Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 11 3.0TDI ] Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia  
Autor Wiadomość
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-22, 09:16   [D4 11 3.0TDI ] Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia

Witam, mam problem po wymianie pompy, z odpowietrzeniem układu chłodzenia w D4 3.0tdi.
Na wężu w podszybiu jest śrubka, przed zalaniem płynu odkręcam ja i zalewam aż zacznie wyciekać. Tak zawsze robiłem w poprzednich audi i działało. Ale tym razem nie ma ogrzewania ciągle. Już kolejny raz zlewam płyn i zalewam od nowa, ale po zlaniu coś mało płynu, powinno być około 8l ,a zchodzi może 5l.
Pytanie jest, jak to cholerstwo odpowietrzyć?
Na pracującym silniku z śrubki leci płyn bez bąbelek. Proszę o pomoc. Musze zalać płyn z powrotem kolejny raz.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-22, 10:42   

Zalej tak jak zalewasz i przegoń auto 2-3 km i zobaczysz powinno puścić (jak jedziesz na obrotach to nie jest to samo co praca na wolnych) no chyba że odpalałeś i jeździłeś ?
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-22, 13:52   

Jezdzilem ,ale nie cisnołem .Nie bylo gdzie nawet do 2000 obrotow nie doszlem.co ciekawe jak stalem troche w korku,nie dlugo.To zaczelo cieple leciec.ale jak juz wyjechalem to znowy chlodne.
Moze jest jakis zawór ele na wezach i jest zamkmiety?
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-22, 17:15   

Daj maila wyślę ci schematy

wysłane daj znać co i jak, popatrzyłem na szybko to są chyba dwa odpowietrzniki
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-22, 17:56   

Dzieki Marcin 2013.Napewno system nr 2 ,bo co do pierwszego to nie mam specjalnego przyrzadu.Co do drugiego systemu to nie mam tej rurki do zbiorniczka.normalnie to odkrecam.zbiornik unosze go ponad poziom srobki odpwietrznika.Ale grzac auto na postoju to nie zbyt dobry pomysl i dlugo by trwalo.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-22, 18:07   

Spoko od tego jest forum wystarczy kliknąć "pomógł" <jezyk2>
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-24, 13:11   

Nie stety jeszcze nie ma grzania jak powinno byc.z lewej strony dmucha cieplejsze,ale do hi to jeszcze duzo brakuje.musze chyba kupic przyzad do zalania plynu.dziwne bo zawsze w d3 nie mialem problemu.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-24, 13:18   

Jeszcze ci coś wysłałem na maila.
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-24, 18:23   

Dzisiaj .jechalem z dziecmi i wlaczyly tylny klimatronik,czego wczesniej nie zrobilem.i zaczelo leciec cieplejsze.ale jeszcze nie gorace.jesli jest jeszcze powietrze w ukladze?to jak ono wyleci?jak uklad jest szczelny?Zobacze jeszcze jutro od samego rozruchu,ustawie oba klimatroniki na Hi.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-24, 21:11   

nikoa4 napisał/a:
jak ono wyleci?


w korku wlewowym jest zawór, ale możesz odkręcić korek może coś wyleci <jezyk2>
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-24, 22:48   

Odkrecic.ale nastepnego dnia jak ostygnie chyba.podobno to uklad podcisnieniowy i musi byc korek zbiorniczka zamkniety.
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-25, 19:17   

Dziwan sprawa z tym ogrzewaniem.Dzisiaj jak jechalem do pracy ,na autostradzie.Oba klimatroniki na Hi.nawiew na 3.I od pozazera lecialo gorace i z tyłu,ale od kierowcy ledwo cieple.jak tylko zwolnilem to chlodniejsze.Jak stanelem to od kierowcy calkiem chlodne.od pasazera dalej cieple ale juz nie jak gorace.z tylu jak by nadal gorace.Gdzies nie moze przeochnac powierrza czy jak?mozna odkrecic korek od zbiorniczka jak auto pracuje?chyba jak odkrece nie zaciagnie powietrza?

[ Dodano: 2017-09-26, 17:12 ]
Nikt nie wie czy w tym konkretnym aucie ,mozna odkrecic korek od zbiorniczka i zozgrzac auto celem odpowietrzenia?nie chcial bym znowu spuszczac plyn.Czy moze odkrecic jak juz rozgrzany?
Nigdy w d3 nie mialem takich problemow <onie>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6703
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-09-26, 16:19   

Na rozgrzanym to napewno nie można odkręcać jeśli lubisz swoje ręce takie jakie są i raczej tak będzie w kazdym aucie albo ja nie spotkałem nigdy innego. ;)

Jeśli bym próbował to odkręcić i dopiero rozgrzać.

Moim zdaniem powinieneś rozgrzać auto, otwarte oba klimatroniki na Hi. Zgasić i po nocy na zimnym otworzyć zbiorniczek. Powinno co nieco zassać jeśli było powietrze w układzie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2017-09-26, 17:39   

Pewnie ze lubie swoje dlonie.dzisiaj podlaczylem vcds i pokazalo 2 bledy w klimatyzacji 0237 Function Restricted due to Missing Massages
0378 Coolant Circulation Pump
z czego ten 2 dal sie usunac.
moze ma jakis zwiazek z brakiem ogrzewania?
co to za bledy?

[ Dodano: 2017-09-27, 21:35 ]
Szkoda ze nikt nie wie co to za bledy???
Dzisiaj poraz kolejny spuscilem iplyn.i ponownie zalalem wedlug procedury.Wlewalem plyn az zaczol wyciekac odpowietrznikami.nie stety po calej operacji nie mialem okazji grzania auta.tylko wsiadlem i do pojechalem do pracy.w drodze szok kompletny brak ogrzewania.Na miejscu grzalem auto na obrotach z 15 min.bylo ogrzewanie bardzo gorace z przodu.z tylu slabe.po zdjeciu nogi z gazu,od kierowcy zaczelo leciec chlodne.od pasazera nadal gorace.Bledy w klimie jak byly tak sa.

[ Dodano: 2017-09-27, 22:55 ]
Moze to wina tej pompki coolant circulation pump??jak to wyglada i gdzie to siedzi.

[ Dodano: 2017-10-01, 15:52 ]
Pompka wymieniona.jutro bede wiedzial czy juz ogrzewanie dziala.w starej pompce bylo duzo złotych opiłkow(rudych)Ale z kat?jama pompka napewno jest sprawna,tylko przez te opilki szfankowala.Ale z kat te opilki z jakies nagrzewnicy?szkoda ze w ukladzie nie ma filtra.

[ Dodano: 2017-10-02, 20:16 ]
Wszystko juz bangla,tylko zostal 1 bład w klimie i nie wiem co to jest.nie mozna wykasowa .nigdzie nie moge znalesc info
0237-Function Restricted Due to Missing Message
U1111 00 (009)
Confirmed-Tested Since Memory Clear
Czy ktos moglby pomoc prosze zosszyfrowac co to za blad?

[ Dodano: 2017-10-03, 18:58 ]
Temat zamkniety,Brakiem ogrzewania byla winna dodatkowa pompka cyrkulacji plunu chlodzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.