Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3] Regulowane łączniki czujników zawieszenia - Zdjęcia  
Autor Wiadomość
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-05-07, 17:37   

Panowie, znacie sklep internetowy do zamowienia w/w elementów? Muszę dorobić łącznik do a3 8p. Mój się zapiekł i pękł
 
 
Freeq 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 385
Skąd: NGO
Wysłany: 2017-05-07, 22:22   

U MAPETA za 399zł :D

[ Dodano: 2017-05-10, 13:40 ]
Nurtuje mnie jedno pytanie.
Czy można gdzieś zmienić, aby różnica między trybem Comfort a Dynamic była inna nic faktyczne 20mm (czy tam ile jest)? Coś zakodować? Przerobić? Zmienić?
Ktoś może coś z tym robił u siebie?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-10, 22:51   

Jedna firma się ogłaszała, że podłączają swój sterownik do tego ori od zawieszenia i 2000 za obniżenie samego dynamic :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-03, 08:35   

Panowie, bo w sumie w temacie oprócz tego jak wykonać łączniki nie ma nic o samej procedurze.

Sam niedługo chciałbym to zrobić, ale narazie zbieram informację

Pierwszym krokiem jest kalibracja zawieszenia

Instrukcja: http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html

Wartości mierzymy od środka koła do rantu błotnika.

Co do samego obniżenia.

- Porównujemy regulowany łącznik z oryginalnym.
- Skręcamy go o wartość obniżenia, która chcemy uzyskać
- Kalibrujemy zawieszenie na wartościach obniżenia (podstawa - wartość o która skręciliśmy łączniki)

podstawa dla A8 to :

Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)


Zapisujemy i cieszymy się obniżoną furą



Pytanie

- Jak rozpoznać jaki mamy rodzaj zawieszenia ??
- Coś pominąłem w procedurze?
_________________

 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-02-03, 09:52   

Jak chcesz uzyskać -10mm to nie skręcasz łącznika o 10mm bo Ci wyjdzie dużo więcej niż -10. Jak po obniżeniu auta łącznikami zrobisz kalibrację i podasz wartości nominalne - wartość obniżenia to auto Ci "wstanie" do nominalnych. Możesz zrobić kalibrację przed zamontowaniem łączników dla radości oka że w komputerze Ci się cyferki zgadzają ale jak założysz regulowane czujniki i coś będzie krzywo stało to znaczy że nierówno poskręcałeś łączniki i tam trzeba poprawić.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-05, 19:29   

szary824, czytam to po raz któryś i nadal czegoś nie rozumiem?

Mam zawieszenie standard i chce je obniżyć o 4-5 cm. Jakie czynności muszę wykonać?

Kalibracja - ok kumam ze potrzebna aby auto wróciło na nastaw podstawowych w pełni.

Dodaje do wartości nominalnych powiedzmy 40mm (auto teraz myśli, ze jest o 40 za wysoko) i się ono nam obniża? to jaka role graja tutaj łączniki.

Nie bardzo rozumiem jak mam założyć te łączniki. skrócone, wydłużone od oryginalnych i o ile? Jaka jest w ogóle kolejność w całej tej zabawie.
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-05, 20:27   

Nie. Adaptacja komputerowa to osobny sposób od łączników. Adaptacją komputerową można tylko ograniczoną możiwość obniżenia. I w adaptacji komputerowej zawyżasz pomiary aby auto opadło. Natomiast łączniki im bardziej skracasz tym auto samo z siebie już się opuszcza. Najlepiej zrobić obniżanie samymi łącnzikami moim zdaniem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-02-06, 10:23   

Zgadzam się z przedmówcą. Zrób adaptację z oryginalnymi łącznikami żeby cyferki w komputerze się zgadzały. Łączniki przed założeniem możesz ustawić tak żeby były równe lub krótsze (ale nie o 4 - 5 cm) od oryginalnych. Wymień łączniki, sprawdź wysokości i jeśli nie będziesz zadowolony z wyników, kręć nimi do momentu kiedy będziesz zadowolony i auto będzie stało równo. Po wymianie łączników komputera już nie ruszaj.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-06, 10:28   

Gitara!

Teraz już wszystko jasne.

Dziękuje za wytłumaczenie.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.