Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Xenony ksenony ksenon xenon - sprawdzenie  
Autor Wiadomość
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-11-13, 21:18   [D3 ALL ] Xenony ksenony ksenon xenon - sprawdzenie

Czy ktoś wie lub ma pomysł jak sprawdzić czy światełka świecą z prawidłową jasnością? Coś mi się wydaje, że moje się kończą :-( A może ktoś się zajmuje światełkami i może mi coś polecić?
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-11-13, 21:37   

Jak ja moje wyciągałem to stare żarniki miały mleczny kolor, a nowe były przeźroczyste :mrgreen:
Do sprawdzania jasności światła służy lumenomierz, ale pomiar nim raczej nie wchodzi w grę :mrgreen: jeżeli chce Ci się wyciągać lampę (niewiem czy konieczne) sprawdz w jakim stanie są odbłyśniki soczewek (ten chrom) jak jest matowy to do chromowania
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-11-17, 23:53   

trzeba sobie skombinować takie lustereczko ala dentystyczne bo inaczej tego nie widać, trzeba wyjąć palnik i tam wsadzić lustereczko i popatrzeć na górną stronę odbłyśnika, po kilku latach wygląda w tym miejscu jak klosz lampy naftowej :-|
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-20, 20:39   

sprawdź na stronie producenta jaki mają czas pracy, powinien być podany spadek natężenia oświetlenia z czasem; ksenony wymienia się po przepracowaniu określonej ilości godzin nie jak padną. Przykład świetlówek - czas pracy 10000h, spadek do 60% po 4000-6000h - zaleznie od producenta. Regułą jest szybkie padanie chińszczyzny itp .
Lampy renomowanych producentów dłużej utrzymują nominalny strumień świetlny, ale są droższe.
 
 
piotrozog 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2011-01-10, 17:39   

Witam
Mam taki sam Problem a mianowicei ma auto z 2005 r i bardzo słabo swiecą mi Xenonki a jak zerkam na soczewke to przy odpalonym swietle to wydaje sie jakby była brudna albo matowa . Czy wymiana zarówki uleczy moje swiatełka ?
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-01-10, 17:52   

Słuchaj, ja wymieniłem żarówki i za dużej poprawy nie ma :(
Chyba trzeba (o ile jest taka możliwość) wymienić szkłą. Gdzieś słyszałem, że polerowanie szkieł starcza na bardzo ktrótko i znowu jest to samo.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-10, 19:03   

a może po prostu jest możliwość wyjęcia reflektora , rozebrania go i wyczyszczenia .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2011-01-10, 19:53   

Ja właśnie regenerowałem lustra w swoich światłach.
Ciężko tam normalnie zajrzeć, bez demontażu i rozbiórki reflektora. Można spróbować przez otwór mocujący świetlówkę przy pomocy lusterka dentystycznego. Ja zajrzałem tam innym sprzętem i zrobiłem sobie fotki.
Tak wyglądało lustro, które jest za soczewką w moich reflektorach.
Wyraźnie wypalona (zmatowiona) góra nad świetlówką, czego oczywiście nie da się wyczyścić.


i dla porównania zupełnie lustrzany dół


Tak jak powiedział kolega dwa posty wyżej wyżej, wymienianie żarówek/świetlówek przy zmatowionych lustrach nic nie daje.
Efekt po regeneracji robi na człowieku wrażenie. Teraz dopiero wiem, że mam w aucie światła.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-12, 00:33   

normalna rzecz, że najpierw trzeba obejrzeć lustra a potem oglądać żarniki ;-)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-14, 00:46   

tyle, ze z zewnątrz tego nie widać, i tak wielu się nabiera kupując na giełdach używane lampy, sprzedawca z zewnątrz pastą polerską przeleci szkło i lampa wygląda niemal jak nowa - klient płaci kasę a lampa i tak świeci jak dynamo od roweru :-D , jeszcze lepiej jest w przypadku soczewkowych , w soczewce jest na tyle ciasno, że temperatura nad żarówką/palnikiem jest sporo wyższa niż w tradycyjnych konstrukcjach a na dodatek od przodu jest bardzo grube szkło (soczewki) które "świetnie" zasłania najważniejszy element lampy - odbłyśnik wewnątrz głównie nad palnikiem. dlatego wcześniej pisałem że taką lampę można sprawdzić jedynie bawiąc się w dentystę :-D
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
jaro_alfa 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 70
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-02-21, 14:51   

Witajcie, ja trochę z innej beczki, ale nie chaiałem tworzyć nowego tematu, bo de facto chodzi o ksenon.
Po uruchomieniu auta następuje test ksenonów (góra - dół lub lewo - prawo przy skrętnych). U mnie test wykonuje się za każdym razem, ale czasami prawy ksenon zawiesza się w pozycji dolnej. Czy to oznacza, że uszkodzony jest czujnik (ten przy wahaczu) poziomowania, czy może coś innego ?
Dodam, że właśnie ten prawy czujnik jest jakoś podejrzanie "rozklekotany". Podpowiedzcie Koledzy, czy to możliwe, że to właśnie jest przyczyna ?
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.