Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] obnizenie auta  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-06-02, 20:43   [D3 preFL ALL ] obnizenie auta

Hey mam prosbe potrzebuje wartosci wpisac zeby auto mi siedzialo jak na zawieszeniu (air suspension sport) poniewaz w sobote bede robił kalibracje zawieszenia i chciałbym ja troche połozyc . bo narazie nie przewiduje kupna zestawu do gleby :) bo moim zdaniem jak wcisne comfort to mimo to jest mi za wysoko
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-06-02, 21:22   

To wprowadz wartości o 20mm wieksze i juz. Wartości z głowy nie pamiętam ale było na forum 100 razy. Poszukaj i znajdziesz. Są tez dokładne opisy jak posadzić auto na glebę więcej niż pozwala normalnie kalibracja, bez zestawu obnizajacego.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-06-02, 21:38   

Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK):416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E)sport suspension (PR-2MA/2MB):396 mm (front) and 378 mm (rear)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2015-06-03, 08:29   

pamiętaj że jak nie chce przyjąć wartości to cza lekko bujnąć furą
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-06-03, 08:53   

??
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-06-03, 10:18   

Podnieść czymkolwiek na chwilę bo wartość musi byc poprawnie przyjęta w momencie zatwierdzania. Inaczej będzie błąd kalibracji :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-06-03, 10:53   

drago_o ale bardzo do góry podniesc ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-06-03, 12:30   

Tyle tylko ile trzeba żeby w VCDS zaakceptował wartość na zielono i przejść do kolejnego koła. Po przejściu do kolejnego koła można już opuścić i wykonac to samo z następnym kołem. Wpisac wartość i jak jest zbyt przesadzona i VCDS nie przyjmuje jej na czerwono to lekko podnieść aż będzie na zielono i zaakceptować.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
herszt 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: herszt
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 8
Skąd: trojmiasto okolice
Wysłany: 2015-06-04, 10:17   

Czy po obniżeniu auta np. o te 20mm lub trochę mniej ,na komforcie będzie dalej takie miękkie czy będzie twarde ?

Chciałbym aby auto było na komfocie trochę niższe ale dalej miekkie .
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-06-04, 13:15   

Będzie twardsze.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-06-04, 17:26   

nie wiem dla czego ale mi wypisuje vaild ?? i nie moge nic zrobic
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-06-04, 18:40   

Wszystko musi przejść poprawnie inaczej nad a zakonczysz kalibracji i będą błędy. Jeśli wykonujesz wszystko zgodnie z instrukcja to powinno być oki. Skoro test przeszedł to i reszta powinna. Wartość niepoprawna jeśli nie jest przyjmowana to musisz podnieść auto delikatnie przybtym kole, przy którym akorat mierzysz...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-06-07, 11:08   

noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-06-07, 11:29   

PITER82 napisał/a:
noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie


A dodawales wartosc czy odejmowales.Chcac obnizyc auto np o 20mm musisz ta wartosc dodac.Bo np. z przodu jest 416mm to zeby ja obnizyc o 20mm musisz wpisac 436mm.Analogicznie pozostale kola.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-06-07, 11:50   

Jak napisane powyżej. Jedynie wyjaśni czemu.

Sterownik wie jakie powinien mieć wartości. Podczas kalibracji pyta nas o to jakie są w rzeczywistości aby je porównać i ustawić się. Jeżeli on wie ze powinno być 416 a my oklamiemy go, ze jest 436 to będzie myślał ze jest za wysoko i się spróbuje obniżyć o tyle ile jest za wysoko. :)

Oczywiście trzeba tak dobrać wartości aby cale auto stało równo. Nie na ślepo wklepywac wartości na każdego kola. Mierzymy i wpisujemy. A wszystko będzie dobrze.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.