Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Wymiana tylnych elektrozacisków, jak nie s  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-10, 20:37   [D3 preFL ALL ] Wymiana tylnych elektrozacisków, jak nie s

Panowie potrzebuje pełnej informacji w jaki sposób przystąpic do wymiany 2 tylnych kompletnych tylnych zacisków aby nie skopać niczego ???

moje dwa zaciski na aucie sa uszkodzone zamówiłem drugie i w krótce dotrą pytanie polega na tym jak co pokolei zrobić nie chodzi mi o kodowanie tylko konkretne kroki mianowicie

na początek :''

1 otworzyć zaciski do wymiany klocków czy trybu serwisowego

2 odkręcanie zacisków

3 przewody odkrecanie jakies uwagi??

4 temat odpowietrzania a raczej jak nie zapowietrzyc?

5 montaż zacisków [sa otwarte w trybie serwisowym]

6 włożyc klocki

7 zamknąc zaciski czy wczesniej kodować klocki

8 robić test

to tak ogólnie napisałem jak to mniejwiecej miałoby wyglądac według mnie...

dajcie znać co i jak żebym nie skopał czegoś i nie mógł auta unieruchomić sobie <onie>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-07-10, 21:22   

Tu masz wymianę klocków : http://www.a8team.pl/d3-a...tyl-vt12523.htm i tu też http://forums.quattroworl...sgs/10413.phtml . Przewody odkręcasz jak przy każdych zaciskach . Silniczki od zacisków są na dwie śrubki plus wtyczka .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-11, 00:02   

dracus6662, przed odkręceniem przewodów hamulcowych z zacisków wciśnij pedał hamulca i zablokuj go w tej pozycji. Uniknie to ewentualnego zapowietrzenia pompy ABS i ułatwi późniejsze odpowietrzanie ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-11, 17:22   

Panowie dzięki za pomoc i linki bardzo przydatne zrobiłem adaptację na 9mm i komp przyjął mielił mielił zaciskami ale ruszyło da rady na dojazd do pl i wymiane zacisków ale jakby nie to zaciski w przyszłym tyg beda to wymienie tutaj <jezyk2>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-15, 18:45   

tylko jeszcze jedno:

jakotwieram mam miec wlaczony zaplon alepoxniejmogewylaczyc czy na zaplonie rozpinac silniczki??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-15, 20:38   

Oczywiście, że wyłączasz ;) ...i jeszcze jedna ważna informacja, zanim wsadzisz palce w zacisk ściągnij wtyczkę!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-16, 06:37   

jescze coś :

jezeli otworze zaciski

wyłącze zapłon

odłacze kostkę

cofne tłoczek

wymienie zaciski

to teraz podłączyć silniczek

nie właczasjąc zapłonu podpompować zacisk

następnie zamknąć zacisk

odpowietrzyc na włączonym zaplonie

wpisac wartosc klocków

i reszte wiadomo...


tak to ma iść to bardzo ważne bo nie chce spierd hamulców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wszystko ogarnięte i wymienione i wszystko hoola <jezyk>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-16, 22:21   

Po wymianie zacisku najpierw odpowietrzasz później podpinasz wtyczkę, wyjeżdżasz tłoczek i dopompowujesz. Nie musisz wpisywać żadnych wartości klocków bo po wyjechaniu sterownik zapamiętuje wartości.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-17, 15:53   

problem był bo swoje cofnałem w tryb serwisu -naprawy i poszły do końca a te co kupiłem były tylko otwarte a nie cofnięte do naprawy i cyrki wyszły

po podpięciu... zamknąłem nowe i wywaliło blady klocka i czyjnika halla

i uj nie szło cofnać więc wkurw.. i w jeden wkreciłem przyrzad do cowania tłoczkow i dokreciłem go do tłoczka do oporu i dałem otwarcie i ruszył

drugi ni huhu dopiero jak podpialem hydraulike i przykreciłem to ruszył -cofnął sie do końca pokasowałem wszystko załozyłem nowe dałem 14 mm i hoola

koła z tyłu 2 razy odpowietrzałem raz niby ok ale po krótkiej przejazdzcze okazało sie ze pedał ucieka tzn jest twardy zapada sie i jest twardy okazało sie ze drugie odpowietrzenie pomogło zadnych bledów itp wkońcu działa i nie posikuje feli <muzyka>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.