Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-03-15, 13:34 [D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?
|
|
|
Witam
Czy była produkowana wersja D3 z silnikiem V6 (benzyna) 3.0 z napędem 4x4 ?? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-15, 13:51
|
|
|
3.0 benzyny to chyba nie byo ale 3,2 było na pewno lecz czy z Q to może w opcji. |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 60 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-03-15, 13:56
|
|
|
Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-15, 14:05
|
|
|
Faktycznie jest to pomiedzy 2.8 FSI a 3.2 FSI. Rzadka opcja,nigdy o takiej nie słyszałem. Z danych wynika że to jedyna V6 nie FSi a Q było w opcji. |
|
|
|
|
|
|
|
0x4B25A [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-15, 14:34
|
|
|
labas napisał/a: | Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM |
Jeśli wolno się wtrącić właścicielowi innego modelu, to ten silnik 3.0 ASN (PB) to jest taki jak w A6 C5... w C6 (od 2004 roku) już nie ma tego silnika... jest albo 2.4, albo 3.2 FSI, albo 4.2 FSI/MPI... 2.8 FSI to dopiero od rocznika 2009, 'polift'
P.S. Ta 3.0 to oczywiście nie jest FSI... |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-03-15, 22:56
|
|
|
Apophis napisał/a: | Q było w opcji. |
no to zaczyna mnie to interesować
PS. Jak by ktoś coś wiedział gdzie jest taka srebrna lub biała 3.0L 4x4 to będę zobowiązany za info na pw :-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2013-03-15, 23:06
|
|
|
Były 3.0 220 KM ale bez quattro . Mało ich bardzo jest |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-15, 23:26
|
|
|
Znaleźć taką 3.0 to juz sztuka a jeszcze z Q to już jak biały kruk. |
|
|
|
|
|
|
|
saab
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Q7
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-03-16, 08:01
|
|
|
nie widzę sensu kupowania 3.0
Miałem wcześniej A6 C5 3.0 multitronic i palił mi 2-3 l mniej niż obecne A8. W cięższym A8 w dodatku z quattro różnica będzie jeszcze mniejsza, a osiągi bez porównania. Do tego brzmienie bez porównania. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-03-16, 09:15
|
|
|
Właśnie , jeszcze taka ciekawostka , nie wiem na ile w tym prawdy , ale wyczytałem w jednej gazecie motoryzacyjnej , że audi montowało skrzynie multi-tronik i tip-tronik .
Multi-tronik był montowany w autach z napędem na przód , a tip-tronik był montowany z napędem quattro .
Pisali tam też , że skrzynia multi-tronik są bardziej awaryjne od tip-troników .
Nie wiem jak to się tyczy A8 , ponieważ tam pisali o A4 .
Ale przypuszczam że w D3 może być podobnie . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-16, 09:39
|
|
|
Multitroniki sa słabszej konstrukcji i dlatego awaryjne oraz droższe w naprawach,ale są też tipy w ośkach |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-03-16, 09:57
|
|
|
Panowie, kolega colln po prostu lubi V6 i jeżeli nie zmienił swojego podejścia do samochodów to nie namówicie go na V8 ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-03-16, 13:04
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Panowie, kolega colln po prostu lubi V6 |
Tak właśnie jest jak sebos17, pisze.
Witaj colln, po długiej nieobecności. Myślę, że twój problem może znaleźć rozwiązanie ale tylko na aukcjach u chelmutów. Tam ktoś mógł sobie życzyć auto z takim silnikiem i Q. U nas w ojczyźnie to raczej rzadkość domawiać coś do tańszego auta. Z reguły ci co sami konfigurują auta to biorą je z większym silnikiem lub wszystko pod siebie robią. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-03-16, 21:34
|
|
|
Tak jest - pozdrawiam wszystkich po mojej nieobecności na forum (rozwód etc..) - obecnie ze stajni Audi poruszam się też bardzo sympatycznym innym całkowicie aluminiowym autkiem jakim jest A2 (póki w nie nie wsiadłem nie zdawałem sobie sprawy że jak to teraz mówię: jest większe wewnątrz niż na zewnątrz... :-)
Co do V8 to prawda - wiem jaką daje frajdę ale wiem też, że większą frajdę daje mi quad tam szaleję a A8 czyli limuzyną (bo to w końcu 4 drzwiowa limuzyna a nie coupe) po prostu chcę się bezstresowo poruszać i przede wszystkim mniej ma mnie głowa boleć odnośnie awarii gdzieś 2000km od domu
Ci co pamiętają wiedzą że miałem kiedyś D2 2.8L w ośce liftowe i butlę LPG120litrów i to mi odpowiadało ze względów ekonomicznych. Tak więc jestem na etapie roszad w garażu i chętnie "przepłacę" za D3 3.0 4x4 :mrgreen: :mrgreen: |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|