Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3] Daylight LED - światła dzienne  
Autor Wiadomość
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-18, 22:06   

Kolonkos88 są kity, że nie musisz nic przerabiać, zakładasz cały przód single frame bez przeróbek maski, błotników, lamp.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
kolonkos88 
Moje A8


Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-03-18, 22:12   

Aby mieć ory od Audi polifcie przód musisz to zrobić!
Chyba że hofele dasz wtedy nie robisz tego!

Nie wystarczy na stary zderzak pre lift dać single frame bo się nie da :D :D:D
Kpina
_________________
Mercedes Benz E500 V8 :)
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-18, 22:15   

Myślałem właśnie o Hofele :)
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-18, 22:23   

club-iguana napisał/a:
Myślałem właśnie o Hofele :)

hehe, ja m.in. także myslałem o Hofele ale od myślenia do realizacji to jeszcze kawałek drogi jest... i wcale nie wiem czy się na to zdecyduję :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2011-03-18, 22:35   

Wiesz co będzie przy sprzedaży? Łeeee Panie bity był i żeś pan założył nowy przód :( Pokemony.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2011-05-01, 19:21   

Ja ostatnio podjąłem dwie próby,warunek był jeden że A8 musi wygladać na oryginał,czyli przeróbka na zasadzie zmniejszenia mocy żarówki długich(urządzonko z Allegro)=odpada z uwagi na biksenon,klapka na ksenonie zaczyna wariować i grozi to spaleniem,pewnie trzeba by robic jakies przeróbki, to nie dla mnie.
Druga opcja chciałem wsadzić żaówki ledowe zamiast postojówki,tez odpada ,na desce wychodzi bląd żarówki pozycyjnej,komp. nie widzi leda.
Na razie wyczerpałem pomysły,może komus coś wpadnie ciekawego do głowy.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-02, 13:14   

skipper napisał/a:
Ja ostatnio podjąłem dwie próby,warunek był jeden że A8 musi wygladać na oryginał,czyli przeróbka na zasadzie zmniejszenia mocy żarówki długich(urządzonko z Allegro)=odpada z uwagi na biksenon,klapka na ksenonie zaczyna wariować i grozi to spaleniem,pewnie trzeba by robic jakies przeróbki, to nie dla mnie.

Przeróbki elektryki na pewno będą konieczne ponieważ klapka od bi-xenonu jest sterowana sygnalem od świateł dlugich halogenowych... podobnie jest w D2 FL w lampach XenonPlus... temat ten zgłębiłem już w swoim S8.
Ponadto aby być w pełnej zgodzie z przepisami musisz tak przerobić aby przy zgaszonej lampie xenonowej ewentualne błyśnięcie ostrzegawcze długimi było realizowane właśnie przez lampę xenonową czyli włączenie lampy + podniesienie przesłony... jest trochę zabawy żeby to ogarnąć ale spokojnie jest to do zrobienia.

skipper napisał/a:
Druga opcja chciałem wsadzić żaówki ledowe zamiast postojówki,tez odpada ,na desce wychodzi bląd żarówki pozycyjnej,komp. nie widzi leda.

Tu sprawa jest trywialnie prosta - kupujesz na Alledrogo odpowieni rezystor, podłączasz go równolegle do obwodu żarówki i koniec klopotów z FIS'em...
ale tego rozwiazania są też oczywiście złe strony:
- światło z takiej postojowki tylko udaje światła do jazdy dziennej ale niestety jest go zbyt malo aby z panami policjantami wykłucić się że wszystko jest OK (niezgodność z przepisami która może skutkować zabraniem dowodu rejestracyjnego)
- brak świateł pozycyjnych (ponownie niezgodność z przepisami która może skutkować zabraniem dowodu rejestracyjnego)
- zastosowanie powyższego rezystora raz na zawsze zagłusza FIS więc nawet jak się któryś LED "skończy" to FIS i tak o tym nie poinformuje

skipper napisał/a:
Na razie wyczerpałem pomysły,może komus coś wpadnie ciekawego do głowy.

Zastosowanie oryginalnego panela LED świateł dziennych z modelu W12... niestety tu także konieczne będą przeróbki instalacji elektrycznej.


Pozostałe pomysły już wykraczają poza rozwiązania fabryczne czyli diodowe paski LED w lampach lub w zderzaku :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kolonkos88 
Moje A8


Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-05-02, 14:55   

Jeżeli chodzi o produkt od Hofele wygląda to bardzo ładnie!
Powiem tak, w PL zawsze coś z autem nie tak według kupujących jak:
- za bardzo zadbane
- mały przebieg
- coś pomalowane ( może oznaczać że ktoś się otarł) a nie spotkanie ze ścianą ale tego nie wytłumaczysz idio----cie
- cena za zadbany egzemplarz duża eeee po co przepłacać lepiej kupić najtańszy) potem takie zdanie że wszystkie bite)

A z innych ciekawych rzeczy:
przy kupnie pytania typu: ile pali, a ile kosztuje komplet tego i tego...hehe jak ktoś się decyduje na a8 to nic tanie nie jest!
- nie raz przy zderzaku jak zakładałem słyszałem panie a nie da się taniej, weźmie pan zderzak w rozliczeniu ( ta opcja ok) a na zakończenie przy uwzględnieniu zderzaka a nie zejdzie pan jeszcze :D a co mam dołożyć żeby się mu gęba uśmiechała??? Szkoda słów.

Chce ktoś tanio niech kupi bmw e46 320d to zderzak kupi za 200zł :D a m-pakietowy za 700 :)
_________________
Mercedes Benz E500 V8 :)
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2011-05-02, 22:57   

Dzięki FOSS
Mój nowy elektronik powiedział że można by wymienic moduł świateł i wówczas mozna uruchomić światła dzienne oryginalne,czyli mała moc na żarówce długich.
Pisałes o W12 on ma ledy w odbłysniku długich,osobiscie nie znam gosci co mi to zrobią ala fabryka.
Co ty na to?
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-05-02, 23:45   

fabryczne światła dzienne przed liftem odbywały się poprzez żarówkę bąbelkową tylko z lampami bi-xenon. z lampą xenon plus (bi-xenon z dodatkowymi długimi) światło dzienne ogarniane jest niestety tylko przez xenon... Do tego wystarczy odpowiednie kodowanie. Ale lampy typu xenon plus nie ma możliwości przekodować na światła dzienne z wykożystaniem zwykłej żarówki halogenowej która jest użyta jako światło drogowe (długie)
przełożenie modułu mogło by się udać do tego odpowiednie kodowanie hmm...
światła dzienne można włączyć w każdym D3 kodując "centralny moduł elektryczny"
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI

1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)

2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-03, 07:39   

skipper napisał/a:
Mój nowy elektronik powiedział że można by wymienic moduł świateł i wówczas mozna uruchomić światła dzienne oryginalne,czyli mała moc na żarówce długich.

Pewnie że można... ale muszę się przyznać że mi się to raczej słabo podoba... jasne białe LED'y robią zdecydowanie lepszy efekt.

skipper napisał/a:
Pisałes o W12 on ma ledy w odbłysniku długich,osobiscie nie znam gosci co mi to zrobią ala fabryka.
Co ty na to?

Dokładnie, w odbłyśniku naszych halogenowych długich W12 posiada panel 5-ciu diód LED... takie rozwiązanie podoba mi się najbardziej ale...
jeżeli rozmawiamy o W12 i tych LED'ach to niestety najprostsze rozwiązanie w postaci wymiany całych kompletnych lamp nie wchodzi w grę bo tam już jest "single frame" a więc i lampy po-liftowe.

Należałoby więc kupić sam panel LED ale nie wiadomo czy można to normalnie zamontować do naszych lamp...
co do elektryki to jest to do ogarnięcia pomijając fabryczne moduły sterujące ale trzeba trochę się z tym pobawić...
może za jakiś czas coś takiego u siebie zrobię :lol:

wolek napisał/a:
fabryczne światła dzienne przed liftem odbywały się poprzez żarówkę bąbelkową tylko z lampami bi-xenon. z lampą xenon plus (bi-xenon z dodatkowymi długimi) światło dzienne ogarniane jest niestety tylko przez xenon...

no to trochę mnie zakręciło...
czyli w D3 przed liftem były 2 rodzaje lamp z bi-xenonem?...
a czym dokładnie się różniły??
i jak to światła dzienne ogarniane są tylko przez xenon :shock:

wolek napisał/a:
Do tego wystarczy odpowiednie kodowanie. Ale lampy typu xenon plus nie ma możliwości przekodować na światła dzienne z wykożystaniem zwykłej żarówki halogenowej która jest użyta jako światło drogowe (długie)

przełożenie modułu mogło by się udać do tego odpowiednie kodowanie hmm...
światła dzienne można włączyć w każdym D3 kodując "centralny moduł elektryczny"
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI

1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)

2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)

To wreszcie wszystkie lampy można przekodować na Daylight czy nie?...
bo piszesz że wszystkie ale XenonPlus nie...
noi rozumiem że tam gdzie nie ma modułu tam trzeba go dołożyć.

To ja już nie wiem jakie lampy mam u siebie... czy to jest XenonPlus czy nie i czy można ke przekodować czy nie :shock: :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-05-03, 10:33   

ogólnie to były 3 rodzaje lamp w D3 prelift
1)zwykła H7 halogenowa soczewka
2)xenon plus z dodatkową żarówką na światła drogowe
3)bi-xenon+drl(30-35wat żarówka bombelkowa)

po aktywacji funkcji świateł dziennych w pozycji 2) świeci xenon a w 3) żarówka bombelkowa
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2011-05-03, 14:29   

wolek napisał/a:
ogólnie to były 3 rodzaje lamp w D3 prelift
1)zwykła H7 halogenowa soczewka
2)xenon plus z dodatkową żarówką na światła drogowe
3)bi-xenon+drl(30-35wat żarówka bombelkowa)

po aktywacji funkcji świateł dziennych w pozycji 2) świeci xenon a w 3) żarówka bombelkowa

To ja mam opcje (2),czyli przełozenie modułu nic nie da,bo on bedzie chciał sterować żarowką drl.
Dalej jestem w lesie.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-05-03, 16:35   

skipper napisał/a:
wolek napisał/a:
ogólnie to były 3 rodzaje lamp w D3 prelift
1)zwykła H7 halogenowa soczewka
2)xenon plus z dodatkową żarówką na światła drogowe
3)bi-xenon+drl(30-35wat żarówka bombelkowa)

po aktywacji funkcji świateł dziennych w pozycji 2) świeci xenon a w 3) żarówka bombelkowa

To ja mam opcje (2),czyli przełozenie modułu nic nie da,bo on bedzie chciał sterować żarowką drl.
Dalej jestem w lesie.

nie koniecznie bo możnaby spróbować przełożyć moduł z opcji 3 do pocji 2... ale to już rzeźba
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2011-05-03, 22:00   

Mi przekładali moduł Parktronica na graficzny,polecam fajnie działa,więc ze światłami też by sie dało tylko czy zadziała tak jak bym chciał?
Trzeba si e będzie udac do elektronika z nowymi pomysłami.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.