Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-10, 19:37 [D3 preFL ALL
] Wymiana tylnych elektrozacisków, jak nie s
|
|
|
Panowie potrzebuje pełnej informacji w jaki sposób przystąpic do wymiany 2 tylnych kompletnych tylnych zacisków aby nie skopać niczego ???
moje dwa zaciski na aucie sa uszkodzone zamówiłem drugie i w krótce dotrą pytanie polega na tym jak co pokolei zrobić nie chodzi mi o kodowanie tylko konkretne kroki mianowicie
na początek :''
1 otworzyć zaciski do wymiany klocków czy trybu serwisowego
2 odkręcanie zacisków
3 przewody odkrecanie jakies uwagi??
4 temat odpowietrzania a raczej jak nie zapowietrzyc?
5 montaż zacisków [sa otwarte w trybie serwisowym]
6 włożyc klocki
7 zamknąc zaciski czy wczesniej kodować klocki
8 robić test
to tak ogólnie napisałem jak to mniejwiecej miałoby wyglądac według mnie...
dajcie znać co i jak żebym nie skopał czegoś i nie mógł auta unieruchomić sobie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-10, 23:02
|
|
|
dracus6662, przed odkręceniem przewodów hamulcowych z zacisków wciśnij pedał hamulca i zablokuj go w tej pozycji. Uniknie to ewentualnego zapowietrzenia pompy ABS i ułatwi późniejsze odpowietrzanie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-11, 16:22
|
|
|
Panowie dzięki za pomoc i linki bardzo przydatne zrobiłem adaptację na 9mm i komp przyjął mielił mielił zaciskami ale ruszyło da rady na dojazd do pl i wymiane zacisków ale jakby nie to zaciski w przyszłym tyg beda to wymienie tutaj |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-15, 17:45
|
|
|
tylko jeszcze jedno:
jakotwieram mam miec wlaczony zaplon alepoxniejmogewylaczyc czy na zaplonie rozpinac silniczki?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-15, 19:38
|
|
|
Oczywiście, że wyłączasz ...i jeszcze jedna ważna informacja, zanim wsadzisz palce w zacisk ściągnij wtyczkę! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-16, 05:37
|
|
|
jescze coś :
jezeli otworze zaciski
wyłącze zapłon
odłacze kostkę
cofne tłoczek
wymienie zaciski
to teraz podłączyć silniczek
nie właczasjąc zapłonu podpompować zacisk
następnie zamknąć zacisk
odpowietrzyc na włączonym zaplonie
wpisac wartosc klocków
i reszte wiadomo...
tak to ma iść to bardzo ważne bo nie chce spierd hamulców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wszystko ogarnięte i wymienione i wszystko hoola <jezyk> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-16, 21:21
|
|
|
Po wymianie zacisku najpierw odpowietrzasz później podpinasz wtyczkę, wyjeżdżasz tłoczek i dopompowujesz. Nie musisz wpisywać żadnych wartości klocków bo po wyjechaniu sterownik zapamiętuje wartości. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-17, 14:53
|
|
|
problem był bo swoje cofnałem w tryb serwisu -naprawy i poszły do końca a te co kupiłem były tylko otwarte a nie cofnięte do naprawy i cyrki wyszły
po podpięciu... zamknąłem nowe i wywaliło blady klocka i czyjnika halla
i uj nie szło cofnać więc wkurw.. i w jeden wkreciłem przyrzad do cowania tłoczkow i dokreciłem go do tłoczka do oporu i dałem otwarcie i ruszył
drugi ni huhu dopiero jak podpialem hydraulike i przykreciłem to ruszył -cofnął sie do końca pokasowałem wszystko załozyłem nowe dałem 14 mm i hoola
koła z tyłu 2 razy odpowietrzałem raz niby ok ale po krótkiej przejazdzcze okazało sie ze pedał ucieka tzn jest twardy zapada sie i jest twardy okazało sie ze drugie odpowietrzenie pomogło zadnych bledów itp wkońcu działa i nie posikuje feli |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|