Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-09-16, 16:41
|
|
|
Dobrze Panowie a więc tak ręce opadaja
rozpierdzieliłem te półkę pod kierownica
z lewej strony miałem 4 przekazniki :
373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz]
53
307
307
nad nimi sa 2 bezpieczniki i z boku sa 3 metalowe bezpieczniki
ułozenie wyglada tak
--- ---
I
[] [] [] I
I
[]
przekazniki sa ułożone w litere L Nad nimi sa 2 bezpieczniki duzej mocy oraz z boku sa 3 metaowe bezpieczniki powpinane w pionie wzdłuz przekaznikow
Wszystkie przekazniki sa sprawne , bezpieczniki sa sprawne , bezpiecznikpod ecu oraz przekazniki sa sprawne no i nawet wymienione
przekazniki w bagazniku oraz bezpieczniki w bagazniku sprawne
blędy wciaz te same
wykonałem testy wyjsc i od pompy sai po zawór n80 wszystko jest na zielono i pisze N/A
bledy skasuje bez odpalania silnika i wszystko sie kasuje
po dopaleniu odrazu wszystkie wracaja z powrotem
moze test wyjsc zle wykonałem no ale najdziwniejsze to ze te błedy wychodza dopiero po odpaleniu silnika , wymiana przepływomierza tez nic nie dało
nie wiem ale moze pompa sai robi zwarcie i po odpaleniu moduł zarzadzania energia odłacza obwód ?
bo według mnie wszystko jest na jednym zasilaniu i bład short to ground moze oznaczac zwarcie do masy jednego z elementów i trzeba szukać?
rece opadaja
wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne :
pod ecu , w bagazniku , pod kiera z lewej str , z lewej str bezpieczniki i z prawej od pasazera nie wiem moze sai robi zware po odpaleniu auta
bo bez odpalenia wszystko sie kasuje po odpaleniu zaraz wraca |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-16, 17:53
|
|
|
Mam jeszcze jeden pomysł. W okolicach obudowy filtra powinien być zawór podciśnieniowy do sterowania klapką powietrza, coś kojarzę że kiedyś go wymieniałem z podobnym objawem. Spróbuj też po kolei odpinać wtyczki z czujników (te pokazujące błędy), tylko oczywiście nie wszystkie naraz a pojedynczo.
Oczywiście za każdym razem musisz skasować błędy i ponownie uruchomić silnik. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-09-16, 19:47
|
|
|
Daniel według mnie mam pomysł że cos robi zware i moduł zarzadzania energia odłacza cały obwód
miałem takie cos jak włożyłem leda bez Can bus do tablicy rejstracyjnej było tak że odłączało podwietlenie tablicy
tutaj mam przekaznik po drodze i bezpiecznik je...itnie mocny bo az 40a i nie wiem czy czasem predzej moduł zarzadzania energia nie odłaczy wczesniej niz spali sie bezpiecznik lub przekaznik
zrobiłem test wejsc czy wyjsc i było tak
wszystko na zielono N/A i kasuje te błedy które wywala wszystko sie kasuje i kontrolka trakcji znika odpalam auto i momentalnie zapala sie i błedy wracaja ,czyli bez odpalenia jest ok czy to na zimnym czy na cieplym silniku
po odpaleniu odrazu wracaja te same
czyli kurcze cos musi zware walic i isc nie przez bezpiecznik może ... przepływke zmieniłem /kupilem i to samo przekaznik od sail zmieniłem i to samo
mam taki pomysł :
moze dostac sie do przekaznika sai pod ecu zdjac z niego obudowe i zewrzec styk elektromagnesu palcem na właczonym zaplonie bez odpalania silnika
ciekawe czy sai powinna załaczyc sie ???
a jezeli wypierniczy bład to wiem że pompa bo na postoju bez odpalenia nie wywala błedu
co ty na to ??
dzisiaj kasowałem wszystkie błedy i robiłem twardy reset vagiem błędów i ui z tego wróciły te same |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:07
|
|
|
Skasuj błędy, odłącz wtyczkę od pompy i odpal auto. Jeżeli to SAI to wyskoczy tylko jeden błąd. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:12
|
|
|
acha cos sobie przypomnialem i moze byc to wazne :
ten przekaznik pod ecu byl sklejony tzn te blaszki byly sklejone tak jakby elektromagnes caly czas trzymal nie wiem czy on jest tylko od pompy czy jeszcze czegos innego
wtyka od pompy jest na dole ,bede musial rozpierniczyc oslone ale nie ma szans narazie bo leje no chyba ze jeszcze gdzies moge pompe rozlaczyc |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:27
|
|
|
Nie no właśnie ważne byś odłączył wtyczkę. A jak wyciągniesz obudowę filtra to nie dojdziesz do pompy? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-17, 06:26
|
|
|
danishow napisał/a: | no właśnie ważne byś odłączył wtyczkę. A jak wyciągniesz obudowę filtra to nie dojdziesz do pompy? |
Nie dojdzie.
Ale wydaję mi się jak skręcisz kierą max w lewo to między nadkolem raczej powinno pójść. dracus6662 napisał/a: | 373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz] |
Dzięki za podpowiedź. A tak przy okazji to słychać u Ciebie kompresor umnie słychać a jak sie zatrzymam to się wyłączą. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:44
|
|
|
słychac takie bruuuuuuubruuuu ale mi to nie szkodzi klopot z sai mnie boli bo maf jest odlaczony esp wywala i kontolka recznego wali po oczach i sukcesywnie piiiii a auto nie kulturalnie chodzi na postoju jak sie przgazuje no ale podejrzewam ze przez to wlasnie short to ground
Do Damiana musze sie wybrac niech obada co i jak bo sam chyba nie dam rady raczej potrzeba wsparcia
do tego rano jak chce odpalic auto wypiernicza blad na blacie takie duze czerwone kolo z wykrzyknikiem ,
kontrolka zawieszenia zólta
kontrolka abs
kontrolka recznego
kontrolka okladzin
i p[iszczenie i wogole nic a nic nie drgnie nawet nie probuje odp[alic
kluczykiem tez nie bangla
dopiero za 2 lub 3 razem jak klucz wloze to zaburza auto
cos sie stalo jak pod kiera te polke odchylałem albo cos ze stacyjka albo to przez te przekazniki
no albo poprostu przez aku bo mialem 50 procent a moze to byla dolna granica 50 procent albo 40 i modul odlaczyl kesse
bo jak sprawdzalem stan aku to juz po odpaleniu na drodze jak jechalem to bylo juz 50
po pracy bez stresowo pali od strzala i juz za kazxdym razem zreszta jak dojade do pracy to tez juz zgasze to normalnioe pale z kessy
ech potrzebna gruntowna pomoc <jezyk> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz1851
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0T
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3, A8 D2
Dołączył: 26 Cze 2018 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-10, 15:06
|
|
|
dracus6662, Powiedz mi może udało Ci się ogarnąć problem z błędami z pompy sai i z przekaźnikiem ? bo mam dokładnie te same błędy i ten sam problem i nie mam pojęcia za co się zabrać.??? |
|
|
|
|
Adrian42
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 21 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-10-19, 19:12
|
|
|
Mam te same błędy przekaźniki wszystkie sprawdzane przepływomierz wymieniłem błędy dalej są tak samo jak u kolegi na zgaszonym silniku błędy da się skasować i po odpaleniu dopiero się pojawiają .bledy wszystkie takie same co u kolegi
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz1851
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0T
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3, A8 D2
Dołączył: 26 Cze 2018 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-09, 16:00
|
|
|
Sprawdźcie bezpiecznik w desce u pasażera Terminal 5 jeśli dobrze pamiętam tam jest bezpiecznik 10A odpowiadający za te wszystkie błędy na 99% spalony dlatego short to ground. |
|
|
|
|
nalewko
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 10 Lip 2018 Posty: 1 Skąd: Ahlen Niemcy
|
Wysłany: 2021-06-29, 03:21
|
|
|
Czy temat został rozwiązany mam te same problemy |
|
|
|
|
|
|
|
mAlIbOr
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 24 Skąd: Pruszków/Brwinów
|
Wysłany: 2022-05-14, 00:56
|
|
|
Witam, czy udało Wam się dojść do tego jaka przyczyna była tych błędów? Mam dokładnie ten sam problem...
Sprawa rozwiązana!. Dla potomnych zostawię ślad. W moim przypadku było zwarcie przy lewej wtyczce poduszki silnika. Izolacja z plusowego przewodu uszkodziła się i dotykała do masy. |
|
|
|
|
|