Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] Wymiana tarcz  
Autor Wiadomość
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-13, 20:27   

No widzisz Lewian

tylko ty sie znasz na montazu hamulcow

W przypadkach ktore opisalem wszystkie tarcze z klockami byle montowane w ASO w DE
Jedne w Alzey inne w Wiesbaden i Mainz

Tam tez sie nie znaja i nie maja np czujnika zegarowego zeby sprawdzis bicie osiowe piasty
,prowadnice i stan systemu hamulcowego.

Dziwne jest tez ze zamontowane pozniej ATE i w innym przypadku Brembo przejechalo z dwoma hamowaniami awaryjnymi bez problemu kolejne 40 tys.
A Zimmermann uznał reklamacje i zwrocil pieniadze.

Generalizujac w niemczech uciera sie powoli opinia ze Zimmermann nadaje sie do Auto lekkich a w zastosowaniu w autach naszej klasy z duzym obciazeniem osi przedniej zawodzi w wielu przypadkach.
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2017-03-13, 20:31   

hmmm :D

Nie, nie tylko ja się znam na montażu, jest jeszcze kilka osób w PL, które również mają pojęcie na ten temat, stosują to w najmocniejszych autach jakie są w PL i problemów nie ma ;)

ASO to akurat jeżeli chodzi o jakość usług to każdy wie jak jest...

Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie, Zimmermann w pudełku Zimmermann'a CI nie wytrzymał ale już Zimmermann w pudełku ATE dał radę <boisie>

Jeżeli Panamerę, M5 czy np RS6 uznajesz za auto lekkie to zgadzam się z tym, że właśnie w takich sprawdza się Zimmermann <brawo>

Dlaczego ja nigdy w A8 nie miałem problemów ? Bez znaczenia czy było to D2, D3 czy D4 <bezradny>
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-03-13, 20:43   

Generalnie nie widzę żadnej filozofii w założeniu tarcz. Wiadoma sprawa że trzeba wszystko ładnie wyczyścić smarujemy i czyścimy tłoczki. Potem przez pewnien czas kiedy docieramy zestaw, staramy unikać się mocniejszych hamowań. Czy ja wiem czy przegrzałem? Z tego co pamiętam nie miałem żadnego bardzo mocnego hamowania, moja jazda jest raczej miejska. Może klocki są nieodpowienie? Nadmienię że uzywam Remse.

Problem z hamulcami mam tylko w A8 - w innych tego problemu nie miałem ( A4, megane, almera, galaxy a nawet stare B2)
_________________
I`m the LPG master
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-13, 20:47   

A8 to ogólnie ma słabe hamowanie i szybko przegrzewa... Wszystko w układzie przy swojej masie ;)

Ale ogonie filozofii nie widzę żadnej w założeniu nowych tarcz. Jeśli sprawne są zaciski a piasta prosta, na co wskazuje w moim przypadku, że bić żadnych do tej pory nie miałem, to prosta robota.

A może i powodem takich opinii o zimerrman na tym forum, bo trochę ich tu negatywnych jest, jest masa auta i to, że łatwo się je przegrzewa co często doprowadza do ich późniejszego krzywienia się ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-03-13, 21:06   

A co powiecie koledzy o różnych twardosciach klocków? Jakie macie z tym doświadczenia i jak dobieracie klocki do tarcz?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-13, 21:17   

Ja mam trw, które są dość miękkie chyba bo mocno pylą :P tak przynajmniej ja rozumuje ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2017-03-13, 21:55   

emilus143 napisał/a:
Z tego co pamiętam nie miałem żadnego bardzo mocnego hamowania, moja jazda jest raczej miejska. Może klocki są nieodpowienie? Nadmienię że uzywam Remse.


Remsa nie jest złym klockiem ale ja bym go nie założył ani nie polecił do takiego auta jak A8.

drago_o napisał/a:
A8 to ogólnie ma słabe hamowanie i szybko przegrzewa... Wszystko w układzie przy swojej masie ;)


Niestety masz rację, tyczy się to wszystkich generacji A8

drago_o napisał/a:
Ale ogonie filozofii nie widzę żadnej w założeniu nowych tarcz. Jeśli sprawne są zaciski a piasta prosta, na co wskazuje w moim przypadku, że bić żadnych do tej pory nie miałem, to prosta robota.


Jak widać nie dla wszystkich


Cytat:
A może i powodem takich opinii o zimerrman na tym forum, bo trochę ich tu negatywnych jest, jest masa auta i to, że łatwo się je przegrzewa co często doprowadza do ich późniejszego krzywienia się ;)


No ale czemu ja nigdy nie miałem tego problemu w żadnym A8 ? :)

Pczester napisał/a:
A co powiecie koledzy o różnych twardosciach klocków? Jakie macie z tym doświadczenia i jak dobieracie klocki do tarcz?


Nie ma różnych twardości, często ludzie mylnie to określają po tym czy klocki pylą bardziej czy mniej ale to nie ma związku z twardością, w cywilnych klockach nie wyróżnia się różnych twardości.
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-13, 21:58   

Andrzej

To super ze nie masz problemow z produktami Zimmermann.

Ja sie mocno sparzyłem i koledzy moi również zarówno niemcy jak i rodacy.

I nie będę polecał .

Zrozum ze nawet jesli ta sama firma odlewa i obrabia dla Zimmermanna i ATE to nie oznacza ze konstrukcja tych tarcz jest taka sama nie wspominając o materiałach i wymaganiach jakościowych.

Wiec generalizowanie ze to tylko rożne pudełko to tez błąd.

W tym poscie kolega pytal o nasze doswiadczenie z Zimmermannem i je uzyskal.

A stwierdzenie ze Ci ktory mieli problemy z Zimmermannen to tylko blad montazowy to juz obciach.
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-13, 22:06   

Lewian napisał/a:
No ale czemu ja nigdy nie miałem tego problemu w żadnym A8 ?

Ja też nie ale tak nagminna opinia pewnie nie mogła wziąć się z nikąd. Też nie ufam internetom na 100% i do sporej części informacji/oponi podchodzę z dystansem. Ale przyznaj, że jest tego w necie sporo. Nie mówie, że wszyscy bo mam ziomka co lubuje się lexach i dla niego zimerman jest najlepszą tarczą ever. No ale negujących jest więcej :P

[ Dodano: 2017-03-13, 22:09 ]
mmalinas napisał/a:
Andrzej

To super ze nie masz problemow z produktami Zimmermann.

Ja sie mocno sparzyłem i koledzy moi również zarówno niemcy jak i rodacy.

I nie będę polecał .

Zrozum ze nawet jesli ta sama firma odlewa i obrabia dla Zimmermanna i ATE to nie oznacza ze konstrukcja tych tarcz jest taka sama nie wspominając o materiałach i wymaganiach jakościowych.

Wiec generalizowanie ze to tylko rożne pudełko to tez błąd.

W tym poscie kolega pytal o nasze doswiadczenie z Zimmermannem i je uzyskal.

A stwierdzenie ze Ci ktory mieli problemy z Zimmermannen to tylko blad montazowy to juz obciach.


Faktem jest, że wiele firm w motoryzacji tak robi. Wypuszcza własny produkt ale też robi dla konkurencji. I o ile to ta sama firma je robi to częśto opinie już są różne. Sam znam przykłądy np SKF i FAG gdzie FAG niby lepsze a to robi SKF tylko wedle standardów jakościowych jakie wyznacza im FAG więc nie można powiedzieć, że Zimerman i ATE to to samo nawet jeśli robi to i to Zimerman.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-13, 22:20   

cytat kolegi z forum

"
Właśnie mam Zimmermann Sport od Lewiana.... i tak nie do końca jestem z nich zadowolony. Już po kilku tysiącach zacząłem odczuwać negatywne skutki.
"

Pewnie tez zle zalozyl co nie ?
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2017-03-13, 22:24   

Cytat:
Ja też nie ale tak nagminna opinia pewnie nie mogła wziąć się z nikąd. Też nie ufam internetom na 100% i do sporej części informacji/oponi podchodzę z dystansem. Ale przyznaj, że jest tego w necie sporo. Nie mówie, że wszyscy bo mam ziomka co lubuje się lexach i dla niego zimerman jest najlepszą tarczą ever. No ale negujących jest więcej :P


Nie no oczywistym jest, że na temat każdych tarcz znajdą się negatywne opinie, nie ma takich, na które by nie było psioczenia, fakt jest taki, że 95% to wylewanie żali osób którym mechanik spaprał robotę. Przez 23 lata miałem mnóstwo przypadków gdzie ludzie rozkładali ręce bo wieczny problem, w końcu przyjeżdżali do nas, często z drugiego końca polski, wymiana tarcz i klocków i problem znikał ;)

Nie zgodzę się z tym, że jest więcej negujących, spośród klientów wracających najwięcej jest takich, którzy mieli Zimmermanna i nic innego nie chcą, jeżeli chodzi o inne marki nie wygląda to tak kolorowo, większość telefonów rozpoczyna się od "tylko nie firma x bo już miałem i się pogięły"

drago_o napisał/a:
że Zimerman i ATE to to samo nawet jeśli robi to i to Zimerman.


Owszem, jest jak napisałem ale w przypadku Zimmermann'a tak to nie wygląda, dokładnie te same tarcze z jednej serii trafiają jedne na pierwszy montaż dla Audi, BMW czy Porsche, te same do pudełek ATE i te same do pudełek Zimmermann ;) Bywam od 23 lat przynajmniej raz w roku w fabryce także wiem jak to wygląda ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-13, 22:27   

Lewian napisał/a:
Nie zgodzę się z tym, że jest więcej negujących, spośród klientów wracających najwięcej jest takich, którzy mieli Zimmermanna i nic innego nie chcą, jeżeli chodzi o inne marki nie wygląda to tak kolorowo, większość telefonów rozpoczyna się od "tylko nie firma x bo już miałem i się pogięły"

Ja nie znam branży, nie jestem też mechanikiem ani niczym pochodnym. Piszę o opini w internecie. Więcej jest negatywnych.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2017-03-13, 22:36   

No to zależy gdzie czytasz w takim razie, z moich obserwacji wynika, że negatywów jest śladowa ilość ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-13, 22:58   

No dla przykładu tu, gdzie poza Twoją opinią są prawie same negatywne :P

Czytuje różne fora, grupy na fb itp. No ale opieram się też o własne doświadczenia. U mnie narazie zimermat zostaje. Bo był dobry. Na 40tys km z jednymi klockami ubyło na grubości tarczy pół milimetra. To chyba dobry wynik biorąc pod uwagę, że mają 34mm a minimalna to 30. Wychodzi mi około 350tys żywotności tarczy pod warunkiem, że nowe będą spisywac się jak te poprzednie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2017-03-13, 23:02   

Dla mnie jednak bardziej wiarygodne są opinie osób, które w Polsce prowadzą najgrubsze projekty i fakt, że korzystają oni właśnie z tarcz Zimmermann bo nie oszukujmy się, kto lepiej jak oni jest w stanie wiarygodnie ocenić jakość takich elementów jak tarcze czy klocki ? :)

Skoro R8 na torze poznań nie ma problemu z tarczami zimmermann to dlaczego A8 miałoby je mieć ? <hihi>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.