Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Przekaznik j299 -Kłopot z pompą Sai  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-16, 17:41   

Dobrze Panowie a więc tak ręce opadaja <bezradny>

rozpierdzieliłem te półkę pod kierownica

z lewej strony miałem 4 przekazniki :

373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz]

53

307

307

nad nimi sa 2 bezpieczniki i z boku sa 3 metalowe bezpieczniki

ułozenie wyglada tak

--- ---
I
[] [] [] I
I
[]


przekazniki sa ułożone w litere L Nad nimi sa 2 bezpieczniki duzej mocy oraz z boku sa 3 metaowe bezpieczniki powpinane w pionie wzdłuz przekaznikow

Wszystkie przekazniki sa sprawne , bezpieczniki sa sprawne , bezpiecznikpod ecu oraz przekazniki sa sprawne no i nawet wymienione

przekazniki w bagazniku oraz bezpieczniki w bagazniku sprawne

blędy wciaz te same

wykonałem testy wyjsc i od pompy sai po zawór n80 wszystko jest na zielono i pisze N/A

bledy skasuje bez odpalania silnika i wszystko sie kasuje

po dopaleniu odrazu wszystkie wracaja z powrotem

moze test wyjsc zle wykonałem no ale najdziwniejsze to ze te błedy wychodza dopiero po odpaleniu silnika , wymiana przepływomierza tez nic nie dało

nie wiem ale moze pompa sai robi zwarcie i po odpaleniu moduł zarzadzania energia odłacza obwód ?

bo według mnie wszystko jest na jednym zasilaniu i bład short to ground moze oznaczac zwarcie do masy jednego z elementów i trzeba szukać?

rece opadaja <onie>


wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne :
pod ecu , w bagazniku , pod kiera z lewej str , z lewej str bezpieczniki i z prawej od pasazera nie wiem moze sai robi zware po odpaleniu auta

bo bez odpalenia wszystko sie kasuje po odpaleniu zaraz wraca
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-16, 18:53   

Mam jeszcze jeden pomysł. W okolicach obudowy filtra powinien być zawór podciśnieniowy do sterowania klapką powietrza, coś kojarzę że kiedyś go wymieniałem z podobnym objawem. Spróbuj też po kolei odpinać wtyczki z czujników (te pokazujące błędy), tylko oczywiście nie wszystkie naraz a pojedynczo.
Oczywiście za każdym razem musisz skasować błędy i ponownie uruchomić silnik.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-16, 20:47   

Daniel według mnie mam pomysł że cos robi zware i moduł zarzadzania energia odłacza cały obwód

miałem takie cos jak włożyłem leda bez Can bus do tablicy rejstracyjnej było tak że odłączało podwietlenie tablicy

tutaj mam przekaznik po drodze i bezpiecznik je...itnie mocny bo az 40a i nie wiem czy czasem predzej moduł zarzadzania energia nie odłaczy wczesniej niz spali sie bezpiecznik lub przekaznik


zrobiłem test wejsc czy wyjsc i było tak

wszystko na zielono N/A i kasuje te błedy które wywala wszystko sie kasuje i kontrolka trakcji znika odpalam auto i momentalnie zapala sie i błedy wracaja ,czyli bez odpalenia jest ok czy to na zimnym czy na cieplym silniku

po odpaleniu odrazu wracaja te same

czyli kurcze cos musi zware walic i isc nie przez bezpiecznik może ... przepływke zmieniłem /kupilem i to samo przekaznik od sail zmieniłem i to samo

mam taki pomysł :

moze dostac sie do przekaznika sai pod ecu zdjac z niego obudowe i zewrzec styk elektromagnesu palcem na właczonym zaplonie bez odpalania silnika

ciekawe czy sai powinna załaczyc sie ???

a jezeli wypierniczy bład to wiem że pompa bo na postoju bez odpalenia nie wywala błedu


co ty na to ??

dzisiaj kasowałem wszystkie błedy i robiłem twardy reset vagiem błędów i ui z tego wróciły te same <onie>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-16, 21:07   

Skasuj błędy, odłącz wtyczkę od pompy i odpal auto. Jeżeli to SAI to wyskoczy tylko jeden błąd.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-16, 21:12   

acha cos sobie przypomnialem i moze byc to wazne :

ten przekaznik pod ecu byl sklejony tzn te blaszki byly sklejone tak jakby elektromagnes caly czas trzymal nie wiem czy on jest tylko od pompy czy jeszcze czegos innego

wtyka od pompy jest na dole ,bede musial rozpierniczyc oslone ale nie ma szans narazie bo leje no chyba ze jeszcze gdzies moge pompe rozlaczyc
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-16, 21:27   

Nie no właśnie ważne byś odłączył wtyczkę. A jak wyciągniesz obudowę filtra to nie dojdziesz do pompy?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-17, 07:26   

danishow napisał/a:
no właśnie ważne byś odłączył wtyczkę. A jak wyciągniesz obudowę filtra to nie dojdziesz do pompy?

Nie dojdzie.
Ale wydaję mi się jak skręcisz kierą max w lewo to między nadkolem raczej powinno pójść.
dracus6662 napisał/a:
373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz]

Dzięki za podpowiedź. A tak przy okazji to słychać u Ciebie kompresor umnie słychać a jak sie zatrzymam to się wyłączą.
_________________
łukasz88
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-17, 17:44   

słychac takie bruuuuuuubruuuu ale mi to nie szkodzi klopot z sai mnie boli bo maf jest odlaczony esp wywala i kontolka recznego wali po oczach i sukcesywnie piiiii a auto nie kulturalnie chodzi na postoju jak sie przgazuje no ale podejrzewam ze przez to wlasnie short to ground


Do Damiana musze sie wybrac niech obada co i jak bo sam chyba nie dam rady raczej potrzeba wsparcia <bezradny>

do tego rano jak chce odpalic auto wypiernicza blad na blacie takie duze czerwone kolo z wykrzyknikiem ,

kontrolka zawieszenia zólta

kontrolka abs

kontrolka recznego

kontrolka okladzin

i p[iszczenie i wogole nic a nic nie drgnie nawet nie probuje odp[alic

kluczykiem tez nie bangla

dopiero za 2 lub 3 razem jak klucz wloze to zaburza auto

cos sie stalo jak pod kiera te polke odchylałem albo cos ze stacyjka albo to przez te przekazniki

no albo poprostu przez aku bo mialem 50 procent a moze to byla dolna granica 50 procent albo 40 i modul odlaczyl kesse

bo jak sprawdzalem stan aku to juz po odpaleniu na drodze jak jechalem to bylo juz 50

po pracy bez stresowo pali od strzala i juz za kazxdym razem zreszta jak dojade do pracy to tez juz zgasze to normalnioe pale z kessy

ech potrzebna gruntowna pomoc <jezyk>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
mateusz1851 

Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0T
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3, A8 D2
Dołączył: 26 Cze 2018
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-10, 16:06   

dracus6662, Powiedz mi może udało Ci się ogarnąć problem z błędami z pompy sai i z przekaźnikiem ? bo mam dokładnie te same błędy i ten sam problem i nie mam pojęcia za co się zabrać.???
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-19, 20:12   

Mam te same błędy przekaźniki wszystkie sprawdzane przepływomierz wymieniłem błędy dalej są tak samo jak u kolegi na zgaszonym silniku błędy da się skasować i po odpaleniu dopiero się pojawiają .bledy wszystkie takie same co u kolegi
 
 
mateusz1851 

Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0T
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3, A8 D2
Dołączył: 26 Cze 2018
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-09, 16:00   

Sprawdźcie bezpiecznik w desce u pasażera Terminal 5 jeśli dobrze pamiętam tam jest bezpiecznik 10A odpowiadający za te wszystkie błędy na 99% spalony dlatego short to ground.
 
 
nalewko 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 10 Lip 2018
Posty: 1
Skąd: Ahlen Niemcy
Wysłany: 2021-06-29, 04:21   

Czy temat został rozwiązany mam te same problemy
 
 
mAlIbOr 


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 24
Skąd: Pruszków/Brwinów
Wysłany: 2022-05-14, 01:56   

Witam, czy udało Wam się dojść do tego jaka przyczyna była tych błędów? Mam dokładnie ten sam problem...

Sprawa rozwiązana!. Dla potomnych zostawię ślad. W moim przypadku było zwarcie przy lewej wtyczce poduszki silnika. Izolacja z plusowego przewodu uszkodziła się i dotykała do masy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.