Autor |
Wiadomość |
Tomek_glw
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Vw Passat
Wiek: 46 Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 12 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-10-07, 13:49 [D3 W12 ] Instalacja LPG
|
|
|
Witajcie,
rozglądam się za D3. Ciężko trafić opcję, jaką sobie obmyśliłem. Rozważam zarówno benzynę jak i ON w rocznikach 2007-2009.
Jak wiadomo silniki benzynowe 4,2 to FSI czyli bezp.wtrysk paliwa - nie nadają się do instalacji LPG (czy coś się tu zmieniło?).
Co z W12 D3? Wiem, że silnik to powór i instalacja gazu w D2 wymaga bardzo kumatego gazownika i jest droga, a jak z D3? Czy W12 w D3 to też już bezpośredni wtrysk, czy można myśleć o LPG? |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-10-07, 14:59
|
|
|
Nie ma przeciwwskazań do założenia LPG do W12 D3-D2.
Każdy ambitny gazownik poradzi sobie.
Tylko nie daj sobie wmówić o jakiś szczególnie wielkich kosztach.
Po pytasz, Po negocjujesz, przeczekasz i dostaniesz normalna cenę. Jak ze wszystkim.
Nowe A8 mają silnik W12 z FSI i do tego jeszcze nie ma technologii.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-07, 16:18
|
|
|
Jest Vialle ale koszt taki, że trzeba długo czekać na zwrot poniesionych nakładów
Mają bezpośredni wtrysk do tego stopnia, że benzynka w ogóle nie jest potrzebna :-D |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-10-07, 16:36
|
|
|
colln, Masz racje systemy VIALLE LPdi czyli ciekły wtrysk gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa to bardzo ciekawe układy o wiele mniej inwazyjne niż zwykłe LPG. (brak osobnych wtrysków , parowników itp.) |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-10-07, 16:54
|
|
|
Tylko kiedy powstanie wersja pod jakiś większy silnik? Tyle lat jest to na rynku a największym silnikiem jaki może obsłużyć LPdi to 1,8 TFSI :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-07, 18:33
|
|
|
a nie można tak jak przy zwykłym lpg
do w12 daje się 2 sterowniki po 6 ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-10-07, 19:40
|
|
|
pepi napisał/a: | a nie można tak jak przy zwykłym lpg
do w12 daje się 2 sterowniki po 6 ;-) |
Kolego jeszcze lepiej, ja nie znalazłem sterownika nawet do V6 tak więc idąc Twoim tokiem rozumowania trzeba by było dać trzy sterowniki od R4 :-P |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-08, 18:46
|
|
|
6 cylindrowe to ja widziałem :-D |
|
|
|
|
|
|
|
|