Autor |
Wiadomość |
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-16, 21:16 [D3 ALL
] wymiana przycisku otwierania klapy i wlewu
|
|
|
witajcie zamierzam wymienić guzik klapy i wlewu który znajduje się w boczku od strony kierowcy i nie wiem jak za to się zabrać bo nie chce nic rozwalić wie ktoś ajk się do tego dobrac??
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-17, 09:05
|
|
|
musisz zdjąć boczek, potem o ile dobrze pamiętam odkręcić schowek od wewnątrz, przykręcony na sporą ilość torxów, potem tam jest jeszcze taka mała plastikowa zaślepa chyba i masz dojście do przycisku ogólnie sprawa prosta i wszystko zobaczysz jak n dłoni po zdjęciu boczka tapicerki i odkręceniu schowka |
|
|
|
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-07-17, 21:36
|
|
|
o ile się nie mylę chyba musi jeszcze schowek rozmontować żeby dostać się do przycisków. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie ale niedawno cały schowek wymieniałem bo sobie wyłamałem ;/ i tak mi się wydaje. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-17, 21:46
|
|
|
Czapi_20 napisał/a: | o ile się nie mylę chyba musi jeszcze schowek rozmontować żeby dostać się do przycisków. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie ale niedawno cały schowek wymieniałem bo sobie wyłamałem ;/ i tak mi się wydaje.
| no przecież to napisałem |
|
|
|
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-07-17, 22:00
|
|
|
ale piszę o samym schowku, bo żeby ten plastik od pamięci wykręcić to musi rozmontować schowek a to badziewie ciężko się wyjmuje żeby nie połamać |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-07-18, 15:54
|
|
|
Nie tyle cieżko co trzeba wyjac wszystkie ograniczniki, a jest ich tam kilka. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-22, 19:25
|
|
|
Juz sobie poradziłem i to bez jakiego kolwiek ściągania boczka; ) |
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-07-27, 10:25
|
|
|
brzozek91 napisał/a: | Juz sobie poradziłem i to bez jakiego kolwiek ściągania boczka; ) |
Spryciarz pochwal się jak, może komuś się przyda |
|
|
|
|
|
|
|
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2017-02-04, 21:01
|
|
|
delikatnie podwarzylem ten plastik ktory jest po otworzeniu schowka (nad przyciskami) i tamtedy wypchnolem przycisk odpiolem wtyczke i czynnosci na odwrot zeby zlozyc
(jest krotki kabelek ale mozna go troche wyciagnać) |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-02-05, 07:48
|
|
|
Ten plastik jest przykrecany śrubka poza zatrzaskami, więc albo jej nie masz albo nie wiem jak ci się to udało |
|
|
|
|
|
|
|
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2017-02-05, 10:18
|
|
|
nie wiem jak ale sie udalo a nic nie urwalem. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-02-05, 10:20
|
|
|
niech ktoś wrzuci schemat bo zaraz połowa osób połamie sobie boczki |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-09-22, 07:39
|
|
|
Tez kiedys wymieniałem oczywiście demontowałem boczek itd... ale na schemacie ostatni etap to wyjęcie przycisku z zatrzasku czyli może jest to możliwe bez demontażu boczka:
druga sprawa może jest większe prawdopodobieństwo ułamania zatrzasku przy demontażu,a montaż nowego już normalnie na wcisk |
|
|
|
|
|