Autor |
Wiadomość |
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-02, 21:31 [D3 preFL ALL
] Problem z elektrozaworem ogrzewania .
|
|
|
Panowie. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu elektrozaworu ogrzewania. Kupiłem na allegro elektrozawor denso dokładnie taki jaki mi się popsuł. Okazało się że przysłali mi szrot jeszcze gorszy niż miałem. Krućce na węże były tak stare że rozlecialy się w palcach. Czy mogę kupić elektrozawor (pompe) od poliftowego modelu. Np z 2008 roku żeby było to w dobrym stanie? Czy elektrozawory z d3 zawsze pasują obojętnie jaki numer OEM? |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-02-03, 00:33
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-03, 06:17
|
|
|
Numery OEM z mojego elektrozaworu to 4e0959617a . Zastanawiam się czy 4e0959617c nie będą pasowały do A8 z 2004 roku? |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-03, 15:44
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | 4E0959617C - będą pasowały |
Dzięki bardzo . Pocieszyles mnie, bo właśnie te są w wiekszosci zadbane.
. A czy to sprawdzona informacja , czy po wyglądzie stwierdziłes? |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-07, 16:57
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Możesz mi wierzyć na słowo |
Te z literką "C" są od Diesli z tego co widze. Kupie taką ..... będzie na ciebie |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2017-02-24, 17:40
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować |
Pompa doszła. Z literka "C" na koncu. Działa bezproblemowo tak wiec śmiało kupować. Oby kierunki krućców sie tylko zgadzały. U mnie są w kierunku "od siebie" a niektore mają 4 kruśce na lewo (albo prawo zależy jak sie patrzy hehe) .
Problem jednak w moim przypadku nie został rozwiązany. Wychodzi na to że mam teraz dwie dobre pompy. Moj problem polegał na tym ze po stronie kierowcy leci tylko zimne powietrze i po wymianie pompy jest to samo.
Czy ktos ma jakies pomysły za co teraz sie zabrac. Bezpieczniki posprawdzane.
Co jeszcze odpowida za oddzielne sterowanie lewą i prawą stroną. O elektrozaworu do auta wchodzą ciepłe węże. Dalej cos jest spierdzielone.
POMOCY!!!! PANY!!! |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2019-01-12, 00:02
|
|
|
Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 332 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2023-05-18, 15:36
|
|
|
pogi1986 napisał/a: | Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam |
Cześć. I jak rozwiązaleś problem?? Pytam z czystej ciekawośći by ewentualnie wiedzieć na przyszłość jak sobie z tym poradzić. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|