Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 12 4.2FSI ] EPC , check i pisk spod maski  
Autor Wiadomość
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-01-27, 19:17   [D4 12 4.2FSI ] EPC , check i pisk spod maski

heja, pomóżcie:)

Auto przez 2 tygodnie dostało mocno po dupie, zrobiło ponad 6 tysięcy km, często z prędkościami 200+,
jutro jadę na kompa ale chciałbym zapytać czy ktoś miał coś podobnego,

po pierwszej trasie EPC, obrroty ograniczone do 4 tys, zgasło po zgaszeniu auta i się nie pojawiło,
2 tys km dalej znowu się pojawiło, zgasło , ubyło płynu chłodniczego w zbiorniczku, ale auto bez problemu przejechało 2 tys km do domu ( moc jest ok ). Pojawił się teraz na stałe CHECK a przy samym domu dzisiaj głośny pisk spod maski ( bez względu na obroty , po czasie przestaje ).
miał ktoś coś podobnego? Jutro oczywiście napiszę jaki błędy są , ale może znacie temat?

Czytałem już dużo na temat jakosci elektroniki w D4, ale to jest przegięcie .. BTW - wiecie jakie auta głównie stoją na autostradach na poboczu w oczekiwaniu na assistance? Same nowe <faktycznie>

Stan oleju ok, nie dymi, od góry nie widać żadnych wycieków płynu, moc bez zmian, a pisk pojawił się jak kilka razy przeciągnąłem ją do odcięcia - jak już skończyłem trasę nie miałem obaw o to , że stanie na niemieckiej banie ;)

czy pisk nie jest związany z EPC, kolektorem, odmą , jakąś nieszczelnością?

[ Dodano: 2019-01-27, 20:35 ]
taki ciekawy temat i nikt nic nie napisze? <onie>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-27, 22:07   

EPC jest związany bezpośrednio z silnikiem oraz elektroniką. Musisz sprawdzic kompem jakie błędy wysypie. W większości przypadków są to wtryskiwacze, przepustnica, komputer sterujący kable, cewki.

Co do pisku to ciężko stwierdzić. <bezradny> najlepiej jak byś to nagrał.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-01-27, 22:22   

CINEK napisał/a:
EPC jest związany bezpośrednio z silnikiem oraz elektroniką. Musisz sprawdzic kompem jakie błędy wysypie. W większości przypadków są to wtryskiwacze, przepustnica, komputer sterujący kable, cewki.

Co do pisku to ciężko stwierdzić. <bezradny> najlepiej jak byś to nagrał.


ciężko nazwać to piskiem ,to tak jakbyś jechał na zablokowanych hamulcach, hałas taki , że psy się odwracały ;) głupie te samochody, trzeba wrócić do aut, które dają Ci pewność dojazdu z pkt A do B.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-01-28, 08:54   

podłącz kompa i sprawdź co masz w sterowniku silnika (jakie błędy)... od tego bym zaczął
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-01-28, 09:43   

Odis - poszukiwanie usterek <amasz>
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2019-01-28, 23:26   

walus30 napisał/a:
czy pisk nie jest związany z EPC, kolektorem, odmą , jakąś nieszczelnością?

U mnie w S8 4.0T był pęknięty wężyk i każdy kickdown powodował zapalenie się EPC.W D3 4.2 BFM też miałem podobną sytuację-pęknięty był wężyk LPG i powodował zapalanie się check engine.
Stawiałbym na jakąś nieszczelność.
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-01-29, 08:02   

greg26 napisał/a:
walus30 napisał/a:
czy pisk nie jest związany z EPC, kolektorem, odmą , jakąś nieszczelnością?

U mnie w S8 4.0T był pęknięty wężyk i każdy kickdown powodował zapalenie się EPC.W D3 4.2 BFM też miałem podobną sytuację-pęknięty był wężyk LPG i powodował zapalanie się check engine.
Stawiałbym na jakąś nieszczelność.


pewnie tak jest , objawy u mnie podobne, szukają.
zastanawia mnie czy w jakikolwiek sposób może to być związane z ubytkiem płynu w zbiorniczku wyrównawczym? jednorazowe.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-29, 09:41   

Cytat:
zastanawia mnie czy w jakikolwiek sposób może to być związane z ubytkiem płynu w zbiorniczku wyrównawczym? jednorazowe.


No raczej nie. Albo nieszczelność na którymś króćcu, albo uszczelce np. pompy wody, upg,
Niestety tylko organoleptycznie można to sprawdzić gdzie leci. Jeśli nigdzie nie widać ślady ubytku, to.... <cicho>

Co do reszty to bez kompa ani rusz <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-01-29, 12:07   

padnięta odma :) zarówno gubiłą ciśnienie jak i ciekł płyn i to by wiele tłumaczyło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.