|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-03-10, 16:21 [D3 ALL
] Wymiana tarcz hamulcowych
|
|
|
Witam,
Mam pytanie. Czy jak zdejmę przedni zacisk to wystarczy aby wymienić tarcze? Stara mogę zdjąć i to nie problem ale nowa jest 4mm szersza i obawiam się że jarzma bez kanału i długiej rurki nie ruszę. Dzisiaj robiłem też na zdjetym kole i lewarku. Nawet nie drgnęła. Jeszcze muszę jutro klucz imbus 7 kupić bo mnie zaskoczyła śruba od zacisku |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-03-10, 17:24
|
|
|
jarzma musisz odkręcić robiłem to na podnośniku przerąbane ale jakoś ruszyło chyba ze masz klucz udarowy. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-03-11, 06:29
|
|
|
drago_o napisał/a: | Nie ma. Ale pojedzie na kanał i załatwi długa rurkę |
Potraktuj pierw środkiem penetrującym.
Jeśli jest tam zwykłą sześciokątna:
Nałóż klucz/nasadkę i dobij młotkiem by naszła do końca, może to też pomóc i zruszy starą śrubę.
Upewnij się, że nasadka dobrze naszła by nie obrobić śruby i jedziesz z tematem. Nie wiem jak z podejściem tam jest ale najlepszym rozwiązaniem będzie klucz płasko oczkowy, nakładasz oczkowym.
Grzechotka i nasadka może się skosić i obrobić łeb śruby.
Zamiast rurki polecam użycie klucz oczkowego i uderzają w niego młotkiem w kierunku odkręcania.
W ten sposób zadziała to jak manualny klucz udarowy. Rurą można urwać śrubę i zrobi się problem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-03-11, 08:25
|
|
|
Klucz mam dobrze spasowany i wchodzi końca. Płasko oczkowy odpada ze względu na podejście. NA pewno najpiers spróbuje "manualnym" udarem zrobić ale jak zaobrerwowałem wczoraj ta śróba 21 od jarzma nie drgneła nawet tyci tyci a zaparłem się porzadnie. Wczoraj wszystko spryskane penetrującym i przed odkręcanime znowu to zrobię Kanał potrzebuje aby jakiś zamach mieć lub jeśli będzie trzeba mieć miejsce na dłuższą rurkę |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |