale nie widzę znaczka quattro

http://tablica.pl/oferta/...a0067e2a6;r:;s:
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-16, 08:01   

nie widzę sensu kupowania 3.0
Miałem wcześniej A6 C5 3.0 multitronic i palił mi 2-3 l mniej niż obecne A8. W cięższym A8 w dodatku z quattro różnica będzie jeszcze mniejsza, a osiągi bez porównania. Do tego brzmienie bez porównania.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-03-16, 09:15   

Właśnie , jeszcze taka ciekawostka , nie wiem na ile w tym prawdy , ale wyczytałem w jednej gazecie motoryzacyjnej , że audi montowało skrzynie multi-tronik i tip-tronik .
Multi-tronik był montowany w autach z napędem na przód , a tip-tronik był montowany z napędem quattro .
Pisali tam też , że skrzynia multi-tronik są bardziej awaryjne od tip-troników .
Nie wiem jak to się tyczy A8 , ponieważ tam pisali o A4 .
Ale przypuszczam że w D3 może być podobnie .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-16, 09:39   

Multitroniki sa słabszej konstrukcji i dlatego awaryjne oraz droższe w naprawach,ale są też tipy w ośkach ;)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-03-16, 09:57   

Panowie, kolega colln po prostu lubi V6 i jeżeli nie zmienił swojego podejścia do samochodów to nie namówicie go na V8 ;-)
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-03-16, 13:04   

sebos17 napisał/a:
Panowie, kolega colln po prostu lubi V6

Tak właśnie jest jak sebos17, pisze.
Witaj colln, po długiej nieobecności. Myślę, że twój problem może znaleźć rozwiązanie ale tylko na aukcjach u chelmutów. Tam ktoś mógł sobie życzyć auto z takim silnikiem i Q. U nas w ojczyźnie to raczej rzadkość domawiać coś do tańszego auta. Z reguły ci co sami konfigurują auta to biorą je z większym silnikiem lub wszystko pod siebie robią.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2013-03-16, 21:34   

Tak jest - pozdrawiam wszystkich po mojej nieobecności na forum (rozwód etc..) - obecnie ze stajni Audi poruszam się też bardzo sympatycznym innym całkowicie aluminiowym autkiem jakim jest A2 (póki w nie nie wsiadłem nie zdawałem sobie sprawy że jak to teraz mówię: jest większe wewnątrz niż na zewnątrz... :-)
Co do V8 to prawda - wiem jaką daje frajdę ale wiem też, że większą frajdę daje mi quad tam szaleję a A8 czyli limuzyną (bo to w końcu 4 drzwiowa limuzyna a nie coupe) po prostu chcę się bezstresowo poruszać i przede wszystkim mniej ma mnie głowa boleć odnośnie awarii gdzieś 2000km od domu

Ci co pamiętają wiedzą że miałem kiedyś D2 2.8L w ośce liftowe i butlę LPG120litrów i to mi odpowiadało ze względów ekonomicznych. Tak więc jestem na etapie roszad w garażu i chętnie "przepłacę" za D3 3.0 4x4 :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.