|
Autor |
Wiadomość |
Nadol
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 09 Lut 2015 Posty: 49 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2015-02-09, 13:09 [D3 preFL ALL
] A8 d3 4.2 mpi Pytania techniczne
|
|
|
Witam, jutro prawdopodobnie wybieram sie po kupno lekko uszkodzonego a8 d3 4.2 mpi. Problem jest tego typu, ze uderzone jest w przod i porwał sie pasek klinowy/wieloklinowy. Auto nie ma ładowania, i duzo rzeczy nie działa, wiem ze powodem jest ten pasek. Teraz pytanie kluczowe, auto ciezko pali na przewody, akumulator nie jest super naładowany. Czy jest to spowodowane brakiem ładowania? Chciałbym po prostu sprawdzic czy sam słupek jest sprawny. Moze przyjechac ze swoim akumulatorem dobrze naładowanym i wtedy spróbować? Wybiorę sie z vcdsem moze tam cos wiecej wyczytam. Prosze o rady. Z gory dzieki
Pozdrawiam
Edit: Jeszcze jedno pytanie, czy zawieszenie pneumatyczne ma prawo opaść kiedy auto stoi z rozładowanym akumulatorem? Po podłączeniu powinno sie podnieść? Czy dopiero po odpaleniu? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-09, 13:16
|
|
|
Chwileczkę masz D3 do obadania-z tego co wiem moduł zarządzania energią nie znosi odpalania na kable co może skutkowac jego uszkodzeniem. Ten sam moduł tez rozdziela prąd by auto mogło odpalić zanim do reszty padnie aku. Jeśli on bedzie widział padnięty akumulator to nowy nic ci nie pomoże gdyż wartości nowego się koduje w sterowniku.
Ale jesli interesuje cię sam silnik to możesz komus psuć auto jak sam chcesz dla siebie może być później zadyszka z elektroniką.
O D3 i elektryce to sa tu już długie poradniki więc zarezerwuj z tydzień na lekture. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
MączeK
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: AUT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: D3
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-02-09, 13:53
|
|
|
Dokładnie jak wyżej napisali przedmówcy, osobiscie dla mnie slaby pomysl z takim zakupem, niech sprzedajacy doprowadzi auto do stanu mozliwego, ze bys mogl go ocenic jak bedzie swobodnie odpalal. |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-02-09, 17:46
|
|
|
Pomysł jest dobry, pod warunkiem, że się wie, co się kupuje. Jak sprawdzi i będzie pewien, to dobra cena i naprawa.
Od razu piszę - ja się nie znam ;-p
Mi zawieszenie (SPORT) zawsze opada po jakimś tygodniu stania widocznie, po 3 tygodniach opada znacznie.
Po tygodniu jak tylko nacisnę otwarcie centralnego - od razu ustawia się tak, jak ma być, jeszcze przed otwarciem nawet drzwi. Po jakiś 3 tygodniach muszę już odpalić silnik, wtedy kompresor wszystko ustawi jak trzeba. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-02-12, 00:36 Re: A8 d3 4.2 mpi Pytania techniczne
|
|
|
Nadol napisał/a: | (...)Jeszcze jedno pytanie, czy zawieszenie pneumatyczne ma prawo opaść kiedy auto stoi z rozładowanym akumulatorem? Po podłączeniu powinno sie podnieść? Czy dopiero po odpaleniu? |
Po dość długim postoju (3 tygodnie i więcej) auto ma prawo nieco opaść, ale po włączeniu zapłonu, a tym bardziej po uruchomieniu silnika powinno powrócić do poziomu sprzed wyłączenia, co po długim postoju zapewne potrwa kilka sekund. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |