|
Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-12-28, 15:36 [D3 FL ALL
] 3.2 FSI
|
|
|
Interesują mnie opinię o w/w silniku w budzie D3.
Ktoś u nas coś takiego ujeżdża ?
Silnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie.
Po 08r wyeliminowano podobno problem napinaczy.
Dobry olej, żadne LL i w sumie nie powinien nastarczać problemów.
Ktoś zna jeszcze jakieś ew. mankamenty ? Jak to jedzie w tej budzie w porównaniu np do 4.2 w D2 ?
Dywagacje o samej technologii bezpośredniego wtrysku proszę pominąć. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-28, 15:43
|
|
|
Oglądałem kiedyś taką z bardzo małym przebiegiem wersja USA(przybyła poobcierana do PL) Kilkunastokilometrowa przejażdżka dała nawet pozytywne wrażenia jak na ten nieduży silniczek, tamta miała rzekomo 50tys mil, po zwagowaniu wykryłem lekko przestawiający się już rozrząd co ponoć jest wynikiem stosowania Castrola LL do czego się sam właściciel przyznał.
Zrezygnowalismy jedynie z powodu ciężkiej opcji zagazowania tego...
Więc jeśli nie jest przeszkodą FSI to o ile zdrowy dla niewymagającego kierowcy wystarczy. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-12-28, 15:51
|
|
|
Kolega ma w c6 takowy wynalazek. Niestety już z drugim motorem (nie tani był bo 9tyś zapłacił za sam słupek 2 lata temu)
W starym motorze przytarły się cylindry i klekotał rozrząd. Oprócz syfu w kolektorze miał jeszcze przeboje z cewkami.
Co do rozrządu to są magicy którzy wymieniają rozrząd bez demontażu silnika z budy. |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-28, 18:03
|
|
|
dice111 napisał/a: | ilnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie. | No jest taka możliwość by zostawić silnik ale ...skrzynię trzeba wytargać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:32
|
|
|
Niestety miałem do czynienia z tymi silnikami w a6 c6 spadek mocy przez nagar łańcuch rozrządu i nie wiem czemu ale chodzą te silniki jak Tico dziwna kultura pracy tych v6 fsi |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:47
|
|
|
To pewnie miałeś do czynienia z kapciami co miały na LongLifie najechane już z wiele setek. A to wtedy no tak jest z FSI. Jak Niemiec oszczedza na waszce i leje bioshity E10 i E5 to bardzo szybko łapia nagary. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-28, 22:12
|
|
|
Ostatnio w pracy mamy coraz częściej problemy z silnikami FSI, układy wtryskowe, zapchane kolektory, rozrządy, czujniki spalin i NOx ...normalnie tragedia to badziewie diagnozować |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |